Eiköhän se ole meidän (= kuluttajat) kaikkien etu, että maailmalla on oikeita vaihtoehtoja eri laitteille/alustoille. Se pakottaa kaikkien, jopa parhaimpien tekemään työnsä kunnolla. En minä ainakaan halua maailmaa, jossa on vain yksi puhelin-, yksi tietokone-, yksi tablet-valmistaja etc.
Olin aluksi sitä mieltä, että MS-Nokia -liitto ei ole made in heaven, mutta oliko se sittenkin paras ja faktisesti
ainut vaihtoehto? Symbianilla olisi ollut mahdollisuudet, mutta se hukattiin ja jätettiin käyttämättä oikein - näin voitaneen jälkiviisautta käyttäen todeta, varsinkin kun katsotaan markkinaosuuksien uusjaon tuloksia. Innokkaana ja jopa tyytyväisenä Android-puhelimen käyttäjänä toivoin ensin Nokian liittymistä siihen leiriin, mutta ehkä Nokia ei vaan ollut siihen oikeanlainen valmistaja profiililtaan (vrt. korealaiset, kiinalaiset, etc.).
Itse ainakin toivon kaikkea hyvää Nokialle.
ps. myös osa mielenkiintoisesta eipäs-juupas keskusteluista jäisi käymättä aika monilla foorumeilla

Käytössä: iMac 27" Retina 5K 1T ssd 2019 MacBook Air M1 2021, iPhone 15 Pro Max 256 Gb iPad Air 5. gen, Watch Series 9, kuva: LG 55UH850V Apple 4K TV ääni: Air Pods Max