Niiden avulla hakukoneet indeksoivat foorumin sisältöä kirjautuneen käyttäjän näkökulmasta. Jos vähän tutkit asiaa, löydät niitä muiltakin nettifoorumeilta, ainakin phpBB alustalla pyöriviltä.wantsomeapple kirjoitti:Mitä nuo botit tekee tuolla paikallaolijoissa (esim. google ja yahoo)?
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
kallekilponen
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
henkkaize
Viesti Kirjoittaja henkkaize »
-
wantsomeapple
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Hommaa pimennysverhot ja se kustantaa about 40€ per ikkuna. Makkarissa yleensä on yksi ikkuna tai ainakin itselläni on. Itse teen vuorotyötä ja vuoro vaihtuu kokoajan niin nuppi on sekaisin kokoajan. Itse herään ilta ja vapaapäivinä siinä 10-12 välillä ja yövuorona 13-18 välillä. Aamuvuoroina en saa yöllä nukuttua vaan heräilen jatkuvasti yön aikana. Tämä ei tapahdu ilta, yö eikä vapaapäivinä. Joskus on pitänyt herätä vapaapäivänä aikaisemmin ei niin tärkeän asian takia niin enpä herää. Minulla on nyt 8kpl herätyskelloja ja jokainen soi pikkaisen eriaikaan, mutta en herää. Joskus napit on ylhäällä ja herään monta tuntia hälyytyksen jälkeen. Auta armias taas joskus kun ei tarvitse herätä. Silloin saattaa herärä siihen kellon naksahdukseen mikä kuuluu kun pikkuviisari ohittaa hälyytysviisarin.henkkaize kirjoitti:mikä muhun on mennyt että mä en saa illalla (yöllä) unta ennen klo 01:00 ja herään sitten keskellä päivää. Enkä sitten herääkkään yhtään aikasemmin kuin se keskipäivän, vaikka kuinka laittais herätyskellon soimaan.Surullista tämä on.. Liian valoisaa prkl
Itselläni tuo pimennysverho auttaa nukkumaan keskelläpäivää yövuoropäivinä. Ongelmana on reunojen valovuotoa, mutta en ole jaksanut hifistellä. Olen aina toivonut pelkkää yötyötä itselleni, koska silloin minua ei väsyttäisi koskaan. Batman:in paikkaa tuskin on vapaana vai pitäisikö laittaa hakemus työkkäriin
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
henkkaize
-
kerabit
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä herään kesällä joka yö silloin, kun aurinko alkaa nousta, vaikka on pimennysverhot. Valoa vuotaa liikaa. Niinpä laitan siinä vaiheessa päähäni sellaiset silmälaput, joita ihmiset käyttävät esimerkiksi lentokoneissa.M.P.T kirjoitti:Hommaa pimennysverhot ja se kustantaa about 40€ per ikkuna. Makkarissa yleensä on yksi ikkuna tai ainakin itselläni on. Itse teen vuorotyötä ja vuoro vaihtuu kokoajan niin nuppi on sekaisin kokoajan. Itse herään ilta ja vapaapäivinä siinä 10-12 välillä ja yövuorona 13-18 välillä. Aamuvuoroina en saa yöllä nukuttua vaan heräilen jatkuvasti yön aikana. Tämä ei tapahdu ilta, yö eikä vapaapäivinä. Joskus on pitänyt herätä vapaapäivänä aikaisemmin ei niin tärkeän asian takia niin enpä herää. Minulla on nyt 8kpl herätyskelloja ja jokainen soi pikkaisen eriaikaan, mutta en herää. Joskus napit on ylhäällä ja herään monta tuntia hälyytyksen jälkeen. Auta armias taas joskus kun ei tarvitse herätä. Silloin saattaa herärä siihen kellon naksahdukseen mikä kuuluu kun pikkuviisari ohittaa hälyytysviisarin.henkkaize kirjoitti:mikä muhun on mennyt että mä en saa illalla (yöllä) unta ennen klo 01:00 ja herään sitten keskellä päivää. Enkä sitten herääkkään yhtään aikasemmin kuin se keskipäivän, vaikka kuinka laittais herätyskellon soimaan.Surullista tämä on.. Liian valoisaa prkl
Itselläni tuo pimennysverho auttaa nukkumaan keskelläpäivää yövuoropäivinä. Ongelmana on reunojen valovuotoa, mutta en ole jaksanut hifistellä. Olen aina toivonut pelkkää yötyötä itselleni, koska silloin minua ei väsyttäisi koskaan. Batman:in paikkaa tuskin on vapaana vai pitäisikö laittaa hakemus työkkäriin
-
henkkaize
-
wantsomeapple
-
henkkaize
Toista päivää maannut tampereella. Huoltoseurannassa lukee että "Saapunut huoltoon" Meinaakohan ne jotain joskus tehdäkki...
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Varaudu 2-4 viikkoon.henkkaize kirjoitti:millon mä saan mun iPhonen takasi huollosta ? sieltä saakutin scf huollosta..
Toista päivää maannut tampereella. Huoltoseurannassa lukee että "Saapunut huoltoon" Meinaakohan ne jotain joskus tehdäkki...
-
henkkaize
okei selvä, olen jo valmiiksi varautunut taisteluun sekä muuhun vänkäämiseen niitten kanssa. Toivotaan että kaikki menee hyvin..Mailia kirjoitti:Varaudu 2-4 viikkoon.henkkaize kirjoitti:millon mä saan mun iPhonen takasi huollosta ? sieltä saakutin scf huollosta..
-
Nixman
Viesti Kirjoittaja Nixman »
On alle vuoden ikäinen, vanhus, teini, huolia, rakastunut, työuupumus, työtön, sairas, ylienerginen, koulussa / työssä kiusattu, ylen syönyt / juonut, taiteilija, hällä väliä jne.KunkkuJ kirjoitti:Jos ihminen viettää säännöllistä elämää ja nousee aina samaan aikaan ylös, ei siihen mitään herätyskelloa tarvitse. Jos tarvitsee, on elämässä jotakin pielessä.
-
KunkkuJ
Tuossapa hieno yhteenveto ihmisryhmistä, joilla on jokin asia pahasti pielessä elämässä.Nixman kirjoitti:On alle vuoden ikäinen, vanhus, teini, huolia, rakastunut, työuupumus, työtön, sairas, ylienerginen, koulussa / työssä kiusattu, ylen syönyt / juonut, taiteilija, hällä väliä jne.KunkkuJ kirjoitti:Jos ihminen viettää säännöllistä elämää ja nousee aina samaan aikaan ylös, ei siihen mitään herätyskelloa tarvitse. Jos tarvitsee, on elämässä jotakin pielessä.
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei SCF:n kanssa yleensä tarvitse vängätä eikä taistella, mutta kyllä noissa joskus kestää.henkkaize kirjoitti:okei selvä, olen jo valmiiksi varautunut taisteluun sekä muuhun vänkäämiseen niitten kanssa. Toivotaan että kaikki menee hyvin..Mailia kirjoitti:Varaudu 2-4 viikkoon.henkkaize kirjoitti:millon mä saan mun iPhonen takasi huollosta ? sieltä saakutin scf huollosta..
-
wantsomeapple
MIkä sinulla on pielessä, kun kuulut tuohon vanhus ryhmään?KunkkuJ kirjoitti:Tuossapa hieno yhteenveto ihmisryhmistä, joilla on jokin asia pahasti pielessä elämässä.Nixman kirjoitti: On alle vuoden ikäinen, vanhus, teini, huolia, rakastunut, työuupumus, työtön, sairas, ylienerginen, koulussa / työssä kiusattu, ylen syönyt / juonut, taiteilija, hällä väliä jne.
-
KunkkuJ
Olen henkisesti tasapainoton, eikä minulla ole oikeaa elämää, kun vietän tällä tavalla aikaa täällä netissä.wantsomeapple kirjoitti: MIkä sinulla on pielessä, kun kuulut tuohon vanhus ryhmään?
-
wantsomeapple
Hus, pois! Mene tuonne vuodatuksen puolelle jo! Ja täällä haukut kaikkia vastaan tulevia nuoriksi. Ei ole elämää ei. Ei ketään jää sinua kaipaamaan.KunkkuJ kirjoitti:Olen henkisesti tasapainoton, eikä minulla ole oikeaa elämää, kun vietän tällä tavalla aikaa täällä netissä.wantsomeapple kirjoitti: MIkä sinulla on pielessä, kun kuulut tuohon vanhus ryhmään?![]()
-
KunkkuJ
Olipa taas ilkeästi sanottu. Miten teistä nuorista voikin olla kasvamassa tuollaisia? Mihin tämä maailma on oikein menossa?wantsomeapple kirjoitti:Hus, pois! Mene tuonne vuodatuksen puolelle jo! Ja täällä haukut kaikkia vastaan tulevia nuoriksi. Ei ole elämää ei. Ei ketään jää sinua kaipaamaan.
-
wantsomeapple
Taas sama juttu! Sinä ilkeä vuosien kuluttama vanhus.KunkkuJ kirjoitti:Olipa taas ilkeästi sanottu. Miten teistä nuorista voikin olla kasvamassa tuollaisia? Mihin tämä maailma on oikein menossa?wantsomeapple kirjoitti:Hus, pois! Mene tuonne vuodatuksen puolelle jo! Ja täällä haukut kaikkia vastaan tulevia nuoriksi. Ei ole elämää ei. Ei ketään jää sinua kaipaamaan.
-
KunkkuJ
-
henkkaize
Vaikka minäkin olen nuori, en vanhemmalle ihmiselle noin sanoisi kuten wantsomeapple. En edes nuoremmalle, enkä vihamiehellekkään.KunkkuJ kirjoitti:Olipa taas ilkeästi sanottu. Miten teistä nuorista voikin olla kasvamassa tuollaisia? Mihin tämä maailma on oikein menossa?wantsomeapple kirjoitti:Hus, pois! Mene tuonne vuodatuksen puolelle jo! Ja täällä haukut kaikkia vastaan tulevia nuoriksi. Ei ole elämää ei. Ei ketään jää sinua kaipaamaan.
Kaikilla on elämä. Eri ihmisillä se on erilainen, mutta se on yhtä tärkeä kaikilla. Olit sitten sillan alla asustava tai vaikka presidentti, sinun elämäsi on yhtä arvokas kuin muillakin.
Tätä mieltä minä olen, ja mielestäni siksi ei pitäisi edes vahingossa sanoa, että toisella ei ole arvoa eikä häntä kukaan jää kaipaamaan. Aina, ihan aina, löytyy joku joka jää kaipaanaan jotakuta.
Miksi ihmeessä ei voisi elää sulassa sovussa? Ja vaikka ihmisestä ei pitäisikään täytyy hänen kanssaan pystyä tulemaan toimeen. Pitää ei tarvitse, mutta toimeen tulee tulla!
-
wantsomeapple
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka