IIIMacci kirjoitti:Tajuttoman ärsyttävää on jatkuva venailu tässä Apple-hommassa. Uusista jutuista hypetetään pitkään ennen julkaisua, ja huhut paljastaa tulevat vehkeet liian ajoissa. Aina siis jotain odotetaan!
Nyt odotuslistalla on:
MiniMac Serveri uudella prossulla
Lion Server siihen
iOS 5 - ja Jailbreak siihen
Airport Extremen uus versio
iPad 2 Jb
OSX Lion
HYPER ÄRSYTTÄVÄÄ. Parempi olis kun ei tietäis meiningeistä ja ostais heti kun tarvii... mut ei.
Hajottavinta on se, että minulla tuli GPS:ään perustuva muistutus mieleen jo ekan kerran silloin kun ostin iPhone3g:n joskus 2v sitten. Toivoin silloin jo ko. ominaisuutta puhelimeen, mutta sellaista ei ollut saatavilla kuin mahdollisesti 3rd party softana, joka vaati moniajoa, jota ei 3G:ssä ollut. iPhone4:n hankittuani toivoin, että iOS4:ssä olisi ko. ominaisuus natiivina, mutta eipä ollutkaan ja taas olisi pitänyt jokin turha lisäsofta ostaa. Piti sitten vain lisätä muistutuksia sattumanvaraisesti, että jos sattuisi osumaan oikeaan aikaan oikeaan paikkaan ja odotella, että heräisikö Apple tähän salaiseen toiveeseeni. Sama juttu oli Bluetooth-kuvansiirrossa, mitä pirun käyttöä minulla on koko bt:lle jos sillä ei voi siirtää tiedostoja puhelinten tai puhelimen ja tietokoneen välillä? Tämä kun on mahdollista 3rd party softalla, niin miksei sitten suoraan puhelimessa natiivistikin? Kauhea poru tästä oli apple-fanittajien kanssa tälläkin forumilla ja kovimmat konkarit olivat jo pakottamassa ostamaan Nokiaa kun ei voitu myöntää, että tämä on vain toisarvoinen ominaisuuden puute eikä mikään iso ongelma.
Nyt kun iOS5:n ominaisuudet julkaistiin niin tietysti olin pirun tyytyväinen, että tuo geotagging siihen tulee natiivisti. Ei tullut sijoitettua turhaan johonkin softaan, jota en kohta enää tarvitsisi, mutta tietysti kesällä olisi tällekin ominaisuudelle käyttöä ja kun joutuu venttailemaan sitä syksyyn niin tietysti ärsyttää. Vastaavasti jos bt-tiedostonsiirto tulisi iOS5:een niin hyppisin riemusta.
Applelle tietysti hatunnosto nerokkaasta markkinoinnista. On mitä odottaa ja sitten kun sitä saa, on mitä liekittää. Pois en vaihtaisi mutta alan olla hieman liian vanha jo hypettämiseen