En minäkään kuuntele mitään suomalaista. Minua nyt kiinnostaa että mitä räppiä olet oikein kuunnellut? 2000-luvun cheekkiä ja rähinää vai puhuviakoneita? Ei se aito räppikään kaikkiin uppoa.Erño kirjoitti:Totta. Siksi suurin osa räpistä onkin täyttä paskaa. M&M:lla on yks hyvä. Siinä ne sitten olikin omalta osaltani.wantsomeapple kirjoitti:^Esim. minä. ja varmaan moni muukin. Räpissä sanoitukset on paljon tärkeämmässä osassa kuin jossain rockissa tai muussa. Ainakin minun mielestäni.Em. seikan takia myös lähes kaikki suomeksi laulettu on ei-hyvää.
Musiikkimausta kinastelua
-
Re: Musiikkimausta kinastelua
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Onko se oikeaa räppiä, jossa puhutaan ämmistä, aseista ja.. Ei kai niissä mitään muuta oikeastaan olekkaan.wantsomeapple kirjoitti:En minäkään kuuntele mitään suomalaista. Minua nyt kiinnostaa että mitä räppiä olet oikein kuunnellut? 2000-luvun cheekkiä ja rähinää vai puhuviakoneita? Ei se aito räppikään kaikkiin uppoa.Erño kirjoitti:Totta. Siksi suurin osa räpistä onkin täyttä paskaa. M&M:lla on yks hyvä. Siinä ne sitten olikin omalta osaltani.wantsomeapple kirjoitti:^Esim. minä. ja varmaan moni muukin. Räpissä sanoitukset on paljon tärkeämmässä osassa kuin jossain rockissa tai muussa. Ainakin minun mielestäni.Em. seikan takia myös lähes kaikki suomeksi laulettu on ei-hyvää.
-
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
-
Eli sinä olet kuunnellut juuri sitä 2000-luvun waynea tjsp.Mailia kirjoitti:Onko se oikeaa räppiä, jossa puhutaan ämmistä, aseista ja.. Ei kai niissä mitään muuta oikeastaan olekkaan.wantsomeapple kirjoitti:En minäkään kuuntele mitään suomalaista. Minua nyt kiinnostaa että mitä räppiä olet oikein kuunnellut? 2000-luvun cheekkiä ja rähinää vai puhuviakoneita? Ei se aito räppikään kaikkiin uppoa.Erño kirjoitti: Totta. Siksi suurin osa räpistä onkin täyttä paskaa. M&M:lla on yks hyvä. Siinä ne sitten olikin omalta osaltani.Em. seikan takia myös lähes kaikki suomeksi laulettu on ei-hyvää.
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Ei ole mitään yhtä teennäistä, tai naurettavaa kuin joku wannabe "neekeri" lökäpöksyissä, huivi päässä ja lippalakki väärinpäin. Yleensäkään en ymmärrä miksi pitää vaatetuksella sun muilla härpäkkeillä apinoida muita ihmisiä. Musiikilla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä vaatetuksen kanssa.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Olet kuunnellut vain huonoa räppiä / hip hop -musiikkia.theinonen kirjoitti:Kaikki räppi/hip hop "musiikki" on aivan järkyttävää skeidaa. Sanoituksista ei myöskään kannata edes puhua samassa asiayhteydessä
Sulla on jälleen kerran todella inhottavan stereotyyppinen käsitys asioista. Eikä edes hävetä?theinonen kirjoitti: Ei ole mitään yhtä teennäistä, tai naurettavaa kuin joku wannabe "neekeri" lökäpöksyissä, huivi päässä ja lippalakki väärinpäin.
-
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Entä Eurooppalaiset?wantsomeapple kirjoitti:^Olin jo estänyt ton theinosen, mutta sen kirjotukset kummittelee lainauksissa. Viitäisinkö ranteeni. Taas porukka puhuu 2000 luvun "räpistä".... Ja yleistää vähän liikaa. Okei, tulen mukaan leikkiin. Kiinalaiset ovat keltaisia, amerikkailaiset ovat kaikki läskejä, idässä kaikki ovat vinosilmiä tai terroristeja... HEI HALOO
-
Joo jos nyt loppuisiKain kirjoitti:Entä Eurooppalaiset?wantsomeapple kirjoitti:^Olin jo estänyt ton theinosen, mutta sen kirjotukset kummittelee lainauksissa. Viitäisinkö ranteeni. Taas porukka puhuu 2000 luvun "räpistä".... Ja yleistää vähän liikaa. Okei, tulen mukaan leikkiin. Kiinalaiset ovat keltaisia, amerikkailaiset ovat kaikki läskejä, idässä kaikki ovat vinosilmiä tai terroristeja... HEI HALOO

-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Tuskinpa sentään kaikki näistä henkilöistä harrastavat koripalloa, niinkuin noista pelipaidoista voisi hyvin päätellä. Ei pidä myöskään unohtaa kaiken maailman kultaketjuja, joiden pitäisi mukamas tuoda lisää katu-uskottavuutta.
En myöskään ymmärrä miksi nykyajan nuoriso ihailee raukkamaista ja säälittävää jengitouhua. Mielestäni huumekaupassa eikä parituksessa ei ole mitään ylpeyden aihetta, saatikka sitten aihetta minkään sortin sanoituksille.
-
Niin, ei niitä lökäpöksyjäkään ole paljoa näkynyt
PS. Miten parituskin liittyy räppiin? Pidä ne erillään jookos
-
Eikä siinä kaikki, miksi niitä räppäreitä pitää vielä laittaa sinne näyttelemäänkin kun saisi ammattinäyttelijänkin samalla rahalla?
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kerrankin samaa mieltä. (Ainakin rapin suhteen)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Blargh! Minä poistun kuuntelemaan Pink Floydia.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Hah. Mä luulin, että sä olit tosissasi näiden juttujesi kanssa, mutta olitkin vaan rölli. Huumormiehiä.theinonen kirjoitti:80-luvulla sentään oli elokuvissakin kunnon musiikki ja näyttelijät. Nykyään on muotia laittaa juurikin tuollaista räppiä jokaiseen elokuvaan pilaamaan muuten hyvä elokuva.
Eikä siinä kaikki, miksi niitä räppäreitä pitää vielä laittaa sinne näyttelemäänkin kun saisi ammattinäyttelijänkin samalla rahalla?
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei näitä ns. ''pinnalla'' olevia edes kannata kuunnella, hirveätä paskaa.
Muuten itse henkilökohtaisesti pidän siitä räpistä, suomalaisesta vieläpä, mutta ei nuita Iso Hoita ja Rähinärecordseja tai vastaavia...

Ps. Stam1na on hyvä!

-
Ei se suomiräppi ole räppiä!!!!!!!!Erño kirjoitti:Ja miksi ihmeessä kaksi kamaluutta on pitänyt yhdistää? Nimittäin suomeksi laulaminen ja räppi, eli suomiräppi. Aivan hirveää kuraa.
Blargh! Minä poistun kuuntelemaan Pink Floydia.
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
-.-'Touho kirjoitti:^ Rauhassa vaan. Jsopa nuo ilkeät wanhat sedät nyt vaan vedättää ihan tahallaan ponityttöjä.
-
En minä ainakaan ole ponityttö. Ja miksi ne haluaisi vedättää noita kaineja maileja. Kun ei hekään pidä räpistä.Touho kirjoitti:^ Rauhassa vaan. Jsopa nuo ilkeät wanhat sedät nyt vaan vedättää ihan tahallaan ponityttöjä.
-
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Ja mitähän vikaa kasariteknopopissa on??Touho kirjoitti: Siksi esim. insinöörit tekevät aniharvoin "hyvää" musiikkia, tai musiikkia ylipäätään, ja monet insinöörit kuuntelevat usein lähinnä kasariteknopoppia,
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=b1-1Q0zYt6w
http://www.youtube.com/watch?v=7ci7lssNMRI
http://www.youtube.com/watch?v=wiG8ZCkQGGk
http://www.youtube.com/watch?v=qpkasPwAtrQ
http://www.youtube.com/watch?v=OG1ipWqgT1E
http://www.youtube.com/watch?v=bpb4I6sSj80
http://www.youtube.com/watch?v=SdvZa46xb3M
-
Suuri osa minun kuuntelemista räpartisteista on uskovaisia, kunnon kansalaisia. Sinä heität päästä näitä juttuja. Jotkut räppärit ehkä käsittelee näitä asioita musiikkivideoissaan, josta sitten olet saanut tämän päähäsi. Moni räppäri on väkivaltaa ja huumeita vastaan.theinonen kirjoitti: En myöskään ymmärrä miksi nykyajan nuoriso ihailee raukkamaista ja säälittävää jengitouhua. Mielestäni huumekaupassa eikä parituksessa ei ole mitään ylpeyden aihetta, saatikka sitten aihetta minkään sortin sanoituksille.
Ja kun nuo räpin sanoitukset ovat sinun mielestä niin surkeat, et taida pitää runollisuudesta ollenkaan. Ai niin, oletkin vain kuunnellut sitä 2000-luvun cheekiä niin ei siinä tietenkään mitään sanoituksia ole. Et ole kuullut oikeaa räppiä.
-
Kiinnostaa tietää, että minkä räppärin elokuvia olet katsellut? Lue näyttelijät ennen kuin katson elokuvaa jos se sinua häiritsee.theinonen kirjoitti:80-luvulla sentään oli elokuvissakin kunnon musiikki ja näyttelijät. Nykyään on muotia laittaa juurikin tuollaista räppiä jokaiseen elokuvaan pilaamaan muuten hyvä elokuva.
Monet räppärit (kuten myös monet muutkin artistit) on myös näyttelijöitä, usein myös hyviä sellaisia. Esim. Ice Cube (monissa komedioissa) ja Dr. Dre (myös komedioissa). Onhan niitäkin elokuvia jotka kertovat ghetosta ja elämästä kadulla. Niissä on myös räppäreitä NÄYTTELEMÄSSÄ (josta olet saanut päähäsi nämä huumekaupat ja paritukset). Erota elokuvat tosielämästä. Todelisuuden taju katoaa jos on liikaa tietokoneella, onko sinun tapauksessasi näin?
PS. Enemmän räppäreitä oli elokuvissa siellä 90-luvulla
-
Viesti Kirjoittaja Svai »
onko tuossa nyt niin kovin kehumistawantsomeapple kirjoitti: ...
Suuri osa minun kuuntelemista räpartisteista on uskovaisia
...
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka