Hahhah. Onneksi olen persu. Kannttaisi teidänkin olla.
Oon ennustanut oikein jo monta asiaa. Vuonna 95 multa Lukiossa kyseltiin että mitä mieltä EU jäsenyydestä, sanoin että eiköhän sieltä hirveä somalivyöry tule maahan. No mites kävi

Euron kriisin osasin ennustaa jo 2007 kun duunit loppui raxalla, tajusin että tää on ihan pelle touhua koko homma ja EU
Se on sellanen homma että OSX vapautuu sekä pyhä yrtti myös. Ennustan nämäkin kaksi asiaa oikein. Bordellithan jo ovatkin Suomessa laillisia, jonka senkin olen ennustanut oikein.
Sekä ennustan että Nokian kurssi on +250% kolmen vuoden päästä, tämän hetken tasosta. Voin olla toki väärässä, se voi olla +1000% myös. Applen kurssi nousee myös mikäli saavat AppleStoreen paljon vapaalla OSX:llä asiakkaita. Se on melkeen ainoa reitti, halpoja laitteita heidän ei kannata valmistaa koska LAATU on ennenkaikkea se mistä Applen rauta tunnetaan. Sekä maailman paras, käyttöjärjestelmä OSX <3
Olipas postaus

Niin ja Facebookin osakkeita ei kyllä kannata liikaa haalia jos ne pörssiin listautuu 100mrd USD hinnalla, joka on älytön. Riippuu toki saako Facebook itsensä Kiinaan, jolloin sen markkina-arvo nousee lisää, mutta kuplahan se on kuten oli IRC galleriakin, onneksi jätkät sai siitä sentään rahat pois.