Tässä nyt tätä ihmetellyt.
Miksi esimerkiksi minulla näkyy Alice In Chainsin joku levy noin 10x tuossa coverflow hommassa? Hivenen hämärää!
Tätä on nyt vaikea selittää, pitänee video kuvata tästä. Uskomatonta, miten huono tämä on.
Siis mulla on MP3 hakemisto jossa on joku 25.000 biisiä ja aika hyvä hakemistohierarkia käytössä. MP3 fileet on ripattuja waretettuja ja kopsattuja ja sieltä täällä, viimeisen 10 vuoden ajalta. Ja ainoatakaan en siis ole itse iTunes softalla ripannut mihinkään enkä omista mitään iTunes tilejä Applen servereille, enkä tule kyllä koskaan omistamaankaan vaikka kyllä Applen koneita jo omistankin. En pistä mitään tilejä mihinkään Applelle, tuntuu hämärältä.
Mikäs tätä softaa nyt iTunesia oikein vaivaa, miksi se ei vaan näytä noita hakemistoja oikein, kuten Finderissa se kyllä tekee? Mistä ihmeen logiikasta se repii noita kansioita lisää, ja miksi se näyttää tuplana lähes kaikki biisit? Uskomatonta
Kyyria Alien levy (ripattu Ubuntussa joskus 200X) näkyy niin että on 1 Alien biisi ja sitten loput onkin Audioslave Cochise levyä

ei tässä ole mitään järkeä ja tosissaan vaikea selittää pitänee tehdä tästä video clippi tänään....
Playlistejä mulla ei ole, siis MP3 hakemistossa ei kyllä pitäisi olla mitään playlistejä eikä ainakaan todnäk iTunes ymmärtämiä, koska ensimmäistä kertaa tätä käytän.
PowerBook G4 1.67ghz 15" 2gt / Atom330 Nvidia ION hackintosh / Pentium4 Radeon 5450HD Hackintosh / Athlon 5000+ FreeBSD 8.2 KDE 4.6.2 (NFS fileserver)