Sisäpiirin tietoa, että seuraavaksi siirrytään söpöihin poneihin.Salamijakk kirjoitti: Tiikerit on jo käytetty, myös Leopardit, siis näihin ei ole enää paluuta. Leijonissa ei taida olla paljoakaan alalajeja (variaatioita), paitsi suomalainen rantaleijona.
Siirrytäänkö seuraavaksi Karhuihin, kissojen loputtua kesken? Se vain on silkkaa faktaa, että nämä kissapedot loppuvat kesken alle kymmenessä vuodessa ja todellinen petolajien sukupuuttokin on uhka uusnimien käytössä.
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Finderin ja yläpalkin taustaväri vaihtuu violetiksi, ja ne liikennevalonappulat siellä ikkunan ylälaidassa muuttuvat neljä kertaa isommiksi teelautassilmiksi, eli yksi niistä jää pois. Dockin genie-efekti jää pois, ja sen tilalle tulee siipiään räpyttelevä poni -efekti Oletuskieli on japani, suomen jäädessä valinnoista pois, koska se on niin hanesta.Thoth kirjoitti:Sisäpiirin tietoa, että seuraavaksi siirrytään söpöihin poneihin.Salamijakk kirjoitti: Tiikerit on jo käytetty, myös Leopardit, siis näihin ei ole enää paluuta. Leijonissa ei taida olla paljoakaan alalajeja (variaatioita), paitsi suomalainen rantaleijona.
Siirrytäänkö seuraavaksi Karhuihin, kissojen loputtua kesken? Se vain on silkkaa faktaa, että nämä kissapedot loppuvat kesken alle kymmenessä vuodessa ja todellinen petolajien sukupuuttokin on uhka uusnimien käytössä.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Onhan tuo muissakin kuin Lionissa, vaikkakin karsitumpi versio.jomppeli kirjoitti:Mistä saapi tämmösen näkymän esille kuten tuossa ensimmäisessä viestissä on "about this mac". Onko se jokin erillinen ohjelma tai pitääkö koneella mennä eri kautta että saa tuommosen ruudun esille.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1107457
edit. Jaa se tulee näköjään Lionissa
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mulla on Mailissa ollut useampi postilaatikko, joiden sisällölle olen säännöistä määritellyt kullekin omat värinsä. Eli henk. koht. meili tietyn värisenä saapuneissa, duunimeilit tietyllä värillä jne. Nyt poistin värikoodauksen yhdeltä laatikolta, mutta jostain syystä kyseisen lootan sisältö näkyy edelleen väritettynä. Itse asiassa nyt ei ole säännöissä noita määrityksiä eri väreille ollenkaan, mutta meiliboksi pysyy kirjavana edelleen. On kokeiltu Mailin uudelleenkäynnistykset yms. Mikä avuksi?
-
Re: Musiikkimausta kinastelua
Viesti Kirjoittaja dimepag »
Siinä ei oo laulua, mutta pääpiirteittäin se on aika valmis raakile demopohjaksi... Voisin kasata bändin joskus tällä vuosikymmenellä kunhan opin soittamaan.
Syy: Kysymys siirretty parempaa ketjuun
-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeen, tai johkin? Mulla on kiva 10v vanha äänite (C-kasetti 4-track) jonka voisi "julkaista"
Siinä ei oo laulua, mutta pääpiirteittäin se on aika valmis raakile demopohjaksi... Voisin kasata bändin joskus tällä vuosikymmenellä kunhan opin soittamaan.
-
Joo en tiennytkään tuollaista... Kiitos mahtavasta neuvosta, kiiiiiiiitos mr. Trollwantsomeapple kirjoitti:Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeen, tai johkin? Mulla on kiva 10v vanha äänite (C-kasetti 4-track) jonka voisi "julkaista"
Mulla on ihan tuubissa kiva hackintosh video kyllä, haluaisin vaihtaa oman tuon biisini siihen mutta ilmeisesti mahdottomuus? Surkeaa, surkeaa.
-
Eihän se ole vakavaa ladata omansa? Jos on niin pahoitteluni..
Menee kyllä vähän väärälle alueelle tämä
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Aika turhaa kutsua toista trolliksi, jo noiden omien viestiesi pohjalta mutta myöskin sen takia, että tuo oli ihan oikea vastaus esittämääsi kysymykseen. Ei täällä kukaan ajatustenlukija ole.dimepag kirjoitti:Joo en tiennytkään tuollaista... Kiitos mahtavasta neuvosta, kiiiiiiiitos mr. Troll.wantsomeapple kirjoitti:Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeen, tai johkin? Mulla on kiva 10v vanha äänite (C-kasetti 4-track) jonka voisi "julkaista"
-
dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeen
wantsomeapple kirjoitti: Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.
Mistä näitä tulee..domepag kirjoitti: Joo en tiennytkään tuollaista... Kiitos mahtavasta neuvosta, kiiiiiiiitos mr. Troll
-
wantsomeapple kirjoitti:dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeenwantsomeapple kirjoitti: Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.Mistä näitä tulee..domepag kirjoitti: Joo en tiennytkään tuollaista... Kiitos mahtavasta neuvosta, kiiiiiiiitos mr. Troll
Jos sä nyt katsot mun signeerausta, mun koneita mitä mulla on, niin luuletko sä nyt ihan oikeasti etten mä tiedä miten youtubea käytetään? voi helv....
No siis ANTEEKSI olen kyllä "väärässä" tässä asiassa koska infoa en antanut aluksi yhtään. Mutta siis eiköhän nyt 100% nettiä käyttävistä osaa tehdä itselleen google tunnukset, eli .... ähhhhh
Forget it, peace ? ok? rauhaa ja voimaa.
-
Jos sä kysyt että miten biisi upataan youtubeen, niin en minä sinun signaarauksesta katso että: "Ahaa, ei se apua tarvitse vaikka kysyy, onhan sillä tuollaiset koneet"dimepag kirjoitti: Jos sä nyt katsot mun signeerausta, mun koneita mitä mulla on, niin luuletko sä nyt ihan oikeasti etten mä tiedä miten youtubea käytetään? voi helv....
Ja haukut vielä minua trolliksi
-
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Siellä kyllä lukee ''Lataa'' jos tarkkoja ollaan.wantsomeapple kirjoitti:dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeenwantsomeapple kirjoitti: Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.domepag kirjoitti: Joo en tiennytkään tuollaista... Kiitos mahtavasta neuvosta, kiiiiiiiitos mr. Troll
-
Anniel kirjoitti:Palatkaas asiaan.
Kyllä. Anteeksi. Opetellaan, opetellaan.
Höh haluaisin esitellä teille tuon kappaleen kun se on ihan "rock" ja siitä saisi hyvän kyllä.
Pitää tuota youtubea nyt ronkkia ja pistää joku video sinne, voinko videon upload yhteydessä vaihtaa sen ääniraidan?
-
Noksu kirjoitti:Siellä kyllä lukee ''Lataa'' jos tarkkoja ollaan.wantsomeapple kirjoitti:dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeenwantsomeapple kirjoitti: Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.domepag kirjoitti: Joo en tiennytkään tuollaista... Kiitos mahtavasta neuvosta, kiiiiiiiitos mr. Troll
-
wantsomeapple kirjoitti:Jos sä kysyt että miten biisi upataan youtubeen, niin en minä sinun signaarauksesta katso että: "Ahaa, ei se apua tarvitse vaikka kysyy, onhan sillä tuollaiset koneet"dimepag kirjoitti: Jos sä nyt katsot mun signeerausta, mun koneita mitä mulla on, niin luuletko sä nyt ihan oikeasti etten mä tiedä miten youtubea käytetään? voi helv....
Ja haukut vielä minua trolliksi
En muista enää mistä puhuttiin.
Kuten sanoin, peace and love.
-
Haha! Et muista. Kysyit apua minen upataan biisi ja haukuit trolliksi. Muistatko nyt?dimepag kirjoitti: En muista enää mistä puhuttiin.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jos vielä kirjoittaisitte oikeisiin ketjuihin niin mun ei tarvi jokaista viestiä erikseen kuskata oikeaan paikkaan.dimepag kirjoitti:Anniel kirjoitti:Palatkaas asiaan.
Kyllä. Anteeksi. Opetellaan, opetellaan.
-
wantsomeapple kirjoitti:Haha! Et muista. Kysyit apua minen upataan biisi ja haukuit trolliksi. Muistatko nyt?dimepag kirjoitti: En muista enää mistä puhuttiin.
Ei. En muista. Ei mitään muistikuvaa, anteeksi.
THC tuhosi aivoni ja olen psykoosi apina.
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Tarkoitatko siis että sinulla on äänite kasetilla vai onko se äänite jo koneella? Jos se on kasetilla niin kannattaisi ehkä kysyä miten sen saa siirrettyä koneella. Jos se taas on jo koneella, et selvästikään tarvitse apua YouTuben kanssa ja kysymys on turha.dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeen, tai johkin? Mulla on kiva 10v vanha äänite (C-kasetti 4-track) jonka voisi "julkaista"
-
Pomzzi kirjoitti:Tarkoitatko siis että sinulla on äänite kasetilla vai onko se äänite jo koneella? Jos se on kasetilla niin kannattaisi ehkä kysyä miten sen saa siirrettyä koneella. Jos se taas on jo koneella, et selvästikään tarvitse apua YouTuben kanssa ja kysymys on turha.dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeen, tai johkin? Mulla on kiva 10v vanha äänite (C-kasetti 4-track) jonka voisi "julkaista"
Turha on eri asia kuin tyhmä

On mp3 fileenä, ja ilmeisesti Youtubessa saa uploadin yhteydessä sen fileen siihen liittää, pian se nähdään, on valmistumassa hackintosh.video juuri johon liitän sen biisin jolla ei ole nimeä, nimetään se vaikka "Hackintosh" nimiseksi se biisi sitten samalla
-
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Tässä olit väärässäwantsomeapple kirjoitti:Noksu kirjoitti:Siellä kyllä lukee ''Lataa'' jos tarkkoja ollaan.wantsomeapple kirjoitti:dimepag kirjoitti:Miten mä saan biisin youtubeenwantsomeapple kirjoitti: Ensin teet tunnukset. Sitten kun ne on tehty niin ylhäällä hakupalkin oikealla puolella lukee upload.domepag kirjoitti: Joo en tiennytkään tuollaista... Kiitos mahtavasta neuvosta, kiiiiiiiitos mr. Troll
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
ei youtubessa näköjään uploadatessakaan mitään omaa soundtrackkia saa valkattua, pitää nyt vielä katsoa
edit: höhööö osasimpas
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka