3.1ghz quad core i5
8gt 1333mhz ddr3 (Muistit vaihdettu oston yhteydessä)
1tb 7200rpm kovalevy
27" Wide Glossy LED näyttö, resoluutio 2560x1440
Näytönohjain AMD Radeon 6970M, 1Gt gddr5
2x Thunderbolt
SDXC-korttipaikka
Mac OS X 10.6 Snow Leopard, iLife '11
Apple wireless näppäimistö
Magic mouse
Mukaan myös thunderbolttiin tökättävä DVI adapteri.
Kaikki mukana tullut tallessa.
Kone on ostettu 13.5.2011 hintaan 2123,00e Tampereelta - Kuitti löytyy.
Kone sijaitsee tampereen keskustassa.
Maksu käteisellä tai tilisiirrolla.
Mieluiten vaihdan koneen ihan naamatustun, käteistä vastaan.
Katsomaan sopii tulla myös.
MacBook Pro:ta (late 2009 ja uudempaa) voi tarjota vaihdossa.
Jos kiinnostaa, pistä privaa tai viestiä ketjuun.
Viimeksi muokannut jaakgoj, 3.7.2011 klo 17.24. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Arceneaux811 kirjoitti:Minulla on uusi malli Macbook Air 13” 1.86ghz, 128ssd w/superdrive jonka ostin usa:sta 7kk sitten. Apple care jäljellä 21.10.2011. Vaihdan iMaciin.
Minulla olisi tarjota vaihdossa macbook pro 17" mid-2010 (antiglare) jos kiinnostaa.
Kone sijaitsee Ikaalisissa ja sitä saa tulla myös katsomaan, voin tullu myös näyttämään konetta Tampereelle.
ducktape kirjoitti:Minulla olisi tarjota vaihdossa macbook pro 17" mid-2010 (antiglare) jos kiinnostaa.
Kone sijaitsee Ikaalisissa ja sitä saa tulla myös katsomaan, voin tullu myös näyttämään konetta Tampereelle.
ducktape kirjoitti:Minulla olisi tarjota vaihdossa macbook pro 17" mid-2010 (antiglare) jos kiinnostaa.
etkö osaa lukea?
Re: VARATTU: iMac 27" 2011!!!
Jep, mutta varattu ei taida olla sama asia kuin myyty?
etkö osaa lukea?
Re: VARATTU: iMac 27" 2011!!!
Jep, mutta varattu ei taida olla sama asia kuin myyty?
En mielelläni puutu muiden myyntiketjuihin, mutta nyt teen poikkeuksen, kun on noinkin tuore voorumilainen kyseessä. Ei olekaan sama asia kuin myyty, joten aivan hyvin voi tarjota, jos kone on vasta varattu. Ei se ole kiveen kirjoitettu, että kauppa toteutuu. omenaiaka flippailee ihan turhaan.
MBP 14" | Studio Display 5K | iMac 24" | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Ei ole kovin järkevä kommentti- taustalla seuraamme.onko täällä yhtään järkevää kommenttia?joka asiasta naristaan ja kitistään millon mistäkin.eikös tuo varattu teksti ole sitten turha tuossa otsikossa jos kerta se ei pidä?