Pari huomiota beta 2:sta...
Tällä(kin) kertaa kannattaa lukea release notet ennen päivitystä...
Beta 2 tuntuu hieman nopeammalta ja Youtube videot toimii taas iPadin Safarissa.
Wifi sync tuntuu tosiaan toimivan; ihan jees.
iPhonessa kalenterikutsujen ikoni on taas näkyvillä; hieman helpompi hyväksyä kalenterikutsuja
Kun yritin aloittaa WiFi-syncin iPad 2:lla, niin aluksi iTunes antaa jonkun ihmeellisen "... cannot find the disk... ". Parin sekunnin kuluttua tulee "Cannot sync. An unknown error has occured (-50)" tai jotain sinne päin. Mikähän tässä auttaa, vai auttaako mikään?
OTA-päivitykset on muuten otettu käyttöön, tosin ei siellä ole mitään päivitettävä
apple_fani kirjoitti:Kun yritin aloittaa WiFi-syncin iPad 2:lla, niin aluksi iTunes antaa jonkun ihmeellisen "... cannot find the disk... ". Parin sekunnin kuluttua tulee "Cannot sync. An unknown error has occured (-50)" tai jotain sinne päin. Mikähän tässä auttaa, vai auttaako mikään?
OTA-päivitykset on muuten otettu käyttöön, tosin ei siellä ole mitään päivitettävä
Wi-Fi sync taitaa toimia vain Macin kanssa tällä hetkellä, eli jos sulla on windows niin varmaan johtuu siitä..
Kellobugi korjattu, kalenteribugeja korjattu, näppis toimii hieman paremmin, wifi sync, taustakuvat takaisin, notification centerin muokkaukset, siinä jotain mitä beta 2 ensisilmäyksellä sisältää. Vaikuttaa jo paremmalta.
juu-zo kirjoitti:Kellobugi korjattu, kalenteribugeja korjattu, näppis toimii hieman paremmin, wifi sync, taustakuvat takaisin, notification centerin muokkaukset, siinä jotain mitä beta 2 ensisilmäyksellä sisältää. Vaikuttaa jo paremmalta.
Lisäksi toka kehittäjäbeta on vakaampi ja nopeampi/tuntuu vakaammalta ja nopeammalta iPhone 4:llä ja ensimmäisen generaation iPadilla.
apple_fani kirjoitti:Kun yritin aloittaa WiFi-syncin iPad 2:lla, niin aluksi iTunes antaa jonkun ihmeellisen "... cannot find the disk... ". Parin sekunnin kuluttua tulee "Cannot sync. An unknown error has occured (-50)" tai jotain sinne päin. Mikähän tässä auttaa, vai auttaako mikään?
Wi-Fi sync taitaa toimia vain Macin kanssa tällä hetkellä, eli jos sulla on windows niin varmaan johtuu siitä..
5.2 beta asennettu sekä iPhone 4:seen että iPad 1.seen. iPhone toimii ihan kohtalaisesti, välillä vähän tahmaa ja lagittaa mutta iPadin kanssa on ongelmia. Silloin kun toimii, toimii hyvin mutta välillä menee sitten tosi jumiin: ei herää mitään nappia painamalla, ei reagoi mihinkään, ei edes boottaa. Sitten kun lyö piuhalla kiinni mihin tahansa macciin ( eli ei tarvi olla edes se jolla on synkattu), mac ilmoitata että löytyi recovery-tilassa oleva kampe. Sitten sen saa taas bootattua ja käyntiin!? Saattoi vaikuttaa sellainen asia että en ehtinyt ajaa koko backuppia sisään ennen kuin piti lähteä töihin, eli keskeytin palautuksen ja jatkoin sitten myöhemmin. No nyt asentuu uudemman kerran koko hoito, saas nähdä auttaako vai pitääkö palata vahaan.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
Kuulostaa kyllä, maallikon näkökulmasga,
sun ongelma siltä, et joku on huonosti asentunu laitteeseen. Kannattaa vaan palautella koko laite ja asentaa uudelleen
Eipä auttanut uudelleenasennus, puoli päivää toimi normaalisti mutta nyt meni taas umpijuntturaan. Pitänee palauttaa 'viralliseen' versioon ja katsoa josko se poistaisi vian.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
Onko tässä nyt niin että jos asennan epävirallisesta lähteestä saadun ios 5 beta 2:sen luuriin niin puhelinominaisuudet ei toimi ollenkaan? Olen rekisteröitynyt tuonne applelle developer käyttäjäksi, mutta en ole maksanut sinne mitään ja ei oikeen viittisi maksaa 79 euroa tuosta sen takia että saa luurin ios beta 2:sen asennettua, vai onko jotain muuta vaihtoehtoa?
Mieli tekisi jo kokeilla tuota
sahkari kirjoitti:Onko tässä nyt niin että jos asennan epävirallisesta lähteestä saadun ios 5 beta 2:sen luuriin niin puhelinominaisuudet ei toimi ollenkaan? Olen rekisteröitynyt tuonne applelle developer käyttäjäksi, mutta en ole maksanut sinne mitään ja ei oikeen viittisi maksaa 79 euroa tuosta sen takia että saa luurin ios beta 2:sen asennettua, vai onko jotain muuta vaihtoehtoa?
Kyseessä on kehittäjille tarkoitettu betaversio. Tuolla asenteellasi ("ei oikeen viittisi maksaa" jne.) en suosittele kokeilemaan.
sahkari kirjoitti:Onko tässä nyt niin että jos asennan epävirallisesta lähteestä saadun ios 5 beta 2:sen luuriin niin puhelinominaisuudet ei toimi ollenkaan? Olen rekisteröitynyt tuonne applelle developer käyttäjäksi, mutta en ole maksanut sinne mitään ja ei oikeen viittisi maksaa 79 euroa tuosta sen takia että saa luurin ios beta 2:sen asennettua, vai onko jotain muuta vaihtoehtoa?
Kyseessä on kehittäjille tarkoitettu betaversio. Tuolla asenteellasi ("ei oikeen viittisi maksaa" jne.) en suosittele kokeilemaan.
No lähinnä tarkoitin sitä että olen aikaisemmat epäviralliset betat asentanut ja ne ovat toimineen normaalisti, mutta 79€ on mielestäni kova hinta betan kokeilusta, kun itse en ole mikään kehittäjä joten ainoa hyöty tuon summan maksusta on tuon betan lataus-/käyttöoikeus niin siihen nähden kallis investointi.
sahkari kirjoitti:No lähinnä tarkoitin sitä että olen aikaisemmat epäviralliset betat asentanut ja ne ovat toimineen normaalisti, mutta 79€ on mielestäni kova hinta betan kokeilusta, kun itse en ole mikään kehittäjä joten ainoa hyöty tuon summan maksusta on tuon betan lataus-/käyttöoikeus niin siihen nähden kallis investointi.
Kyllähän lähes kaikki muutkin ohjelmistot, elokuvat jne. saa ladattua ilmaiseksikin, kun taas kaupasta ostettuna ne ovat "kalliita investointeja". Ehkä tällaiseen toimintaan on kuitenkin turha kysyä täältä neuvoa.
Ainut bugi jonka olen beta2 versiossa huomannut on yläpalkissa näkyvä paikannusmerkki joka jää joidenkin paikannusta käyttävien softien jälkeen päälle, akku tuntuu kuluvan niinkuin ennenkin.
Viimeksi muokannut TomBear, 29.6.2011 klo 21.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onhan noita vaihtoehtoja, vaikkapa xxxxxxxx
Viimeksi muokannut amanita, 30.6.2011 klo 11.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Laiton linkki poistettu