wantsomeapple kirjoitti:On, onpas. Et ollut tuohon aikaan.zuzia kirjoitti:wantsomeapple kirjoitti:Miksei ketään muu ole hompussa tähän aikaan?
Ompas täällä. Älä nyt itke. Ihan sääliksi käy.
Om, ompas.
Omena.
Viesti Kirjoittaja zuzia »
wantsomeapple kirjoitti:On, onpas. Et ollut tuohon aikaan.zuzia kirjoitti:wantsomeapple kirjoitti:Miksei ketään muu ole hompussa tähän aikaan?
Ompas täällä. Älä nyt itke. Ihan sääliksi käy.
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=46&t=110698wantsomeapple kirjoitti:Miksi tuossa macco teemassa joissain kansioissa on virheä nuoli ja joissain ei ole?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja pnp »
Onkos kesäaika päällä, sehän on eri asetuksena?Mikael K. kirjoitti:Hompun asetuksissa on kellonaika säädettävissä. Vaan mikä on tällä hetkellä oikea aikavyöhyke? Oma kelloni näyttää tunnin väärin, kun se on asetettu UTC+2 aikavyöhykkeelle. Niin oikeasti kello on siis 9.45
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
pnp kirjoitti:
Onkos kesäaika päällä, sehän on eri asetuksena?
Viesti Kirjoittaja tomihasa »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eipä tuosta haittaakaan ole.tuomaril kirjoitti:Mikä on paras tapa maksimoida iP4:sen akunelinikä? Eli pitääkö akku kuluttaa esim. joka kuukausi loppuun tms.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kokeile hyvä mies! Tai nainen. Niin sitä ennen tehtiin, kun ei ollut nettiä, mistä olisi voinut kysellä kaiken. Jos pesukoneen sisälmykset ovat kokeilun jälkeen vellinä lattialla, se ei kestänyt kodin putkimiestä. Siinä tapauksessa saat uuden koneen, eli lopputulos on molemmissa vaihtoehdoissa hyvä.sebulban kirjoitti:... Mutta kestääkö astianpesukone tuollaista?
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Näinhän se menee, mutta juuri tuo viimeinen lause ja se ettäKunkkuJ kirjoitti:......sebulban kirjoitti:... Mutta kestääkö astianpesukone tuollaista?
Ps. Kokeilun kustannukset tietenkin maksat itse.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Olen nähnyt kaupassa astianpesukoneen puhdistus ainetta ja tuo apk tablettihan on itsessään jo mahtava poreammeen ja termarin puhdistaja. Kyllä mä uskaltaisin kokeilla sitä kodinputkimiestä ja itsellä oli ihan sama juttu omassa koneessa keväällä.Noi vesilukothan on nykyään kaikissa uusissa rakennuksissa muovia joten uskoisin koneenkin kestävän.sebulban kirjoitti:Näinhän se menee, mutta juuri tuo viimeinen lause ja se ettäKunkkuJ kirjoitti:......sebulban kirjoitti:... Mutta kestääkö astianpesukone tuollaista?
Nykyään netti löytyy melkein mistä vaan ajoivat minut epätoivoiseen tilaan josta ilman foorumille postattua kysymystä ei ollut mahdollista selviytyä
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Eikös näissä uusimissa pesukoneissa olekaan vielä itsessään nettiä, missä kone on interaktiivisessa verkkokytkennässä koneenvalmistajan huolto- ja vika-ohjelmistoon?sebulban kirjoitti:Näinhän se menee, mutta juuri tuo viimeinen lause ja se ettäKunkkuJ kirjoitti:......sebulban kirjoitti:... Mutta kestääkö astianpesukone tuollaista?
Nykyään netti löytyy melkein mistä vaan ajoivat minut epätoivoiseen tilaan josta ilman foorumille postattua kysymystä ei ollut mahdollista selviytyä
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Luulis että on ottanu hapettumaa siellä ulkovarastossa juotoksiin tai komponentteihin.Ainoa mikä kannattaa aina välillä tehdä on sammuttaa se kokonaan eikä vaan kaukosäätimestä.jomppeli kirjoitti:Mikä mahtaa olla rikki vanhassa taulu töllössä. Kuva on sateenkaari väreissä noin 5 min eninku alkaa näkymään normaalisti, ääni kuuluu koko ajan taustalla. Itse luulen että jokin osa lämpenee tuossa 5 min aikana kun sitte näkyy normaalisti kunnes sammuttaa ja tv jähtyy niin on sama homma että 5 min näkyy vain sateenkaarta. TV kuitenkin toimi normaalisti kun oli ollut varastossa talven yli ja kun se sisälle tuotiin niin toimi viikon verran ja sit alko taas sateenkaari homma (ulko varasto, eli oli pakkasessa oli). TV kannettiin varastoon tän asian takia aikoinaan. Nyt kuitenkin makkari tv.nä.
kerabit kirjoitti:Luulis että on ottanu hapettumaa siellä ulkovarastossa juotoksiin tai komponentteihin.Ainoa mikä kannattaa aina välillä tehdä on sammuttaa se kokonaan eikä vaan kaukosäätimestä.jomppeli kirjoitti:Mikä mahtaa olla rikki vanhassa taulu töllössä. Kuva on sateenkaari väreissä noin 5 min eninku alkaa näkymään normaalisti, ääni kuuluu koko ajan taustalla. Itse luulen että jokin osa lämpenee tuossa 5 min aikana kun sitte näkyy normaalisti kunnes sammuttaa ja tv jähtyy niin on sama homma että 5 min näkyy vain sateenkaarta. TV kuitenkin toimi normaalisti kun oli ollut varastossa talven yli ja kun se sisälle tuotiin niin toimi viikon verran ja sit alko taas sateenkaari homma (ulko varasto, eli oli pakkasessa oli). TV kannettiin varastoon tän asian takia aikoinaan. Nyt kuitenkin makkari tv.nä.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
jomppeli kirjoitti:Mikä mahtaa olla rikki vanhassa taulu töllössä. Kuva on sateenkaari väreissä noin 5 min eninku alkaa näkymään normaalisti, ääni kuuluu koko ajan taustalla. Itse luulen että jokin osa lämpenee tuossa 5 min aikana kun sitte näkyy normaalisti kunnes sammuttaa ja tv jähtyy niin on sama homma että 5 min näkyy vain sateenkaarta. TV kuitenkin toimi normaalisti kun oli ollut varastossa talven yli ja kun se sisälle tuotiin niin toimi viikon verran ja sit alko taas sateenkaari homma (ulko varasto, eli oli pakkasessa oli). TV kannettiin varastoon tän asian takia aikoinaan. Nyt kuitenkin makkari tv.nä.
Paapa kirjoitti:jomppeli kirjoitti:Mikä mahtaa olla rikki vanhassa taulu töllössä. Kuva on sateenkaari väreissä noin 5 min eninku alkaa näkymään normaalisti, ääni kuuluu koko ajan taustalla. Itse luulen että jokin osa lämpenee tuossa 5 min aikana kun sitte näkyy normaalisti kunnes sammuttaa ja tv jähtyy niin on sama homma että 5 min näkyy vain sateenkaarta. TV kuitenkin toimi normaalisti kun oli ollut varastossa talven yli ja kun se sisälle tuotiin niin toimi viikon verran ja sit alko taas sateenkaari homma (ulko varasto, eli oli pakkasessa oli). TV kannettiin varastoon tän asian takia aikoinaan. Nyt kuitenkin makkari tv.nä.
Konkkavika.
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Veikkaisin, että virtalähteen kondensaattori(t) on kuivunut, se/ne pitäisi vaihtaa, mutta mikä ja missä, sen tietää vain mittaamalla tai vaihtamalla. Eli huoltoon, jos et itse osta pussillista kondensaattoreita ja tinaile niitä asianmukaisesti paikalleen. Tai luin tarkemmin. Lämpövikakin voisi olla tai ihan vaan satunnainen katkos. Ei siihen mikään auta, kuin huolto kumminkin. Tuskin kannattaa noilla hinnoilla korjata.jomppeli kirjoitti:Paapa kirjoitti:jomppeli kirjoitti:Mikä mahtaa olla rikki vanhassa taulu töllössä. Kuva on sateenkaari väreissä noin 5 min eninku alkaa näkymään normaalisti, ääni kuuluu koko ajan taustalla. Itse luulen että jokin osa lämpenee tuossa 5 min aikana kun sitte näkyy normaalisti kunnes sammuttaa ja tv jähtyy niin on sama homma että 5 min näkyy vain sateenkaarta. TV kuitenkin toimi normaalisti kun oli ollut varastossa talven yli ja kun se sisälle tuotiin niin toimi viikon verran ja sit alko taas sateenkaari homma (ulko varasto, eli oli pakkasessa oli). TV kannettiin varastoon tän asian takia aikoinaan. Nyt kuitenkin makkari tv.nä.
Konkkavika.
Ok, auttaisko töpselin irti repiminen? Tuntuu kummala että viikon toim kuten pitää, olin viemässä kaatopaikalle mutta päätin kokeilla toimiikp ja toimi mutta ei kauan.
Viesti Kirjoittaja Kain »