Et taida oikeasti ymmärtää. Jos kaupat tehdää f2f. Ei ole kaapelia puhelimeen, varaa tai kiinostusta lähteä sitä hakemaan 60km päästä, mistä sen todennäköisimmin olisi saanut. Kun istutaan huoltoasemalla kahvilla, ja tutkitaan puhelinta, ostajalla on missävaiheessa tahansa mahdollisuus kieltäytyä kaupoista. Postitteleminen on takapuoli, ja olenkin yrittänyt hieroa näitä kauppoja aina f2f, jos se vain on mahdollista. Tässäkin tapauksessa ostaja tuli moottoripyörällä asioikseen hakemaan puhelimen 60kilometrin päästä luottaen minun kuvaukseen, ja mitä ollaan puhelimessa puhuttu. Lunastin lupaukseni ja puhelin oli mitä pitikin.
Ostaja on kommentoinut oman näkemyksensä tähän ketjuun. Minä olen kommentoinut, ja kertonut syyt, miksi en toimittanut niitä päivänkakkaran kuvia. Lisätään listaan vielä laiskuus.
NOH, lopputulos:
Kaupat syntyivät todella hyvässä hengessä kahvia juoden ja puhelinta tutkiessa, ja olen huijari hopeisessa omenassa. Tekisi mieli sanoa pari valittua sanaa ylläpitäjille mutten koe hyötyväni siitä mitenkään, joten olkoon.
Loppujenlopuksi nämä väittelyt voittaa aina ne kenen nimimerkki lukee tuolla sivussa keltaisella tai punaisella, kun koetaan että nyt tulikin syytettyä väärää puuta = Bannia kehiin niin loppuu se inkutus.
Kiitos ja kumarrus, näin niiden asioiden kuuluukin toimia moderaattorit, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN!