Apua MacBookin valinnassa ymt.
-
Re: Apua MacBookin valinnassa ymt.
Viesti Kirjoittaja essyllyx »
-
Viesti Kirjoittaja pikkupoika »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oma isäni nimittäin oli tismalleen samanlainen noin vuosi sitten, ennen kuin puhuin hänet yli. Ja arvaahan mitä, nyt isäni haaveilee iMacia
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Voin tosiaan tulla kertomaan Macista isällesi, jos vain sopii sinulle. Olen tosi mukava ihminen ja sosiaalinen ihme 8)
Onnea matkaan! t: pikkupoika
-
pikkupoika kirjoitti:Asutko Espoosta kaukana? Voin tulla esittelemään Macia isällesi, näin kaverina jos onnistuu. Olen lukiolainen, poika ja mielestäni varsin komeaKäynnillä ei olisi mitään muuta syytä
![]()
Oma isäni nimittäin oli tismalleen samanlainen noin vuosi sitten, ennen kuin puhuin hänet yli. Ja arvaahan mitä, nyt isäni haaveilee iMaciaOsoitin hänelle vain tosiasian, että MacBookin hintaluokassa monet muut PC-läppärit jäävät pahasti taakse, etenkin kestävyydessä. Sain isäni melkein vakuuttumaan jo pelkästään Applen unibody-esittelyvideolla, josta näki kuinka Applen koneet valmistetaan yhdestä palasta alumiinia. Lisäksi kerroin esim. että käyttöjärjestelmäpäivitykset maksavat huomattavasti vähemmän kuin Windows puolella (jos sattui olemaan koneessa Vista niin yli 100 euroa piti uudesta Windows 7stä maksaa. Vertaa n. 30 euroon, nytkin kun Mac OS X Lion on tulossa. Lopuksi sain suostuteltua isän Macin puolelle, kun hän sai tietää että Macille saa Microsoft Officen.
Voin tosiaan tulla kertomaan Macista isällesi, jos vain sopii sinulle. Olen tosi mukava ihminen ja sosiaalinen ihme 8)
Onnea matkaan! t: pikkupoika
Valitan, asun turussa mutta mistä niitä esittelyvideoita saa?? ^^ Olen tehnyt power point esityksen, kirjottanut sähköposteja ja tulostanut papereita liittyen appleen, mutta aina sama juttu ei ja hän lähtee paikalta pois. En ole ottamassa windows konetta itselleni, kosta olen saanut täältä sivustolta paljon apua appleen liityvissä asioissa ja olen päättänyt ottaa applen. (c:
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Vaikkapa tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=BgAsM64NW34essyllyx kirjoitti:Valitan, asun turussa mutta mistä niitä esittelyvideoita saa?? ^^ Olen tehnyt power point esityksen, kirjottanut sähköposteja ja tulostanut papereita liittyen appleen, mutta aina sama juttu ei ja hän lähtee paikalta pois. En ole ottamassa windows konetta itselleni, kosta olen saanut täältä sivustolta paljon apua appleen liityvissä asioissa ja olen päättänyt ottaa applen. (c:
Paljon muutakin löytyy Applen sivuilta. P.S. Ei Turku nyt niin kaukana ole

-
Nii olisi ihan kiva itekki tietää ne... Mutta hän ei enää keksi mitään, että miksi ei applea sanoo vain ei... -.-'Kain kirjoitti:Ois ihan kiva tietää mitä ne isäs ennakkoluulot ovat?
-
Hah : D Tein tälläisen ja isäni kehui vain, ''että hieno on, mutta et tule saamaan applen konetta.'' : /pikkupoika kirjoitti:Vaikkapa tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=BgAsM64NW34essyllyx kirjoitti:Valitan, asun turussa mutta mistä niitä esittelyvideoita saa?? ^^ Olen tehnyt power point esityksen, kirjottanut sähköposteja ja tulostanut papereita liittyen appleen, mutta aina sama juttu ei ja hän lähtee paikalta pois. En ole ottamassa windows konetta itselleni, kosta olen saanut täältä sivustolta paljon apua appleen liityvissä asioissa ja olen päättänyt ottaa applen. (c:
file:///C:/Users/Koti/AppData/Local/Temp/svda7.tmp/svdco.tmp/Apple%20koneet.htm
-
Tuo esitelmäsi / sivusi on kovalevylläsi, eikä netissä: en pääse tutkimaan sitäessyllyx kirjoitti:Hah : D Tein tälläisen ja isäni kehui vain, ''että hieno on, mutta et tule saamaan applen konetta.'' : /pikkupoika kirjoitti:Vaikkapa tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=BgAsM64NW34essyllyx kirjoitti:Valitan, asun turussa mutta mistä niitä esittelyvideoita saa?? ^^ Olen tehnyt power point esityksen, kirjottanut sähköposteja ja tulostanut papereita liittyen appleen, mutta aina sama juttu ei ja hän lähtee paikalta pois. En ole ottamassa windows konetta itselleni, kosta olen saanut täältä sivustolta paljon apua appleen liityvissä asioissa ja olen päättänyt ottaa applen. (c:

-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Muista lisätä omalla vastuulla.jomppeli kirjoitti:Ota vastaan se windows kone ja imuta tahallaan se täysin solmuun viruksia ja haitta ohjelmia ja sano sitte että "no olisko se mac ollut parempi?" (en keksinyt muuta järkevää/ei järkevää sanottavaa)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Kain kirjoitti:Muista lisätä omalla vastuulla.jomppeli kirjoitti:Ota vastaan se windows kone ja imuta tahallaan se täysin solmuun viruksia ja haitta ohjelmia ja sano sitte että "no olisko se mac ollut parempi?" (en keksinyt muuta järkevää/ei järkevää sanottavaa)
Ei kait kukaan hullu noin tekis

edit. Poistinpa tuon tekstin kokonaan kun ei tiedä kuinkas nuori tässä kyselee ja ottaa tuon vielä vakavasti.
-
pikkupoika kirjoitti:Tuo esitelmäsi / sivusi on kovalevylläsi, eikä netissä: en pääse tutkimaan sitäessyllyx kirjoitti:Hah : D Tein tälläisen ja isäni kehui vain, ''että hieno on, mutta et tule saamaan applen konetta.'' : /pikkupoika kirjoitti:Vaikkapa tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=BgAsM64NW34essyllyx kirjoitti:Valitan, asun turussa mutta mistä niitä esittelyvideoita saa?? ^^ Olen tehnyt power point esityksen, kirjottanut sähköposteja ja tulostanut papereita liittyen appleen, mutta aina sama juttu ei ja hän lähtee paikalta pois. En ole ottamassa windows konetta itselleni, kosta olen saanut täältä sivustolta paljon apua appleen liityvissä asioissa ja olen päättänyt ottaa applen. (c:
Voin lähettää sen sähköpostin kautta jos haluat (c:
-
-
essyllyx kirjoitti:Koitan saada iskäni vedettyä humac:iin mutta jos se ei auta niin menemme giganttiin VAIN katsomaan macbook:eja... (:
Valkea Macbookia ei kannate ostaa ainaskaan gigantin ilmoittamaan 959€ hintaan kun on vuoden vanha malli.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eikö se iMac ollut vasta se paremmalta kuulostava vaihtoehto?essyllyx kirjoitti:Koitan saada iskäni vedettyä humac:iin mutta jos se ei auta niin menemme giganttiin VAIN katsomaan macbook:eja... (:
-
jomppeli kirjoitti:essyllyx kirjoitti:Koitan saada iskäni vedettyä humac:iin mutta jos se ei auta niin menemme giganttiin VAIN katsomaan macbook:eja... (:
Valkea Macbookia ei kannate ostaa ainaskaan gigantin ilmoittamaan 959€ hintaan kun on vuoden vanha malli.
En aijo ostaa macbookkia (pro/air) gigantista, menen vain katsomaan ja näyttämään isälleni miten applea käytetään ymt. ^^
-
Mailia kirjoitti:Eikö se iMac ollut vasta se paremmalta kuulostava vaihtoehto?essyllyx kirjoitti:Koitan saada iskäni vedettyä humac:iin mutta jos se ei auta niin menemme giganttiin VAIN katsomaan macbook:eja... (:
Joo kyllä se houkuttelee, mutta tarvitsen läppäriä enemmän tulevaisuudessa. (c:
-
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Pelkää varmaan, ettei osaa autta sinua, jos tulee ongelmia sen kanssa.essyllyx kirjoitti:Ääh!! Ei se suosu tulemaan edes giganttiin ja sanoo etten voi ostaa omilla rahoilla mac:ia. En ymmärrä mitä vikaa applessa on?? Olisin varmaan saanut jo hänet puhuttua ympäri, mutta hän ei kuuntele... -.-'
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
arttula kirjoitti:Pelkää varmaan, ettei osaa autta sinua, jos tulee ongelmia sen kanssa.essyllyx kirjoitti:Ääh!! Ei se suosu tulemaan edes giganttiin ja sanoo etten voi ostaa omilla rahoilla mac:ia. En ymmärrä mitä vikaa applessa on?? Olisin varmaan saanut jo hänet puhuttua ympäri, mutta hän ei kuuntele... -.-'
Pakko kait siinä on olla jokin apple viha kun vaimokaan saa ostaa iPhone 4.sta....?
edit.
essyllyx kirjoitti:Hän ei anna äidin ostaa iphonea mutta ä kyllä aikoo ostaa sen.
-
jomppeli kirjoitti:arttula kirjoitti:Pelkää varmaan, ettei osaa autta sinua, jos tulee ongelmia sen kanssa.essyllyx kirjoitti:Ääh!! Ei se suosu tulemaan edes giganttiin ja sanoo etten voi ostaa omilla rahoilla mac:ia. En ymmärrä mitä vikaa applessa on?? Olisin varmaan saanut jo hänet puhuttua ympäri, mutta hän ei kuuntele... -.-'
Pakko kait siinä on olla jokin apple viha kun vaimokaan saa ostaa iPhone 4.sta....?
Todellakin, sillä isä ei meinannut suostua siihenkään, että ostaisin ipod touch 4 ja hyvä tuo ipod on ollut.^^
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-

-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
"How to Make Friends and Influence People" käänteisenä.Mailia kirjoitti:Vetoat vaan siihen, että se on typerä kun ei osaa käydä järkiperäiseen keskusteluun tietokoneista sinun kanssa. Tai jotain..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Totta. ^^Mailia kirjoitti:Vetoat vaan siihen, että se on typerä kun ei osaa käydä järkiperäiseen keskusteluun tietokoneista sinun kanssa. Tai jotain. Et ainakaan tyydy Windows-koneeseen, se osoittaa heikkoutta.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka