(jos yhden pyörän hinnalla pääsisi eroon tuosta tyypistä, olisin valmis maksamaan...

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Anteeksi, mutta olin kirjaimellisesti kuolla nauruun tätä keulimista lukiessa. Voi taivas tuota Cardea!Carde kirjoitti:Ei ajokamppeita tarvitse mihinkään. Ne on vaan tehty varakkaita vanhuksia varten, kuten esim toi kränkkyjoo. Lyhyet paskat, vaimonhakkaaja paita ja korkeintaan sandaalit riittävät hyvin. Kypärät ja ajokortit on niille ääliöille jotka eivät muuten uskalla, siis ihan turhia keksintöjä.
tottakai sitten pitää joka mopon sen rapiat 600 km/h, siis tyhjäkäynnillä, ykkösellä, ylämäkeen ja vastatuulessa. Siis sen verran että vapaalla jättää nopeudessa ja kiihtyvyydessä nyt vaikka hayabusan seisomaan kuin lantsarit lantaan. On siinä sukisuki kuski ihmeissään kun toinen pyyhkäsee "vakiomopolla" ohi vapaalla.
Liikennesäännötkin on ihan turhia, niillä mitään tee. Kyllä se hiace väistää kun tuun täältä 40km/h alueella 400km/h, kun se näkee mut varmasti näissä mustissa shortseissa, t-paidassa ja lippiksessä, ilman valoja, keskiyöllä, pilvisellä kelillä. Katos jos ei muuten niin pärinä kuuluu. Sitäpaisti kyllä mun derbi kestää hiacen kanssa ottaa yhteen ja se voittaa senkin.
Eikä noita kunkkuja yms vastaavia kannata kuunnella, ne bamlaa skeidaa vaan six kun ne skagaa vaan cruisaa kunnolla.
Ja mä sentään tiedän mistä puhun. Olen kerran nähnyt 2 pyöräisellä ajettavan, telkkarissa jokunen vuosi sitten, sekin taisi olla polkupyörä.
Nyt tuonne aamusumpille ennen kuin joku ääliö alkaa valittamaan lisää...
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Viesti Kirjoittaja Carde »
En, vaikka olenkin mulq niin en ole idiootti. Tiedät itsekkin että olen kelannut 2 pyöräsillä 150-200tkm. En ilman kamppeita aja juuri postilaatikkoa kauemmas. Edelleen ihmettelen noita kuskeja jotka "käväsee" naapurikylässä shortseissa, t-paidassa ja sandaaleissa. Ei tulis mieleenkään ajella muutamaa kymmentä kilsaa 80-100km/h vauhdilla noissa vermeissä vaikka olisi 25c lämmintä. Mut saisi ainakin nostaa pyöränpäältä pois hiabilla tai jollakin vastaavalla. Eihän sitä saisi koko loppukesänä käsiä tai jolkoja koukkuun/suoraksi ilman kortisonipiikkejä niveliin. jos sittenkään.KunkkuJ kirjoitti:^ Et haluaisi lainata pyörääni ja ajaa 250km/h? Ilman kypärää tietysti ja pelkissä shortseissa + T-paidassa?
(jos yhden pyörän hinnalla pääsisi eroon tuosta tyypistä, olisin valmis maksamaan...)
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ei niissä laitteissa mitään vikaa ole, vaan niissä jotka käyttävät niitä laitteita.Mailia kirjoitti: Päättäjät ovat vain päättäneet korostaa kyseisten laitteiden yleistä hyödyttömyyttä, että vähemmän ihmisiä ostaisivat näitä takuuvarmoja kuolemanansoja.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Jos ne laitteet tekee niistä ihmisistä viallisia, niin sitten voisi loogisesti päätellä, että ne laitteet on ne vialliset.Kain kirjoitti:Ei niissä laitteissa mitään vikaa ole, vaan niissä jotka käyttävät niitä laitteita.Mailia kirjoitti: Päättäjät ovat vain päättäneet korostaa kyseisten laitteiden yleistä hyödyttömyyttä, että vähemmän ihmisiä ostaisivat näitä takuuvarmoja kuolemanansoja.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tai sitten käyttäjät tekevät laitteistaan viallisia, jotka ovat päättäjien mukaan kuolemanansoja.Mailia kirjoitti:Jos ne laitteet tekee niistä ihmisistä viallisia, niin sitten voisi loogisesti päätellä, että ne laitteet on ne vialliset.Kain kirjoitti:Ei niissä laitteissa mitään vikaa ole, vaan niissä jotka käyttävät niitä laitteita.Mailia kirjoitti: Päättäjät ovat vain päättäneet korostaa kyseisten laitteiden yleistä hyödyttömyyttä, että vähemmän ihmisiä ostaisivat näitä takuuvarmoja kuolemanansoja.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Jesarilla navigaattori tankkiin ja huippuja kokeilemaan...Anghorn kirjoitti:Mittariinhan ne kaikki kulkee 60. Toiset enemmänkin. Jos poliisisetä tulee vakiomopoasi testaamaan, niin ei tasan mene tutkaan kuin sen 45km/h. Kuritonta mopoa ei Suomen lain mukaan lasketa ns. vakioksi, vaikka se sitä muualla Euroopassa / valmistusmaassa olisikin.Hieno kirjoitti: Ja kaikki mopon omistajat, jotka tunnen, niin se mopo kulkee vakiona sen 60km/h ainaski....................................................
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Äsken meni 55 mittarissa, ilman korttia ja ala-ikäinen...Hieno kirjoitti:wantsomeapple kirjoitti:Vakio mopolla on aika vaikeaa ajaa ylinopeutta.
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Toivottavasti totta, mutta aika nopeasti näin juhannuksen tienoilla muuttui mieli ja löytyi ajo-opetukset sun muut..wantsomeapple kirjoitti:Nytpähän on sitten minullakin kortti!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Muuten menee ehkä koko ketju ohi mutta tämä oli kyllä illan paras minkä olen lukenutAperture kirjoitti:Anteeksi, mutta olin kirjaimellisesti kuolla nauruun tätä keulimista lukiessa. Voi taivas tuota Cardea!Carde kirjoitti:Ei ajokamppeita tarvitse mihinkään. Ne on vaan tehty varakkaita vanhuksia varten, kuten esim toi kränkkyjoo. Lyhyet paskat, vaimonhakkaaja paita ja korkeintaan sandaalit riittävät hyvin. Kypärät ja ajokortit on niille ääliöille jotka eivät muuten uskalla, siis ihan turhia keksintöjä.
tottakai sitten pitää joka mopon sen rapiat 600 km/h, siis tyhjäkäynnillä, ykkösellä, ylämäkeen ja vastatuulessa. Siis sen verran että vapaalla jättää nopeudessa ja kiihtyvyydessä nyt vaikka hayabusan seisomaan kuin lantsarit lantaan. On siinä sukisuki kuski ihmeissään kun toinen pyyhkäsee "vakiomopolla" ohi vapaalla.
Liikennesäännötkin on ihan turhia, niillä mitään tee. Kyllä se hiace väistää kun tuun täältä 40km/h alueella 400km/h, kun se näkee mut varmasti näissä mustissa shortseissa, t-paidassa ja lippiksessä, ilman valoja, keskiyöllä, pilvisellä kelillä. Katos jos ei muuten niin pärinä kuuluu. Sitäpaisti kyllä mun derbi kestää hiacen kanssa ottaa yhteen ja se voittaa senkin.
Eikä noita kunkkuja yms vastaavia kannata kuunnella, ne bamlaa skeidaa vaan six kun ne skagaa vaan cruisaa kunnolla.
Ja mä sentään tiedän mistä puhun. Olen kerran nähnyt 2 pyöräisellä ajettavan, telkkarissa jokunen vuosi sitten, sekin taisi olla polkupyörä.
Nyt tuonne aamusumpille ennen kuin joku ääliö alkaa valittamaan lisää...
Mutta kun mopot menee yleensä 45redhat kirjoitti:Opetusluvan jälkeen ei sa ajaa kuin 80 km/h. Autokoulusta sekin hyöty että saa ajella rajotusten mukaan
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mitäh? Eikai tuommoisia 80 km/h rajoja ole ollut enää vuosikymmeniin?redhat kirjoitti:Opetusluvan jälkeen ei sa ajaa kuin 80 km/h. Autokoulusta sekin hyöty että saa ajella rajotusten mukaan
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Voi kuule. Lähinnä ihmetytti tuo nopeus kun ainakin omaa B-korttia suorittaessa teoriakokeen suorittamisen & ensimmäisen vapaan inssiajan välillä oli semmoset 1,5 viikkoa. M:stä paha sanoa miten toimii, kun tuli itse suoritettua se silloin syntymäpäivänä teoriakokeella ja that was it. Huvittavaa kyllä.wantsomeapple kirjoitti:Ajo-opetuksia varten opetuslupa vaikka isälle. Säästää rahaa. Etkö ole kuullut?
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
redhat kirjoitti:Opetusluvan jälkeen ei sa ajaa kuin 80 km/h. Autokoulusta sekin hyöty että saa ajella rajotusten mukaan
Jarrupoljin vaaditaan, ei muita.jomppeli kirjoitti: Pitääkö suomessa olla polkimet muute autossa vängerin puolella?
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
KunkkuJ kirjoitti:Jarrupoljin vaaditaan, ei muita.jomppeli kirjoitti: Pitääkö suomessa olla polkimet muute autossa vängerin puolella?