Uusi iPhone 4 ei löydä verkkoa, apuva!!
-
Uusi iPhone 4 ei löydä verkkoa, apuva!!
Viesti Kirjoittaja AnitraS111 »
Kaikenlaiset neuvot otetaan kultajyvinä vastaan!
Syy: siirto ongema-alueelle
-
Re: Uusi Iphone4 ei löydä verkkoa, apuva!!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
EDIT: Muista vaatia UUTTA kapulaa äläkä tyydy tehdaskorjattuun.
-
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
-
-
Simmi aktivoidaan sieltä DNA:n päästä. Soita asiakaspalveluun ja tarkista että liittymäsi on aktiivinen.AnitraS111 kirjoitti:ps. uusi puhelinpaketti oli merkattu dna:n sivuilla "aktiiviseksi", mutta miten simin voi aktivoida?
-
-
Oletko varma että liittymä on siirtynyt vanhalta simmiltä uudelle? Eikös siinä mee normisti noin viikko?AnitraS111 kirjoitti:ok, kiitos! mietin vielä, että mahtaako ongelmana olla se, että mulla on samalle numerolle toimiva sim vielä vanhassakin puhelimessa.. hmm... kyllä uusi liittymä on ainakin aktiivinen dna:n sivuilla.. eli lienee kapulassa vikaa..?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
Kuinka kauan on kulunut siitä kun ilmotit operaattorille numeron vaihdosta?AnitraS111 kirjoitti:auts. enpa tiiä! onko noin?
-
-
Yksi työpäivä? Normaalisti kyseinen toimenpide kestää noin viikon. Eli odottele semmonen reilu viikko ihan rauhassa. Jos sen jälkeen ei skulaa niin soita operaattorille.AnitraS111 kirjoitti:itse asiassa numero ei vaihtunut, se on sama mutta puhelin siis vaihtui. nyt mulla toimii vanhan puhelimen sim (ikivanha nokia) mutta iphone ei ala laulaa, sille on siis uusi simi samalla numerolla. tän kanssa on mennyt jo vähintäänkin yksi työpäivä, huh. ja iisiä pitäis olla!
-
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Ei samalla numerolla voi olla kuin yksi SIM-kortti käytössä.AnitraS111 kirjoitti:itse asiassa numero ei vaihtunut, se on sama mutta puhelin siis vaihtui. nyt mulla toimii vanhan puhelimen sim (ikivanha nokia) mutta iphone ei ala laulaa, sille on siis uusi simi samalla numerolla. tän kanssa on mennyt jo vähintäänkin yksi työpäivä, huh. ja iisiä pitäis olla!
Kun vanha puhelin ei löydä vanhalla SIM-kortilla verkkoa niin sitten uusi SIM iPhoneen.
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja artwave »
Multi-SIM, sama numero voi olla useammallakin SIM-kortilla, monella käytössä juuri työpuhelimessa ja privaattiluurissa, kun haluaa käyttää samaa numeroa kokoajan eikä halua SIM vaihto rulianssia.Delli kirjoitti:Ei samalla numerolla voi olla kuin yksi SIM-kortti käytössä.AnitraS111 kirjoitti:itse asiassa numero ei vaihtunut, se on sama mutta puhelin siis vaihtui. nyt mulla toimii vanhan puhelimen sim (ikivanha nokia) mutta iphone ei ala laulaa, sille on siis uusi simi samalla numerolla. tän kanssa on mennyt jo vähintäänkin yksi työpäivä, huh. ja iisiä pitäis olla!
Kun vanha puhelin ei löydä vanhalla SIM-kortilla verkkoa niin sitten uusi SIM iPhoneen.
-A-
-
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
tuomaril kirjoitti:Yksi työpäivä? Normaalisti kyseinen toimenpide kestää noin viikon. Eli odottele semmonen reilu viikko ihan rauhassa. Jos sen jälkeen ei skulaa niin soita operaattorille.AnitraS111 kirjoitti:itse asiassa numero ei vaihtunut, se on sama mutta puhelin siis vaihtui. nyt mulla toimii vanhan puhelimen sim (ikivanha nokia) mutta iphone ei ala laulaa, sille on siis uusi simi samalla numerolla. tän kanssa on mennyt jo vähintäänkin yksi työpäivä, huh. ja iisiä pitäis olla!
Soneralla homi meni viime kesänä siten että piti soittaa aspaan ja puhelun jälkeen piti sammuttaa puhelin jossa oli vanha sim kortti ja uusi päälle niin toimi.
-
Jaa.....Kun mulla siirty numero Saunalahdelta TF:lle iPhonen takia niin siinä kesti noin viikko.jomppeli kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Yksi työpäivä? Normaalisti kyseinen toimenpide kestää noin viikon. Eli odottele semmonen reilu viikko ihan rauhassa. Jos sen jälkeen ei skulaa niin soita operaattorille.AnitraS111 kirjoitti:itse asiassa numero ei vaihtunut, se on sama mutta puhelin siis vaihtui. nyt mulla toimii vanhan puhelimen sim (ikivanha nokia) mutta iphone ei ala laulaa, sille on siis uusi simi samalla numerolla. tän kanssa on mennyt jo vähintäänkin yksi työpäivä, huh. ja iisiä pitäis olla!
Soneralla homi meni viime kesänä siten että piti soittaa aspaan ja puhelun jälkeen piti sammuttaa puhelin jossa oli vanha sim kortti ja uusi päälle niin toimi.
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Näin on, itselläkin tuo käytössä mutta kysyjällä on DNA:n liittymä ja DNA:lla ei ole Multi-SIM mahdollisuutta.artwave kirjoitti:Multi-SIM, sama numero voi olla useammallakin SIM-kortilla, monella käytössä juuri työpuhelimessa ja privaattiluurissa, kun haluaa käyttää samaa numeroa kokoajan eikä halua SIM vaihto rulianssia.-A-
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mulla pysyi numero & operaattori (TF) samana, kysyin nelos-omppua tilatessa, miten tuon (micro-SIM) kanssa pitäisi toimia.tuomaril kirjoitti:Jaa.....Kun mulla siirty numero Saunalahdelta TF:lle iPhonen takia niin siinä kesti noin viikko.jomppeli kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Yksi työpäivä? Normaalisti kyseinen toimenpide kestää noin viikon. Eli odottele semmonen reilu viikko ihan rauhassa. Jos sen jälkeen ei skulaa niin soita operaattorille.AnitraS111 kirjoitti:itse asiassa numero ei vaihtunut, se on sama mutta puhelin siis vaihtui. nyt mulla toimii vanhan puhelimen sim (ikivanha nokia) mutta iphone ei ala laulaa, sille on siis uusi simi samalla numerolla. tän kanssa on mennyt jo vähintäänkin yksi työpäivä, huh. ja iisiä pitäis olla!
Sanoivat, että kun haluan ottaa iPhonen käyttöön, soitan heille ja aktivoivat micro-SIMmin - OK, vaikutti hyvältä, ajattelin ottaa
Omenan käyttöön vasta seuraavana viikonloppuna.
Hain paketin (iPhone & micro-SIM) postista maanantai-iltana ja pistin kotona (avaamattomana) hyllyyn... tuli seuraavana aamuna
"hieman kiire", kun Nokialaisessa ei ollut kenttää
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Reklamoin TF:n asiakaspalveluun, pahoittelivat ja sanoivat, ettei sen kyllä pitäisi itsestään aktivoitua, micro-SIM kun oli vielä postipaketissa.
J
-
Re: Uusi iPhone 4 ei löydä verkkoa, apuva!!
Viesti Kirjoittaja Legge »
-
Viesti Kirjoittaja pekkali »
Multi-SIMissä on simmeillä oikeasti eri numerot.artwave kirjoitti:Multi-SIM, sama numero voi olla useammallakin SIM-kortilla, monella käytössä juuri työpuhelimessa ja privaattiluurissa, kun haluaa käyttää samaa numeroa kokoajan eikä halua SIM vaihto rulianssia.Delli kirjoitti:Ei samalla numerolla voi olla kuin yksi SIM-kortti käytössä.AnitraS111 kirjoitti:itse asiassa numero ei vaihtunut, se on sama mutta puhelin siis vaihtui. nyt mulla toimii vanhan puhelimen sim (ikivanha nokia) mutta iphone ei ala laulaa, sille on siis uusi simi samalla numerolla. tän kanssa on mennyt jo vähintäänkin yksi työpäivä, huh. ja iisiä pitäis olla!
-A-
Suomessa vastaajalla vain näkyy sama numero ja soitonsiirroilla puhelut ja tekstiviestit ohjautuvat molempiin.
Jos soittaa ulkomailta rinnakkais-simmillä, vastaanottajalla näkyy eri numero.
-
Re: Uusi iPhone 4 ei löydä verkkoa, apuva!!
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka