Freehand nyypiö ja grid
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Freehand nyypiö ja grid
Viesti Kirjoittaja Buko »
Eli olen tässä pähkäillyt seuraavan ongelman kanssa: kun valitsen View->Grid->Show, niin Grid ei kuitenkaan tule näkyviin dokumenttiini. Mistä moinen mahtanee johtua? Ohjelmana siis Freehand MX.
-
Re: Freehand nyypiö ja grid
Viesti Kirjoittaja jiipeer »
Grid on kohdistusta varten... ei sen ole tarkoitus tullakkaan näkyviin tulostukseen.Buko kirjoitti:Eli olen tässä pähkäillyt seuraavan ongelman kanssa: kun valitsen View->Grid->Show, niin Grid ei kuitenkaan tule näkyviin dokumenttiini. Mistä moinen mahtanee johtua? Ohjelmana siis Freehand MX.
Edit: Hups, tarkoititko ettei se tule näkyviin ollenkaan ?
Koneita ja häkkyröitä vuodesta 1986.
Graafisella alalla vuodesta 1988
-
-
Sorry, ei ole tuollaista aikaisemmin vastaan tullut... itse asentaisin FH uudestaan.Buko kirjoitti:Joo, ei tule näkyviin ollenkaan.
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Ei se auta, son bugi. Ei näy nimittäin täälläkään enää (Tiikerin jälkeen?). Buko, havaitse iloksesi että myöskään Guideja ei saa enää pois. Ne tulevat päälle kyllä valikosta, mutta yritäpä ottaa pois. Eikös ole somaa?jiipeer kirjoitti: itse asentaisin FH uudestaan.
---> Illustrator, valitettavasti.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja Buko »
Olen juu havainnut tuon Guide-hommankin. Tämä johtu siis Tiikeristä? Auttaisiko jos tekisi Tiikeristä ns. puhtaan asennuksen eli tyhjentäisi kovalevyn ja asentaisi sitten tuon Freehandin uudestaan, itse nimittäin päivitin suoraan Pantterista Tigruun.eskofot kirjoitti:Ei se auta, son bugi. Ei näy nimittäin täälläkään enää (Tiikerin jälkeen?). Buko, havaitse iloksesi että myöskään Guideja ei saa enää pois. Ne tulevat päälle kyllä valikosta, mutta yritäpä ottaa pois. Eikös ole somaa?jiipeer kirjoitti: itse asentaisin FH uudestaan.
---> Illustrator, valitettavasti.
-
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Mahtaako Abobe-Macromedia pudottaa koko freekun? Ehkei kannata ihan henkeään pidätellä jos odottelee uutta Tiikeri-yhteensopivaa FH-päivitystä.
--> Illustrator. Siinä on omat kökköytensä, mutta Adoben ohjelmia muuten käytettäessä FH:n käyttöä ei oikein pysty järkevästi perustelemaan.
--> Illustrator. Siinä on omat kökköytensä, mutta Adoben ohjelmia muuten käytettäessä FH:n käyttöä ei oikein pysty järkevästi perustelemaan.
-
Katos vaan.. meillekön tuota tiikeriä ei olla vielä asennettu mihinkään... johtuen just noistaeskofot kirjoitti:Ei se auta, son bugi. Ei näy nimittäin täälläkään enää (Tiikerin jälkeen?). Buko, havaitse iloksesi että myöskään Guideja ei saa enää pois. Ne tulevat päälle kyllä valikosta, mutta yritäpä ottaa pois. Eikös ole somaa?jiipeer kirjoitti: itse asentaisin FH uudestaan.
kaiken maailman Bugeista.... täytyy saada tehdä töitä eikä testata
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
En usko että auttaa. Minä tein päivityksen juuri niin. En ole kyllä myöskään 100% varma siitä että vika johtuu Tiikeristä, mutta asennuksen jälkeen sen huomasin. Sitten Macromedian Freehand foorumilla on näkynyt muutama postaus, jotka viittaisivat tähän suuntaan kans.Buko kirjoitti: Tämä johtu siis Tiikeristä? Auttaisiko jos tekisi Tiikeristä ns. puhtaan asennuksen eli tyhjentäisi kovalevyn ja asentaisi sitten tuon Freehandin uudestaan, itse nimittäin päivitin suoraan Pantterista Tigruun.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Mulla on freehand tilauksessa... toivottavasti toimii hyvin. Illu maksaa 600e ja Studio MX opiskelijalisenssillä 275e, joten valinta oli helppo (lue pakollinen).
Luulisi että freekkua edes hetken aikaa pidettäisiin yllä, käyttäjiä taitaa olla kuitenkin aika paljon??
Luulisi että freekkua edes hetken aikaa pidettäisiin yllä, käyttäjiä taitaa olla kuitenkin aika paljon??
BlackBook 2.4 GHz "Penryn" 4 GB ram
Leopard
Leopard
-
Viesti Kirjoittaja PowerMac »
Ei näy grid täälläkään mutta guidesit toimii ihan normaalisti. Ettei vaan olisi lukitus jäänyt päälle.
DTP-orja
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka