Hyttysverkko.Erño kirjoitti: Sisällä. Pakko pitää ikkunaa auki, liian kuuma.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Minulla on itse tekemä. Puukehykset ja siihen niitattu verkko. Ihan kätevä ja saa helposti poiskin.
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Hyttysverkko.Erño kirjoitti: Sisällä. Pakko pitää ikkunaa auki, liian kuuma.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niin tiheää hyttysverkkoa ei olekaan, josta nuo mäkäräisen paskiaiset eivät pääsisi läpi. Ikkuna aukeaa muutenkin sisään päin, eli verkkoa ei voi asentaa.wantsomeapple kirjoitti:Hyttysverkko.Erño kirjoitti: Sisällä. Pakko pitää ikkunaa auki, liian kuuma.
Minulla on itse tekemä. Puukehykset ja siihen niitattu verkko. Ihan kätevä ja saa helposti poiskin.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Miksei? Minulla ainakin tuo pikkuikkuna aukeaa sisään ja siellä sisällä on hyttysverkko.Erño kirjoitti:Niin tiheää hyttysverkkoa ei olekaan, josta nuo mäkäräisen paskiaiset eivät pääsisi läpi. Ikkuna aukeaa muutenkin sisään päin, eli verkkoa ei voi asentaa.
Viesti Kirjoittaja jannesil »
Tuollainen kaksiosainen ikkuna. Verkon joutuisi niittaamaan rakennuksen ulkopuolelle.Mailia kirjoitti:Miksei? Minulla ainakin tuo pikkuikkuna aukeaa sisään ja siellä sisällä on hyttysverkko.Erño kirjoitti:Niin tiheää hyttysverkkoa ei olekaan, josta nuo mäkäräisen paskiaiset eivät pääsisi läpi. Ikkuna aukeaa muutenkin sisään päin, eli verkkoa ei voi asentaa.
Hui kamala sinne asti mennä asentelemaan verkkoa.Erño kirjoitti: Tuollainen kaksiosainen ikkuna. Verkon joutuisi niittaamaan rakennuksen ulkopuolelle.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Yksikerroksinen talo on noin huonokuntoisille parempi vaihtoehtoarisel kirjoitti:^Erñolla ei taida olla siipiä...![]()
Arvelen ma.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Lähdetään vaan testaamaan päivän kunto.wantsomeapple kirjoitti:Yksikerroksinen talo on noin huonokuntoisille parempi vaihtoehtoarisel kirjoitti:^Erñolla ei taida olla siipiä...![]()
Arvelen ma.
Eikö kerrostaloissa yleensä ole ne verkot valmiina?Erño kirjoitti: Lähdetään vaan testaamaan päivän kunto.Mutta joo, kerrostalo, ulkoseiniin ei saa tehdä omia säätöjä.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Ei. Meidän kämpässä on vain kahdessa ikkunassa, nekin rempalta säästyneitä, eli vanhoja yksiosaisia malleja.wantsomeapple kirjoitti:Eikö kerrostaloissa yleensä ole ne verkot valmiina?Erño kirjoitti: Lähdetään vaan testaamaan päivän kunto.Mutta joo, kerrostalo, ulkoseiniin ei saa tehdä omia säätöjä.
arisel kirjoitti:^ Hommaa sähköinen itikantappaja - ovat kuulemma tehokkaita; tosin en tiedä ovatko niin hyttys-spesifejä, etteivät toimi mäkäräisiin..?
No ei päivänkakkara mene. Ja vaikka menisi, niin kyllä ne siinä sinun heiluessa väkisinkin koskettaisivat sitä rautaa, jolloin aika välittömästi kärventyy se mokoma paska.arisel kirjoitti:^Omppukärvennin!?![]()
Taitaa tuosta mennä kämäräiset läpi..?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pahalla päällä? No ei varmaan päivänkakkara mene, ei... Pannaan kokeillen.Mailia kirjoitti:No ei päivänkakkara mene. Ja vaikka menisi, niin kyllä ne siinä sinun heiluessa väkisinkin koskettaisivat sitä rautaa, jolloin aika välittömästi kärventyy se mokoma paska.arisel kirjoitti:^Omppukärvennin!?![]()
Taitaa tuosta mennä kämäräiset läpi..?
Hiukan skeptisesti olen tuommoisia katsellut, mutta nämä puoltavat lausunnot ovat hyvin vakuuttavia!amanita kirjoitti:Tuo ötökkäholokaustinen on aivan mahtinäppärä vekotin. Olen tuommoista käyttänyt jo usean vuoden ajan paatissa. Pimeälläkin onnistuu usein sokkona kärventää kiusallisesti lähistöllä inisevän ilkimöisen. Tehoaa lähes kaikkiin lentäviin pörriäisiin.
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Macco »