Kerrankin kunkun kanssa samaa mieltä.KunkkuJ kirjoitti:Yksi asia unohtui, kustannukset. Minusta oikeus tuhota terveytensä jollain itse aiheutetulla konstilla pitäisi edellyttää sitä, että henkilö sitoutuisi itse maksamaan sairaudenhoitokulunsa.Thoth kirjoitti:Vaikka en itse tupakoi, mielestäni ihmisillä pitäisi olla oikeus polttaa tupakkaa, jos he itse tahtovat. Tai vaikka kannabista.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Mutta miksi ne pitäisi uudestaan maksaa, kun ne ollaan jo veroina maksettu.Erño kirjoitti:Kerrankin kunkun kanssa samaa mieltä.KunkkuJ kirjoitti:Yksi asia unohtui, kustannukset. Minusta oikeus tuhota terveytensä jollain itse aiheutetulla konstilla pitäisi edellyttää sitä, että henkilö sitoutuisi itse maksamaan sairaudenhoitokulunsa.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eli että me kaikki yhdessä maksaisimme, kun joku tieten tahtoen hankkii itselleen kalliisti hoidettavan sairauden? Eikä sitä hoitoa, esim. keuhkosyövän, ole todellakaan etukäteen maksettu. Jokainen hoidettava siirtää toisten hoitoon pääsyä "pykälällä" eteenpäin, lääkkeet ovat kalliita, jos ollaan työelämässä, syntyy korvattavia sairauspäiviä, jne.wantsomeapple kirjoitti:Mutta miksi ne pitäisi uudestaan maksaa, kun ne ollaan jo veroina maksettu.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Verovaroin maksentaan oma osuus siitä, että joku silloin tällöin sairastuu. Ei siitä, että itse kukin varmasti sairastuu. Melkoinen ero rahasummissa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Inhoan sievästi hymyillä niille ja leperrellä pimeitä typerät firman virkakamppeet yllä. Todella mukavaa peittää itsensä vaatteilla kesäkuumalla, sääret ei saa olla paljaana ja avonaiset kengät ei ole hyväksyttäviä..... grrrrr

Enään 10 viikkoa, 3 päivää, 6 tuntia ja 28 minuuttia, niin alkaa kesäloma.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Komppaan ihan täysillä.KunkkuJ kirjoitti:Eli että me kaikki yhdessä maksaisimme, kun joku tieten tahtoen hankkii itselleen kalliisti hoidettavan sairauden? Eikä sitä hoitoa, esim. keuhkosyövän, ole todellakaan etukäteen maksettu. Jokainen hoidettava siirtää toisten hoitoon pääsyä "pykälällä" eteenpäin, lääkkeet ovat kalliita, jos ollaan työelämässä, syntyy korvattavia sairauspäiviä, jne.wantsomeapple kirjoitti:Mutta miksi ne pitäisi uudestaan maksaa, kun ne ollaan jo veroina maksettu.
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Nimim. miksi Saunalahti soittaa minulle puoli yhdeksältä.
-
Serkkuni oli pari vuotta sitten kesätöissä puhelinmyynnissä, kyllä sitä kuulemma aika nopeaan tahtiin tuli tilauksia.Pomzzi kirjoitti:^ Mietin joskus että saavatko ne mitään myydyksi, voi ovatko ne siellä vain ärsyttääkseen muita.
-
-
Sitä en tiedä.hatey kirjoitti:Kuinkahan paljon niistä sitten oli peruutuksia?

-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jos sulla on iPuhelin, tee kuten minä. Puhelin äänettömäksi ja tärinä pois. Herätyskello toimii silti sillä oletusvolyymilla. Kukaan ei enää herätä minua soittamalla väärään aikaan.Aadee kirjoitti:Joku vanha puhelinmyyjä nainen pilasi vapaapäiväni soittamalla klo 8 ja kaupittelemalla "tilaajaetuna ilmaista" Aku Ankkaa 14kk. Siis eikö ihminen oikeasti saa nukkua rauhassa. Koko telemarkkinointi on muutenkin niin surkea markkinoinnin väline, että samat tyypit voisi mieluummin laittaa kirjoittelemaan spämmiä jonka voisi rauhassa roskapostiin suodattaa ja saisi rauhassa nukkua.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Entäs jos olet voittanut hienon kanonin jostain arvonnasta ja menetät sen, kun sinua ei saada kiinni nukkuessasi sitä ruususen unta? Kyllä se on parempi pitää puhelin hälyttämässä täysillä yöaikaan...Tauvo kirjoitti:Jos sulla on iPuhelin, tee kuten minä. Puhelin äänettömäksi ja tärinä pois. Herätyskello toimii silti sillä oletusvolyymilla. Kukaan ei enää herätä minua soittamalla väärään aikaan.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tuossa spekulaatiossa on ainakin kaksi asiaa pielessä. Toinen on se, etten ota osaa arpajaisiin.KunkkuJ kirjoitti:Entäs jos olet voittanut hienon kanonin jostain arvonnasta ja menetät sen, kun sinua ei saada kiinni nukkuessasi sitä ruususen unta? Kyllä se on parempi pitää puhelin hälyttämässä täysillä yöaikaan...Tauvo kirjoitti:Jos sulla on iPuhelin, tee kuten minä. Puhelin äänettömäksi ja tärinä pois. Herätyskello toimii silti sillä oletusvolyymilla. Kukaan ei enää herätä minua soittamalla väärään aikaan.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Koskaan ei voi tietää.Tauvo kirjoitti:Tuossa spekulaatiossa on ainakin kaksi asiaa pielessä. Toinen on se, etten ota osaa arpajaisiin.KunkkuJ kirjoitti:Entäs jos olet voittanut hienon kanonin jostain arvonnasta ja menetät sen, kun sinua ei saada kiinni nukkuessasi sitä ruususen unta? Kyllä se on parempi pitää puhelin hälyttämässä täysillä yöaikaan...Tauvo kirjoitti:Jos sulla on iPuhelin, tee kuten minä. Puhelin äänettömäksi ja tärinä pois. Herätyskello toimii silti sillä oletusvolyymilla. Kukaan ei enää herätä minua soittamalla väärään aikaan.
Itse jätin aikoinani menemättä kemian tenttiin ammattikorkeakoulussa ja sain viitosen. En usko,että olisin itse osallistumalla pystynyt parempaan ja joku onneton sai sen oman hylätyn vaihdossa.
-
Mutta jos Tauvolla ei ole tarvetta halvalle mustesuihkuprintterille?KunkkuJ kirjoitti:Entäs jos olet voittanut hienon kanonin jostain arvonnasta ja menetät sen, kun sinua ei saada kiinni nukkuessasi sitä ruususen unta? Kyllä se on parempi pitää puhelin hälyttämässä täysillä yöaikaan...Tauvo kirjoitti:Jos sulla on iPuhelin, tee kuten minä. Puhelin äänettömäksi ja tärinä pois. Herätyskello toimii silti sillä oletusvolyymilla. Kukaan ei enää herätä minua soittamalla väärään aikaan.
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Mulla oli yks Väinö varis, mikä lähti aina kans mun mukaan. Aamulla kun koluun (ala-asteelle) läksin kävelemään, niin olalle aina vaan lensi ja jouduin viemään sen häkkiin.Erño kirjoitti:Khee, tästä palautuikin yksi mukavimmista inttimuistoista: gona-kurre! Kurre tuli joka päivä meidän vartiokopin luukulle hakemaan korppua ja sipsejä. Kerran se yritti sisäänkin, mutta totteli kuitenkin "seis tai spol!" -komentoa.Salamijakk kirjoitti:Olisit ottanut lemmikiksi? Itselläni on ollut variksia (viisas lintu), harakoita, oravia, kätsiä...hatey kirjoitti:Koko päivän vitskuttanut nälkäänsä pieni linnunpoika tuossa lähellä portaiden alla. Mistä lie pesästä puonnu ja jotenkin pomppinut tuonne varjoon. En kyllä ymmärrä miten se on tuonne päässyt. Ei näy emolintua missään, eli poikasen tarun loppu lie lohduton. Mutta se on tuota luonnon kiertokulkua, vaikka näin se tuntuukin ikävälle. Täytyy vain muistaa, ettei nuo pikkueläimet ole oikeasti niitä isosilmäisiä suloisia disneyhahmoja.....
e: Lopetin pikkutsirpan maalliset kärsimykset. Lie ollut talitintin pentu värityksestä päätellen?
Mutta, silloin ei kyllä ollut internettiä.
Lapsena meillä oli mökillä lemmikkivaris. Se lähti aina kauppareissulle mukaan, seurasi ilmasta käsin minne auto kulki ja vahti aina kaupassa asioinnin ajan autoa.
Voi sitä surua, kun Väinö löytyi naapurin talon anteenin juurelta kuolleena (bongasin sen omalta katolta).
Naapurissa asui yksi paikkakunnan vaikuttavimmista yritysjohtajista ja heidän naisensa eivät ilmeisesti pitäneet lemmikkiharrastuksistani.
Yhdestikin, kun naapurit olivat firman autolla lähdössä perheineen jonnekin, niin Nata oravani lähti kirmailemaan naisten jalkoja pitkin ties minne ja häiriköimään heidän elämäänsä.
Epäilenkin, että Väinö sai kohtalonsa ei anteeniin lentämällä, vaan niskat taittaen herra iso herran kädestä.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Joo, ei noi kauraryynit ole mitään eläimen ruokaa.Jamac kirjoitti:Me kasvatettiin pikkunatiaisina kaverin kanssa sammakoita. Me pistettiin ämpäriin vettä ja kerättiin niitä sinne sopiva määrä. Sitten ruokittiinn niitä kauranryyneillä. Mutta kun niillä ei vaikuttanut olevan nälkä, niin me kyllästyttiin ja viskattiin ne pois parin päivän jälkeen.
Mullakin oli yks räkättirastastas ja kahtena iltana annoin sille häkkiin (noin 3*2 metriä suurin piirtein) kauraryynejä. Toisena aamuna oli sellainen pienen ilmapallon näköinen harmaa kuula ketarat ojollaan siellä häkissä, oli varmaan maha turvonnut.
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Täh, onko tallikamu joutunut töihin?!?, heti ihan pihalla tapahtumista kun ei notku hompussa!!hatey kirjoitti:Inhoan asiakkaita![]()
Inhoan sievästi hymyillä niille ja leperrellä pimeitä typerät firman virkakamppeet yllä. Todella mukavaa peittää itsensä vaatteilla kesäkuumalla, sääret ei saa olla paljaana ja avonaiset kengät ei ole hyväksyttäviä..... grrrrr![]()
MC-raato
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
No onhan mulla, mutta siinä on kosketushäikkää äänetön-napissa, että kun on äänettömällä se vibraa tuosta vaan taukoamatta eikä vibra lähde pois vaikka olisikin asetuksista poissa. Ja onhan se mukava vaan aina herätä aamulla kun joku soittaa ja iPhonesta kajahtaa Imperial march soimaan. 8) Riippuu sitten soittajasta meneekö päivä pilalle vai ei.Tauvo kirjoitti: Jos sulla on iPuhelin, tee kuten minä. Puhelin äänettömäksi ja tärinä pois. Herätyskello toimii silti sillä oletusvolyymilla. Kukaan ei enää herätä minua soittamalla väärään aikaan.
Itse puhelinmyyntiä työkseni muutamia kuukausia tehneenä (iltaisin ainoastaan), niin myynti riippuu paljon tuotteesta. Esim. perussuomalaista ja Aku Ankan kovakantisia normaalihintaan on vaikeaa saada menemään, kuin vaikkapa HBL:n tilauksen jatkosoittoja, jolloin helposti pystyi tienaamaan sen 2500e 2 viikossa. Tuo HBL:llä olikin sitten erikoisempi ja lyhyt kestoisempi juttua, mutta rahakas, jota varten palkattiin sitten 3 tyttöä erikseen.wantsomeapple kirjoitti:Serkkuni oli pari vuotta sitten kesätöissä puhelinmyynnissä, kyllä sitä kuulemma aika nopeaan tahtiin tuli tilauksia.Pomzzi kirjoitti:^ Mietin joskus että saavatko ne mitään myydyksi, voi ovatko ne siellä vain ärsyttääkseen muita.
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Joo, soittivat ja pyysivät. Erehdyin lupautumaan...Escobar75 kirjoitti:Täh, onko tallikamu joutunut töihin?!?, heti ihan pihalla tapahtumista kun ei notku hompussa!!hatey kirjoitti:Inhoan asiakkaita![]()
Inhoan sievästi hymyillä niille ja leperrellä pimeitä typerät firman virkakamppeet yllä. Todella mukavaa peittää itsensä vaatteilla kesäkuumalla, sääret ei saa olla paljaana ja avonaiset kengät ei ole hyväksyttäviä..... grrrrr![]()

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka