Moi
Onko kellään tietoa, paljonko office 04:en opiskelija versio maksaa?
Office 04
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Office 04
Viesti Kirjoittaja jk »
"You never get a second chance to make a first impression"
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Re: Office 04
Viesti Kirjoittaja ZipLed »
149 taalaa muistaakseni. Jos ostat nykyisen version officesta, saat päivityksen maksutta.
-
Viesti Kirjoittaja aapee »
Onko kukaan tilannut esim.officea tai vastaavaa jenkeistä, ja miten homma toimii? Eli saako halvemmalla kuin euroalueen nettikaupoista? Miten lienevät tullit sun muut haittaavan rapakon yli kauppaa?
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No minä olen tilaillut jotain softaa jenkeistä. Jos tulee fyysinen lähetys, menee automaattisesti tullin kautta ja tulee kuluja.
Nämä ladattavat on asia erikseen, niihin ei lisätä tulleja tms. Mutta Office siis tulee CD:llä. Joten empä usko, että juurikaan kannattaa tilata jenkeistä. Täältä kun saa vielä ton suomenkielen työkalutkin.
Nämä ladattavat on asia erikseen, niihin ei lisätä tulleja tms. Mutta Office siis tulee CD:llä. Joten empä usko, että juurikaan kannattaa tilata jenkeistä. Täältä kun saa vielä ton suomenkielen työkalutkin.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja machawk »
Ostin tuon opiskelijaversion mikromajasta ja köyhdyin noin 160 euroa. Tänään tuli microsoftilta tuo 2004 päivitys ja täytyy sanoa että makea on ja suomenkielinen oikoluku toimii hyvin. Jouduin maksamaan postikuluja 20 euroa kun tuli upsin kautta. Joten jos ei ole kiirettä niin kannattaa ostaa uusi versio suoraan kun se tulee kauppoihin.
-
Viesti Kirjoittaja muumio »
Joka tapauksessa kannattaa mieluummin ostaa kuin varastaa:
http://www.macworld.co.uk/news/top_news ... ewsID=8664
http://www.macworld.co.uk/news/top_news ... ewsID=8664
-
Viesti Kirjoittaja sPit »
Jos on noin tyhmä niin sietääkin saada näpeilleen. Backupithan löytyivät?

Noloja nämä mäkin troijalaiset..."I downloaded the file in the hope that perhaps Microsoft had released some sort of public beta. The file unzipped, and to my delight the Microsoft icon looked genuine and trustworthy."
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Minulla on nyt juuri asennettuna MS office 2004! On todella hyvän tuntunen ja uusi powerpoint voittaa keynoten!
Vähän alle tunnin kestii se ladata ja hackki pistää....oli kyllä sen arvosta!
Vähän alle tunnin kestii se ladata ja hackki pistää....oli kyllä sen arvosta!
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
-
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
"Minulla on nyt juuri asennettuna MS office 2004! On todella hyvän tuntunen ja uusi powerpoint voittaa keynoten!
Vähän alle tunnin kestii se ladata ja hackki pistää....oli kyllä sen arvosta!"
Ehkä olen hurskastelija, mutta minulla on vähän keep it in the closet -suhtautuminen warettamiseen enkä ymmärrä, että joku tämänkaltaisella foorumilla lähtee moisella elvistelemään.
Mitä uutta Powerpointissa on? En ole itse käyttänyt Keynotea, mutta ellei jotain mullistavaa ole sattunut, se pesee grafiikkaominaisuuksillaan PP:n mennen tullen.
MjP2
Vähän alle tunnin kestii se ladata ja hackki pistää....oli kyllä sen arvosta!"
Ehkä olen hurskastelija, mutta minulla on vähän keep it in the closet -suhtautuminen warettamiseen enkä ymmärrä, että joku tämänkaltaisella foorumilla lähtee moisella elvistelemään.
Mitä uutta Powerpointissa on? En ole itse käyttänyt Keynotea, mutta ellei jotain mullistavaa ole sattunut, se pesee grafiikkaominaisuuksillaan PP:n mennen tullen.
MjP2
power = UI? | köyttöliittymä.net
-
Viesti Kirjoittaja MS »
Tarvitaanko opiskelijaversion ostamiseen koulun leimalla varustettu todistus?
Tuleeko kaupasta ostettavan paketin mukana cd:t? Ainakin joskus joutui tilaamaan laatikon kaavakkeella cd:t Hollannista.
Koska kannattaa käydä kaupasta kyselemässä Office 2004 pakettia?
Tuleeko kaupasta ostettavan paketin mukana cd:t? Ainakin joskus joutui tilaamaan laatikon kaavakkeella cd:t Hollannista.
Koska kannattaa käydä kaupasta kyselemässä Office 2004 pakettia?
-
Viesti Kirjoittaja machawk »
Kun ostin oman office X:n niin ei tarvinnut mitään lipukkeita tai todistuksia ja cd oli paketissa ostettaessa. Ei siis tarvinnut lähettää mitään lippusia ja lappusia.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka