Pitäisikö ladattujen koodekkien asentua automaattisesti niin, että ne näkyy esim. QuickTime pro:ssa.
Latasin ko. koodekin ja olen ihmetellyt kun en löydä sitä mistään(ohjelman ikonia). Asennuksen jälkeen ohjelmat-kansiosta löytyy vain uninstalleri ja muutama www-sivu sekä read me- file.
QT: lla en löytänyt valikosta divX vaihtoehtoa?
3ivx D4 koodekki
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
3ivx D4 koodekki
Viesti Kirjoittaja timbe57 »
-
Re: 3ivx D4 koodekki
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Siis onko siinä DivX toistossa joku ongelma vai ei?
DivX asentuu koneelle niin että ainoa mitä huomaat on se että DivX videot toimivat QuickTimessä. Jos sinulla on QuickTimestä Pro versio niin silloin näet myös Export/Vie kohdassa valinnan DivX Avi movie (tai jotain sinne päin).
Katso nyt ihmeessä toimiiko se DivX vai ei katsomalla joku DivX video QuickTimessa. Jos toimii niin kaikki on ok. Ei siinä sen erikoisempia valintoja ole. Sehän on koodekki/plugin ei periaatteessa mikään ohjelma.
DivX asentuu koneelle niin että ainoa mitä huomaat on se että DivX videot toimivat QuickTimessä. Jos sinulla on QuickTimestä Pro versio niin silloin näet myös Export/Vie kohdassa valinnan DivX Avi movie (tai jotain sinne päin).
Katso nyt ihmeessä toimiiko se DivX vai ei katsomalla joku DivX video QuickTimessa. Jos toimii niin kaikki on ok. Ei siinä sen erikoisempia valintoja ole. Sehän on koodekki/plugin ei periaatteessa mikään ohjelma.
[ Apple MacBook (early 2016)]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Kovalevy-Kirjasto-Quicktime kansioon menee codecit itse tai käyttäjän laittamana...
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja timbe57 »
Joo, kiitti vastauksesta.
En ole vielä kerenny kattomaan yhtään divX-elokuvaa. Ihmettelin vain asiaa, kun en voinut valita divX-koodausta QT:llä. Olin ladannut 3ivX koodekin vähän aikaisemmin?
Olen noviisi tällä saralla ja yritän etsiä helppotajuista koodekkiä millä pystyisi muuntamaan mahdollisimman monen tyyppisiä videoleikkeitä.
Tarkoitus olisi muuntaa poikani videoleikkeet sellaiseen muotoon, että hän voisi katella niitä pleikkarilla tai DVD-soittimella, käsittääkseni mpeg2-muotoon.
Pääsisin minäkin joskus tietskalle rauhassa.
En ole vielä kerenny kattomaan yhtään divX-elokuvaa. Ihmettelin vain asiaa, kun en voinut valita divX-koodausta QT:llä. Olin ladannut 3ivX koodekin vähän aikaisemmin?
Olen noviisi tällä saralla ja yritän etsiä helppotajuista koodekkiä millä pystyisi muuntamaan mahdollisimman monen tyyppisiä videoleikkeitä.
Tarkoitus olisi muuntaa poikani videoleikkeet sellaiseen muotoon, että hän voisi katella niitä pleikkarilla tai DVD-soittimella, käsittääkseni mpeg2-muotoon.
Pääsisin minäkin joskus tietskalle rauhassa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka