iOS 5 - ennakko-odotukset ja beta-vaihe
-
Re: iOS 5
Viesti Kirjoittaja heximan »
Samat soittarit siellä ovat. Toki itte saa lisäillä ihan mitä ääniä suinkin keksii kuten aiemminkin.Nikon kirjoitti:Nyt kiinostaisi teitää että onkos beta kolosessa jo ihan kunnon soittarit? ettei ole mitään tuollaisia simppeleitä kuten iOS nelosessa oli.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Tuuppaat itse sinne vain iTunesin kautta mitä vain haluat, Eppu Normaalin parhaat vaikkapa! Tämähän on toiminut vissiin aina iPhonessa.Nikon kirjoitti:Meinaan sellasia niinkuin Nokiassakin on, eli tuollaisia parin minuutin biisejä, kun iphonessa on vallan ksylofoonia, kirkonkelloja sun muita
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
iTunesin kautta soittoäänien pituudeksi on rajoitettu 40 sekuntia. Jailbreakaten kikkailemalla saa tietysti pitempiä laitettua.E-W kirjoitti:Tuuppaat itse sinne vain iTunesin kautta mitä vain haluat, Eppu Normaalin parhaat vaikkapa! Tämähän on toiminut vissiin aina iPhonessa.Nikon kirjoitti:Meinaan sellasia niinkuin Nokiassakin on, eli tuollaisia parin minuutin biisejä, kun iphonessa on vallan ksylofoonia, kirkonkelloja sun muita
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Kuinka moni ei tuossa ajassa jo vastaa puhelimeen?tuomas92 kirjoitti:iTunesin kautta soittoäänien pituudeksi on rajoitettu 40 sekuntia. Jailbreakaten kikkailemalla saa tietysti pitempiä laitettua.E-W kirjoitti:Tuuppaat itse sinne vain iTunesin kautta mitä vain haluat, Eppu Normaalin parhaat vaikkapa! Tämähän on toiminut vissiin aina iPhonessa.Nikon kirjoitti:Meinaan sellasia niinkuin Nokiassakin on, eli tuollaisia parin minuutin biisejä, kun iphonessa on vallan ksylofoonia, kirkonkelloja sun muita
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Reiska80 »
E-W kirjoitti:
Kuinka moni ei tuossa ajassa jo vastaa puhelimeen?
Mietin itse ihan sama, että kyllä tuossa ajassa jo vastaa puhelimeen jos on vastatakseen. Tai vaihtoehtoisesti ainakin itse jo toisessa päässä luovutan odottamisen ja katkaisen jos joku ei vastaa tuossa ajassa...
MacBook Pro - Mac Mini - iPad 2 - iPad Mini 3 - iPhone 6S - Apple TV 2G & 3G - 2x iPod Shuffle - Game Center: Reiska
-
Viesti Kirjoittaja oh6jih »
Itellä ohjautuu 30 sek päästä vastaajaan jos ei vastata. En oo kans koskaan käsittäny tuota himoa saada kokonaista biisiä soittoääneksi.Reiska80 kirjoitti:E-W kirjoitti:
Kuinka moni ei tuossa ajassa jo vastaa puhelimeen?
Mietin itse ihan sama, että kyllä tuossa ajassa jo vastaa puhelimeen jos on vastatakseen. Tai vaihtoehtoisesti ainakin itse jo toisessa päässä luovutan odottamisen ja katkaisen jos joku ei vastaa tuossa ajassa...
-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Minä ainakin tykkään leikata GarageBandilla biisistä olennaisimmat osat soittoääneen, jolloin on helppo tehdä siitä samalla 40 sekunnin muottiin sopiva.wantsomeapple kirjoitti:^^Onhan se näin. Mutta kiva alkaa editoimaan biisiä jotta sen saisi soittoääneksi, miksei sitten hyväksy koko biisiä niin säästyttäisiin koko vaivalta.
Myös kätevä tapa iPhone-soittoäänien tehtailuun: www.audiko.net
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kamerassako yhtäläisyyksiä Androidiin? Ainakaan vasemman laidan valikot ole sinne päinkään.Mummo123 kirjoitti:Onkohan Applella pistetty porukkaa kiertoon kehitystiimistä kun mitään uutta ei oikein tälle vuodelle keksitty?
Tuo Camera Grid on täysin suora kopio WP7:sta. Tuohon on muuten Microsoftilla patenttikin: http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph-Par ... 0110119619 Tuskin ne tuostakaan kuitenkaan tappelemaan lähtevät.
Notification Center on kopioitu Androidista. En tiedä miten tuo pitäisi oikein tehdä, mutta ei tuokaan kyllä mielestäni ole se paras ratkaisu. Ja Notoficationit tulee muuten ihan samalla tavalla kun WP7:ssa, mutta niitä ei ilmeisesti voi mitenkään nopeasti sivuuttaa ( ? ) kuten WP7:ssa sen voi pyyhkäistä sivuun. Kun kopioidaan niin kopioitaisiin edes kunnolla.![]()
"2011: Year of the copycats?"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Uskaltaisin veikata syyskuuta. Elokuussa se ei varmaan ainakaan tule, kun ei ole vielä iPhone 5:kaan mitään kuulunut virallisesti.MusicDoesMatter kirjoitti:Mikä on syksy jenkeissä? Ymmärrän ettei kukaan ole täällä ennustaja, mutta voisikohan tätä nyt odottaa tulevaksi lähempänä elokuun alkua vai lokakuun loppua? Syksy on aika laaja käsite.
-
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Niin meinaatko, että tuo olisi riippuvainen iPhone 5:n ilmestymisestä? Jos näin niin saattaa mennä vielä kauan...Trollaaja kirjoitti:Uskaltaisin veikata syyskuuta. Elokuussa se ei varmaan ainakaan tule, kun ei ole vielä iPhone 5:kaan mitään kuulunut virallisesti.MusicDoesMatter kirjoitti:Mikä on syksy jenkeissä? Ymmärrän ettei kukaan ole täällä ennustaja, mutta voisikohan tätä nyt odottaa tulevaksi lähempänä elokuun alkua vai lokakuun loppua? Syksy on aika laaja käsite.
Itse kuitenkin uskoisin, että Apple haluaisi ulos mahdollisimman pian koska iOS 4 alkaa jo olemaan aika dated ja kyllähän jengi sitä iPadeillä käyttää. Eikös 2011 pitänyt olla "the year of the iPad"?
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Tällä hetkellä sekä iOS 5:n ja iPhone 5:n julkaisuajankohdiksi on veikattu syksyä, iOS 5:n osaltahan tuo on jo varmistunutkin. Jos iPhone 5 tosiaankin tulee syksyllä, olisi aika outoa, että se julkaistaisiin eri aikaan kuin saman numeron iOS. Olisi toki voinut olettaa, että ne olisi esiteltykin nelosversioiden tapaan yhtä aikaa, mikä herättää epäilyksiä yhtäaikaisesta julkaisusta. Useimmat lähteet kuitenkin viittaavat vielä iPhonen päivittämiseen syksyllä, minkä takia uskon vielä yhtäaikaiseen julkaisuun.MusicDoesMatter kirjoitti:Niin meinaatko, että tuo olisi riippuvainen iPhone 5:n ilmestymisestä? Jos näin niin saattaa mennä vielä kauan...Trollaaja kirjoitti:Uskaltaisin veikata syyskuuta. Elokuussa se ei varmaan ainakaan tule, kun ei ole vielä iPhone 5:kaan mitään kuulunut virallisesti.MusicDoesMatter kirjoitti:Mikä on syksy jenkeissä? Ymmärrän ettei kukaan ole täällä ennustaja, mutta voisikohan tätä nyt odottaa tulevaksi lähempänä elokuun alkua vai lokakuun loppua? Syksy on aika laaja käsite.
Itse kuitenkin uskoisin, että Apple haluaisi ulos mahdollisimman pian koska iOS 4 alkaa jo olemaan aika dated ja kyllähän jengi sitä iPadeillä käyttää. Eikös 2011 pitänyt olla "the year of the iPad"?
Ja "The Year of the iPad" oli jo 2010

-
Viesti Kirjoittaja Haksu »
Vaimo sääti äsken minun 4 kanssa, sai siihen vedettyä 4.3.4 softan.hitsinpitsi soikoon.Nyt pitänee mennä katsomaan jostakin kuoret jolla noi erottaa toisistaan,oli ajatellut omaansa laittaa uusimman softan.(Nyt hänkin on "taas" Omenan onnellinen omistaja sai kuulemma tarpeeksi Noksuista).
Yritin päivitellä iPhone3,1_5.0_9A5259f_Restore tiedostoa,mutta huonolla menestyksellä virhe ilmoitus 3002 tulee ITunesiin, olen kokeillut vaikka kuinka monta kertaa.Mikä nyt avuksi ? ITunes versio 10.5.0.43
Haksu
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Valitse Macissa alt+restore tai Windowsissa shift+restore, älä käytä päivitystä.Haksu kirjoitti:Hellurei !
Vaimo sääti äsken minun 4 kanssa, sai siihen vedettyä 4.3.4 softan.hitsinpitsi soikoon.Nyt pitänee mennä katsomaan jostakin kuoret jolla noi erottaa toisistaan,oli ajatellut omaansa laittaa uusimman softan.(Nyt hänkin on "taas" Omenan onnellinen omistaja sai kuulemma tarpeeksi Noksuista).
Yritin päivitellä iPhone3,1_5.0_9A5259f_Restore tiedostoa,mutta huonolla menestyksellä virhe ilmoitus 3002 tulee ITunesiin, olen kokeillut vaikka kuinka monta kertaa.Mikä nyt avuksi ? ITunes versio 10.5.0.43
Haksu
-
Viesti Kirjoittaja mkio »
Ja olet muistanut laittaa puhelimen DFU-moodiin myös?Haksu kirjoitti:Juu kokeiltu on restoreakin,mutta tuloksetta.Outoa ?
iPhone 4 | 16Gb | Elisa
http://db.tt/0hA06yK | DROPBOX - virtuaalinen muistitikku, johon pääsee mistä vain käsiksi.
Huuto.net | http://goo.gl/VNLQN
-
Viesti Kirjoittaja Haksu »
mkio kirjoitti:Ja olet muistanut laittaa puhelimen DFU-moodiin myös?Haksu kirjoitti:Juu kokeiltu on restoreakin,mutta tuloksetta.Outoa ?
Olen kyllä muistanut.
Apua ei löytynyt Dev puoleltakaan Applelta, höh
-
Viesti Kirjoittaja heximan »
Onkos tuo iTunes beta3? Versio tulisi olla 10.5b48.Haksu kirjoitti:Hellurei !
Yritin päivitellä iPhone3,1_5.0_9A5259f_Restore tiedostoa
ITunes versio 10.5.0.43
Haksu
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka