Kannattaa varoa, tekevät vielä salaattia pyhäasusta.Mailia kirjoitti:Vaatteita? Miksi ihmeessä? Vedät Aatamit ja otat vain kasan lehtiä mukaan. Papisto arvostaa.tuomaril kirjoitti:Varmaan pakata riparileirille vähän vaatteita mukaan...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kannattaa varoa, tekevät vielä salaattia pyhäasusta.Mailia kirjoitti:Vaatteita? Miksi ihmeessä? Vedät Aatamit ja otat vain kasan lehtiä mukaan. Papisto arvostaa.tuomaril kirjoitti:Varmaan pakata riparileirille vähän vaatteita mukaan...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
"Hyvää" viihdettä sinullakin.hatey kirjoitti:Eilen tuli katottua loppuun Miami Vice kausi I, enkä ole vielä ostanut kakkoskautta. äh... no nyt alkaa sitten Ritari Ässä kausi II..... Siis laatusarja.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja EetuEskelinen »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
konevuokraaja on siis samanlainen kuin rautakauppiashatey kirjoitti:Piiloudun - asiakas näköpiirissä, en jaksa hymyillä ja höpistä pehmeitä. Enkä ole tänään huolitellun näköinen.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ne ovat vielä toistaiseksi neitseelisiä. Täytyy keksiä niille osoitteet ja sisältö vielä. Olisiko jotain kivoja ideoita?hatey kirjoitti:^ Eikös kirjekuorien idea ole että posti kuljettaa niitä. Ei niitä itse tarvitse kuljetella.
Oisko tämmöinen?Tauvo kirjoitti:Ne ovat vielä toistaiseksi neitseelisiä. Täytyy keksiä niille osoitteet ja sisältö vielä. Olisiko jotain kivoja ideoita?hatey kirjoitti:^ Eikös kirjekuorien idea ole että posti kuljettaa niitä. Ei niitä itse tarvitse kuljetella.
"Voititte juuri Apple iPhonen.
Lähettämällä tähän numeroon tekstiviestin saatte varmistuksen voitostanne.
T: Freelotto."
Viesti Kirjoittaja Macco »
"SöpöPoniKlubi-jäsenyytenne on nyt vahvistettu. Kiitos tilauksestanne, toimitamme teille päivittäin uuden söpön kuvan ponista. Yhden ponikuvan hinta on Teille vain 10 euroa + käsittelykulut. Voitte halutessanne peruuttaa tilauksenne."Tauvo kirjoitti:Ne ovat vielä toistaiseksi neitseelisiä. Täytyy keksiä niille osoitteet ja sisältö vielä. Olisiko jotain kivoja ideoita?hatey kirjoitti:^ Eikös kirjekuorien idea ole että posti kuljettaa niitä. Ei niitä itse tarvitse kuljetella.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Jos se oli vain ennakkovaroitus tulevasta. Tee parannus.Kain kirjoitti:Voisin mennä nurmikolle ottamaan aurinkoa, kun ukkostaa.
Ja jumalatkin näkyvät suosivan minua tänään.
Viesti Kirjoittaja Carde »