Sitä ne naiset nuorelle pojalle teettää.Erño kirjoitti:..... Nyt väsyttää.......
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sitä ne naiset nuorelle pojalle teettää.Erño kirjoitti:..... Nyt väsyttää.......
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei ole miidäs naisia.hatey kirjoitti:Sitä ne naiset nuorelle pojalle teettää.Erño kirjoitti:..... Nyt väsyttää.......
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Paini isojen miesten kanssa riittää paineiden purkuun.Erño kirjoitti:Ei ole miidäs naisia.hatey kirjoitti:Sitä ne naiset nuorelle pojalle teettää.Erño kirjoitti:..... Nyt väsyttää.......Ei ole aikaa moisiin turhuuksiin.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Tuossahan jää vaikka kuinka paljon aikaa toisintoihin. Mitä turhaa kattoa kattoo?Latvastalaho kirjoitti:Naintia tänään 3 tuntia.. esileikki 5 min, itse homma 1min ja sitten kattoon tuijottelua 2h 54min.
Viesti Kirjoittaja wiggin »
Nomutta palautuminen on joillekin tärkeää.Erño kirjoitti:Tuossahan jää vaikka kuinka paljon aikaa toisintoihin. Mitä turhaa kattoa kattoo?Latvastalaho kirjoitti:Naintia tänään 3 tuntia.. esileikki 5 min, itse homma 1min ja sitten kattoon tuijottelua 2h 54min.
Aika pitkä palautumisaika.wiggin kirjoitti:Nomutta palautuminen on joillekin tärkeää.Erño kirjoitti:Tuossahan jää vaikka kuinka paljon aikaa toisintoihin. Mitä turhaa kattoa kattoo?Latvastalaho kirjoitti:Naintia tänään 3 tuntia.. esileikki 5 min, itse homma 1min ja sitten kattoon tuijottelua 2h 54min.