Vaatiiko se jonkimmoisen kikkailua, että saan nuo toimimaan?
Esim. Kohdekansion valitseminen tai jotain muuta…?
2. Kysymys
Tarkoitus olisi myös muokata videoitten metatietoja.
Tuottavatko TV-Sarjat sitten minkälaisia ongelmia?
Oisko kellään mitään hyvää ohjelmaa tiedossa?
3. Kysymys
XBMC ei näyttäs osaavan iTunesin tavoin pitävän kaikkia kappaleita esillä.
Saiskos sen mitenkään? Music
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Vaatiiko se jonkimmoisen kikkailua, että saan nuo toimimaan?
Esim. Kohdekansion valitseminen tai jotain muuta…?
Videoihinhan tulee Elokuvat ja TV-Sarjat automaattisesti. Elokuviin (ja tuohon HD elokuviin) se osaa organisoida ne automaattisesti scrappauksen jälkeen.
Kain kirjoitti:Tarkoitus olisi myös muokata videoitten metatietoja.
Tuottavatko TV-Sarjat sitten minkälaisia ongelmia?
Oisko kellään mitään hyvää ohjelmaa tiedossa?
Eikö TVDB:stä saatava scrauppaus anna tarpeeksi tarkkoja vai vääriä tuloksia? Wikistä ja foorumeilta saattaisi löytyä muutama hyvä ratkaisu, jos niitä oikeasti haluaa runkata todella paljon manuaalisesti. Itselle ainakin on riittänyt TVDB:stä saatava tiedo scrauppauksella, vaikka fan art ja poster on aina pitänyt itse muuttaa astetta parempaan.
Ehkä sinun pitäisi avata XBMC:n Wiki ja katsoa ne ihan ensimmäiset ohjeet sieltä. Quick Start guidenkin pitäisi jo auttaa tässä, niin että oppisit edes ne ihan perusteellisimmat XBMC:n ominaisuudet.
Mailia kirjoitti:
Eikö TVDB:stä saatava scrauppaus anna tarpeeksi tarkkoja vai vääriä tuloksia? Wikistä ja foorumeilta saattaisi löytyä muutama hyvä ratkaisu, jos niitä oikeasti haluaa runkata todella paljon manuaalisesti. Itselle ainakin on riittänyt TVDB:stä saatava tiedo scrauppauksella, vaikka fan art ja poster on aina pitänyt itse muuttaa astetta parempaan.
Mitenkäs tuo käsin runkkaaminen manuaalisesti hoidetaan?
Viimeksi muokannut Kain, 24.7.2011 klo 4.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mailia kirjoitti:
Mitenkäs tuo käsin runkkaaminen manuaalisesti hoidetaan?
Lukemalla sieltä wikistä Jos haluat todella manuaalisesti tehdä niin teet tvshow.nfo tai movie.nfo tiedoston notepadilla.
Nyt scrappasin koko kirjaston, mutta se ei pidä paikkaansa. Libary Stats
Ainoastaan joihinkin kansioihin sain kivan logon, mutta se ei näytä tunnistavan itse sarjoja.
Sain sentään musakirjaston toimimaan.
Viimeksi muokannut Kain, 24.7.2011 klo 12.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kain kirjoitti:Nyt scrappasin koko kirjaston, mutta se ei pidä paikkaansa. Libary Stats
Ainoastaan joihinkin kansioihin sain kivan logon, mutta se ei näytä tunnistavan itse sarjoja.
Sain sentään musakirjaston toimimaan.
Sinulla on varmaankin kansiorakenne ja/tai tiedostojen nimet päin takapuoli ja se ei siksi osaa tunnistaa niitä. Siellä Wikissä on ohjeet niiden nimeämiseen.