Miten saan vaihdettua toiminnon takaisin. Key commands valikossa jos ehdotan cmd nappulaa niin ei tapahdu mitään?

Viesti Kirjoittaja amx1 »
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Hei Kiiiiitos!! Pulma ratkaistu!piipelipaapeli kirjoitti:Hmmm.. katsoppas arrange-ikkunan oikeaa ylänurkkaa. Siellä näkyy kaksi toimintoa, joista toinen (vasen) on default klikkaus ja toinen (oikea) tuon cmd:n taakse asetettu. Vaihda oikean puoleiseen marquee-tool.
Auttoiko, vai puhuinko puuta heinää?
Viesti Kirjoittaja Era Mikkola »
Oletko kokeillut Esc-nappia? Mun mielestä kaikkein kätevin (nopein) tapa vaihtaa työkalua.amx1 kirjoitti:Tein tuossa projektin joka oli aloitettu toisella koneella ja osittain eri näppäinkomennot kuin mulla. Aikaisemmin jos vein hiiren osoittimen regionin päälle ja painoin cmd näppäimen pohjaan tuli esille marquee tool ja se oli oikein hyvä mulle. Nyt asetuksissa on jäänyt päälle tuon projektin tiimoilta toiminto jossa tulee sakset ja haluaisin vaihtaa takaisin tuohon jossa tulee tuo marquee tool esille.
Miten saan vaihdettua toiminnon takaisin. Key commands valikossa jos ehdotan cmd nappulaa niin ei tapahdu mitään?
Olen kokeillut mutta nopeammin saan tuon kyseisen työkalun cmd: takaa kun lähden sitä hakemaan jostain työkalupaletista.Era Mikkola kirjoitti:Oletko kokeillut Esc-nappia? Mun mielestä kaikkein kätevin (nopein) tapa vaihtaa työkalua.amx1 kirjoitti:Tein tuossa projektin joka oli aloitettu toisella koneella ja osittain eri näppäinkomennot kuin mulla. Aikaisemmin jos vein hiiren osoittimen regionin päälle ja painoin cmd näppäimen pohjaan tuli esille marquee tool ja se oli oikein hyvä mulle. Nyt asetuksissa on jäänyt päälle tuon projektin tiimoilta toiminto jossa tulee sakset ja haluaisin vaihtaa takaisin tuohon jossa tulee tuo marquee tool esille.
-Era
Viesti Kirjoittaja ZZ »
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”