iOS 4.3.5
-
iOS 4.3.5
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
Re: iOS 4.3.5
Viesti Kirjoittaja E-W »
Akkukesto vaikuttaa parantuneen huomattavastiMusicDoesMatter kirjoitti:Tuli just sisältää ainakin varmenteisiin liittyviä turvapäivityksiä. Postailkaa lisää kun tiedätte.

A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Koska en havaitse viestissäsi minkäänlaista sarkasmia vahvistan väitteesi. Itsekin olen huomannut merkittävää akunkeston paranemista. 8)E-W kirjoitti:Akkukesto vaikuttaa parantuneen huomattavastiMusicDoesMatter kirjoitti:Tuli just sisältää ainakin varmenteisiin liittyviä turvapäivityksiä. Postailkaa lisää kun tiedätte.
Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Itsellä taas akkukesto huononi tuntuvasti ensimmäisen viiden sekunnin perusteella!MusicDoesMatter kirjoitti:Koska en havaitse viestissäsi minkäänlaista sarkasmia vahvistan väitteesi. Itsekin olen huomannut merkittävää akunkeston paranemista. 8)E-W kirjoitti:Akkukesto vaikuttaa parantuneen huomattavastiMusicDoesMatter kirjoitti:Tuli just sisältää ainakin varmenteisiin liittyviä turvapäivityksiä. Postailkaa lisää kun tiedätte.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Omituista. Itse voisin lyödä vaikka vetoa, että puhelimeni akkukesto parani huomattavasti heti ensiminuuteilla uuden firmiksen asennuksen jälkeen :OTege kirjoitti:Ei tuo päivitys tehnyt muuta kuin varmenteiden muutokset. Akkukesto huononee tai paranee koska kun ajetaan päivitys resetoi tämä akun kalibroinnin ja tähän menee pari latauskertaa, että se taas on kunnossa.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja bujars »
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
JB (ja mahdollinen unlock) poistuu, kuten tietty myös esim. Cydiasta ladatut ohjelmat. Kaiken muun voi palauttaa varmuuskopiosta.bujars kirjoitti:Onnistuko päivitys jos minulla on 4.3.3 ja jailbreak, niin poistako kaikki aikaisemat jne
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Päivitys kannattaa tehdä "palauta"-toiminnon avulla sittenE-W kirjoitti:JB (ja mahdollinen unlock) poistuu, kuten tietty myös esim. Cydiasta ladatut ohjelmat. Kaiken muun voi palauttaa varmuuskopiosta.bujars kirjoitti:Onnistuko päivitys jos minulla on 4.3.3 ja jailbreak, niin poistako kaikki aikaisemat jne

-
Voihan se tuntua siltä mutta kun luet noita tietoja mitä uusi fw tekee, niin mihinkään tuommoiseen ei ole tehty muutoksia. Se vaan nollaan aina päivityksen yhteydessä sen akun mittarin joka sitten tarkentuu parin latauskerran kautta oikeaksi.E-W kirjoitti:Omituista. Itse voisin lyödä vaikka vetoa, että puhelimeni akkukesto parani huomattavasti heti ensiminuuteilla uuden firmiksen asennuksen jälkeen :OTege kirjoitti:Ei tuo päivitys tehnyt muuta kuin varmenteiden muutokset. Akkukesto huononee tai paranee koska kun ajetaan päivitys resetoi tämä akun kalibroinnin ja tähän menee pari latauskertaa, että se taas on kunnossa.
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Samaa väittäisin minä. Päivityksen jälkeen vielä samalla latauksella, mikä on ennenkuulumatonta.E-W kirjoitti:Omituista. Itse voisin lyödä vaikka vetoa, että puhelimeni akkukesto parani huomattavasti heti ensiminuuteilla uuden firmiksen asennuksen jälkeen :OTege kirjoitti:Ei tuo päivitys tehnyt muuta kuin varmenteiden muutokset. Akkukesto huononee tai paranee koska kun ajetaan päivitys resetoi tämä akun kalibroinnin ja tähän menee pari latauskertaa, että se taas on kunnossa.
-
Viesti Kirjoittaja Perunka »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Noita Gevey-vekottimia myydään esim.huutonetissä.Perunka kirjoitti:Onko iphone 4 4.3.5 mahdollista unlockata vielä netistä ladattavilla ilmaisilla ohjelmilla? Onko suomesta mahdollista tilata mistään uutta Geveytä?
-
Viesti Kirjoittaja wiljis »

Ennen sai olla vaikka 10h lentokonetilassa ja 100% näytti. Väittäisin että noin 12h väheni mulla kokonaiskesto
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka