iPhone 5 saapumisaikaspekulointia
-
Re: iPhone 5 saapumisaikaspekulointia
Viesti Kirjoittaja Justin Case »
Lukitsemattomien hinnat 3GS 8GB 299,- , iPhone 4 16GB 449,- , iPhone 4S 32GB 599,- ja 64GB 699,- niin Apple pesee pöydän.
-
Viesti Kirjoittaja CryAllu »
ai jopa jos se olisi melkeen sama? esim vaan pari juttua muunnettu?(niin ei tietenkään kyllä käy)Trollaaja kirjoitti:Älä missään nimessä osta nyt iPhone 4:sta. Vaikka iPhone 5:ssä ei olisi mitään sinulle parempaa, laskee sen ilmestyminen nelosen hintoja sen verran reilusti, että jos mitenkään jaksat pari kuukautta odottaa niin se ehdottomasti kannattaa.Durzo kirjoitti:Mahtaakohan tuo tuleva iPhone 5 tuoda tullessaan mitään sellaista jonka vuoksi sitä kannattaisi jäädä odottamaan? Itselläni olisi uuden puhelimen hankinta edessä pikapuoliin ja iPhone 4 houkuttaisi kovasti. Mitä olen tuon Nelosen speksejä selaillut niin näyttäisivät riittävän kyllä minulle ihan hyvin..
Itse aion ostaa kyllä iPhone 5:n heti kun sen saa.
-
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
Nyt en ihan tajunnut, mihin kysymyksesi kohdistui. Kyllä iPhone 5 aivan varmasti laskee iPhone 4:n hintoja reilusti, vaikka siinä ei olisi muuta kuin speksi-uudistuksia (kuten esim prossu, kamera, muisti), jotka ovat käytännössä täysin varmoja.CryAllu kirjoitti:ai jopa jos se olisi melkeen sama? esim vaan pari juttua muunnettu?(niin ei tietenkään kyllä käy)Trollaaja kirjoitti:Älä missään nimessä osta nyt iPhone 4:sta. Vaikka iPhone 5:ssä ei olisi mitään sinulle parempaa, laskee sen ilmestyminen nelosen hintoja sen verran reilusti, että jos mitenkään jaksat pari kuukautta odottaa niin se ehdottomasti kannattaa.Durzo kirjoitti:Mahtaakohan tuo tuleva iPhone 5 tuoda tullessaan mitään sellaista jonka vuoksi sitä kannattaisi jäädä odottamaan? Itselläni olisi uuden puhelimen hankinta edessä pikapuoliin ja iPhone 4 houkuttaisi kovasti. Mitä olen tuon Nelosen speksejä selaillut niin näyttäisivät riittävän kyllä minulle ihan hyvin..
Itse aion ostaa kyllä iPhone 5:n heti kun sen saa.
Ja kyllä, myös siinä tapauksessa ostaisin sen.
-
Viesti Kirjoittaja backbreaker »
Väliaikatietoo, ois ihan makosaa jos pitäis paikkansa. Ainakin povaavat sitä ''hyvin luotettavaks'' lähteeks, mut eikös ne kaikki silleen sano...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
-
Viesti Kirjoittaja backbreaker »
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
http://www.idownloadblog.com/2011/07/26 ... ed-bigger/
Alkupäässä mainittiinkin jo tuosta puhelimesta jossa isompi ruutu ja ei kotinäppäintä..
Itse olen Activatorin kautta tehnyt gesturen joka matkii kotinäppäintä ja olen sen takia pärjännyt hyvin ilman sitä. Voi hyvin olla että tällainen malli siis tulee vielä tulevaisuudessa.

-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Ossi »
-
Eikös iPhone 5:ssä ole tuo antennirako siirretty alas pohjan puolelle, jottei sormiote haittaa kuuluvuutta? Tai mistä minä tiedän?wantsomeapple kirjoitti:Kyllä kelpaisi.
iPhone-4-Metal-Case-e1300466093639.jpeg
-
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Mikä antennirako? En tuollaisista ole puhunutkaan. Ihailin tuota takakuorta.Ossi kirjoitti:Eikös iPhone 5:ssä ole tuo antennirako siirretty alas pohjan puolelle, jottei sormiote haittaa kuuluvuutta? Tai mistä minä tiedän?wantsomeapple kirjoitti:Kyllä kelpaisi.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vai ihan muuten vaan lainasit viestini?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Ei tähän nyt pysty sanomaan mitään muuta kuin, että katso missä Nokia tällähetkellä menee ja mieti sitten mikä merkitys jollain kameralla on puhelimen menestymiselle. Välillä mietti ollaanko sitä nyt ostamassa kameraa vai puhelinta kun Nokian markkinointimateriaalia katsoi.Ossi kirjoitti:Kyllä nyt Applen on nostettava panoksia jos mieli pysyä eturintamassa. Mutta jos esim. jossain ennustettu Sonyn Nex-kenno tulee, niin asia on selvä. Ei ole muilla jakoa.
iPhone 4 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Oli aluksi tuommoinen mutta nykyään violetti metallinen takaosa. Ohan se erilainen.wantsomeapple kirjoitti:Kyllä kelpaisi.
-
Viesti Kirjoittaja Dotzki »
Muuten kyllä, mutta ruma kamera aukkowantsomeapple kirjoitti:Kyllä kelpaisi.
-
No missä se Nokia menee? Minä olen ostamassa kameraa jossa on puhelin. Sonyn Nex-kenno on ylivoimainen kohina-arvoiltaan. Ei taida Nokian 12 meganen pärjätä.honpsu kirjoitti:Ei tähän nyt pysty sanomaan mitään muuta kuin, että katso missä Nokia tällähetkellä menee ja mieti sitten mikä merkitys jollain kameralla on puhelimen menestymiselle. Välillä mietti ollaanko sitä nyt ostamassa kameraa vai puhelinta kun Nokian markkinointimateriaalia katsoi.Ossi kirjoitti:Kyllä nyt Applen on nostettava panoksia jos mieli pysyä eturintamassa. Mutta jos esim. jossain ennustettu Sonyn Nex-kenno tulee, niin asia on selvä. Ei ole muilla jakoa.
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Jännä juttu, mielestäni 2G->3G tuntui heikommalta päivitykseltä. Varsinkin kun pilasivat takakannen muotoilun totaalisesti.iPadi kirjoitti:Kyllä se iPhone 4 vieläkin kelpaa ihmisille, on vieläkin saunalahen top 1 myydyin puhelin. Tosin jos tulee vain pikkupäivytys (niinkuin 3G->3GS) niin olen pettynyt. Itseäni ei kiinnosta mitkää superhyvät prosessorit puhelimessa, jopa vanhan iPod Touchini kälyinen suoritin on riittänyt pelailuuni enemmän kuin hyvin. Itse veikkaan että tulee parempi kamera ainakin.
-
Viesti Kirjoittaja sapetako »

-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Niinhän ne aina sanoo. Oma veikkaus on että kun iPhone 5 on ollut markkinoilla jonkun aikaan, iPhone nelosen hinta tippuu siihin missä 3GS nyt on.sapetako kirjoitti:Kuinka paljon veikkaatte iphone 4 hinnan tippuvan, kun iphone 5 julkistetaan? Tänään Soneran kytky kauppias vannoi ja vakuutti, ettei iphone 4 hinta laske euroakaan, kun iphone 5 julkistetaan (mutta ei kuitenkaan luvannut hintatakuuta)..
-
Viesti Kirjoittaja hyxal »
HAH! Täyttä häränpaskaa koko juttu.... Hinta tippuu 97% varmuudella. Näin se on aina ollut, Suomessa ehkä hieman viiveellä (lue 2pv).sapetako kirjoitti:Kuinka paljon veikkaatte iphone 4 hinnan tippuvan, kun iphone 5 julkistetaan? Tänään Soneran kytky kauppias vannoi ja vakuutti, ettei iphone 4 hinta laske euroakaan, kun iphone 5 julkistetaan (mutta ei kuitenkaan luvannut hintatakuuta)..
-
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Mistä Sony Nex -kennosta oikein puhut? Sonyn Nexeissä on APS-C -kokoinen kenno (23.4 x 15.6 mm), ajattelitko sen istuttaa uuteen iLuuriin?Ossi kirjoitti:Kyllä nyt Applen on nostettava panoksia jos mieli pysyä eturintamassa. Mutta jos esim. jossain ennustettu Sonyn Nex-kenno tulee, niin asia on selvä. Ei ole muilla jakoa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Meinasit varmaan Sonyn mobiilipuolelle kehittämää, taustavalaistua Exmor R -kennoa? Sonyhan käyttää sitä jo itse SE Experia Arcissaan, tosin sitä halvempaa mallia. Tietysti jos tuo suurempi resoluutionen 16.4MPix -malli tulisi uuteen iPhoneen, niin olisihan se megapikkelssinikkareille onnenpotku, olkoonkin, että siinä on myös muuten hyvä kuvanlaatu ja hämärässä kuvaaminen on kilpailijoita edellä, mutta vähempikin määrä pikkelssiä riittäisi, aivan kuten se riittäisi järkkäreissäkin, puhumattakaan siis onnettoman pienen kennon omaavista mobiililaitteista.
Tuo toisi todennäköisesti myös full hd -videoiden kuvaamisen, jessus vaan mikä prosessorikuorma ja sitä myöden akkusyöppöys taas lisäksi. Tuohon kun lisätään monen toivomat turhaakin turhemmat widgetit yms. taustalla muistia ja prossuaikaa syövät akkumonsterit, niin pitää alkaa kantamaan laturia kokoajan mukana.

Toisivat vaan sen luurin pikkuhiljaa julki, tässä on vaihtoehtojen aika syssyllä, että ottaako aiphöyniä taas vaiko sittenkin win-puolen luuria ja/tai meegoa...mitä pidemmälle tätä taas venytetään, sitä useampi katselee sivuille. Android taas ei voisi aneemisuudellaan ja tietoturvattomuudellaan olla yhtään nykyistä pienempi vaihtoehto itselle, sieltä puuttuu täysin ryhti edelleen hommasta ja markkinoilla on ties mitä rumilusta joihin ei saa päivityksiä virallisesti säällisissä aikatauluissa.
-
Viesti Kirjoittaja Lappalainen »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Juki150 »
-
Viesti Kirjoittaja iDude »
Mielenkiintoiselta kuulostaa ja näyttää.. Jos halvempi iphone on tulossa, niin minä kyllä ainakin ostan saman tien.Juki150 kirjoitti:Tuommoinen osui silmään: http://www.macrumors.com/2011/07/28/lea ... prototype/ Kun on huhuttu kahdesta uudesta mallista.
iPhone 4 16Gb
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka