Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Sherman »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja hatey »
30 minuutin ruokiksella ei ehdi ihmeitä tehdä.Aries kirjoitti:HA! Hajotkaa einesruokiin
Itsetehtyä wokkia (possua, sieniä, kesäkurpitsaa, porkkanaa, valkosipulia sekä kevätsipulia) itsekasvatetulla chilillä terästettynä. 8)
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Voihan ne eväät tehdä vaikka edellisenä iltana valmiiksi ja tuollainen wokki ei montaa minuuttia ota aikaaKain kirjoitti:30 minuutin ruokiksella ei ehdi ihmeitä tehdä.Aries kirjoitti:HA! Hajotkaa einesruokiin
Itsetehtyä wokkia (possua, sieniä, kesäkurpitsaa, porkkanaa, valkosipulia sekä kevätsipulia) itsekasvatetulla chilillä terästettynä. 8)
Olette hieno mies (nainen?)ompputetteri kirjoitti:
Mies.. Täytyy kyllä todeta että ero kotimaisiin (Gin ja Silver Dry) gineihin ei ole mitenkään suuri ja varsinkin tonicin kanssa eroa ''halvempiin'' (hintaeroahan näissä nyt ei mahdottomasti ole) ei edes huomaa.Aries kirjoitti:Olette hieno mies (nainen?)ompputetteri kirjoitti:Bombay
Nyt uskaltaisin sanoa hieman poikkeavan mielipiteen... Vaikka tuo Bombay ei olekaan state-of-art -kamaa, niin tuo on kuitenkin huomattavasti paremmanmakuista kuin vaikkapa Beefeater tai Gordon's. Muutaman euron kalliimpaa, mutta itse ainakin maksan erotuksen mielelläniompputetteri kirjoitti:Mies.. Täytyy kyllä todeta että ero kotimaisiin (Gin ja Silver Dry) gineihin ei ole mitenkään suuri ja varsinkin tonicin kanssa eroa ''halvempiin'' (hintaeroahan näissä nyt ei mahdottomasti ole) ei edes huomaa.Aries kirjoitti:Olette hieno mies (nainen?)ompputetteri kirjoitti:Bombay
Itse olen usein ravintoloissa joutunut tyytymään Gordon'siin ja Beefeateriin ja ne ovat tosiaankin aika valjuja - mutta en verrannutkaan niihin vaan kotimaisiin vastineisiin. Niissä on makua jopa enemmänkuin Bombayssa ja muutenkin tonicissa varsin mukiinmeneviä (pun not intented). Maista vaikkaAries kirjoitti:Nyt uskaltaisin sanoa hieman poikkeavan mielipiteen... Vaikka tuo Bombay ei olekaan state-of-art -kamaa, niin tuo on kuitenkin huomattavasti paremmanmakuista kuin vaikkapa Beefeater tai Gordon's. Muutaman euron kalliimpaa, mutta itse ainakin maksan erotuksen mielelläniompputetteri kirjoitti:Mies.. Täytyy kyllä todeta että ero kotimaisiin (Gin ja Silver Dry) gineihin ei ole mitenkään suuri ja varsinkin tonicin kanssa eroa ''halvempiin'' (hintaeroahan näissä nyt ei mahdottomasti ole) ei edes huomaa.Aries kirjoitti:Olette hieno mies (nainen?)ompputetteri kirjoitti:Bombay
Jos tumma suklaa kiinnostaa, niin suosittelen tutustumista mm. Valhornan ja Linth:n valikoimiin. Näiden jälkeen tavalliseen Fazeriin ei ole paluuta...hatey kirjoitti:2x200 g Fazerin tummaa suklaata. mäysmäys.....
Siis tä?hatey kirjoitti:2x200 g Fazerin tummaa suklaata. mäysmäys.....
Pidän mielessä. ktss.Aries kirjoitti:Jos tumma suklaa kiinnostaa, niin suosittelen tutustumista mm. Valhornan ja Linth:n valikoimiin. Näiden jälkeen tavalliseen Fazeriin ei ole paluuta...hatey kirjoitti:2x200 g Fazerin tummaa suklaata. mäysmäys.....
Tumma onkin parempaa.Kain kirjoitti: Siis tä?
Syökö joku täällä tummaata suklaata?
Minä kun luulin olevani ainoa tummien mussuttaja.