Kain kirjoitti:Siis tä?hatey kirjoitti:2x200 g Fazerin tummaa suklaata. mäysmäys.....
Syökö joku täällä tummaata suklaata?
Minä kun luulin olevani ainoa tummien mussuttaja.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kain kirjoitti:Siis tä?hatey kirjoitti:2x200 g Fazerin tummaa suklaata. mäysmäys.....
Syökö joku täällä tummaata suklaata?
Minä kun luulin olevani ainoa tummien mussuttaja.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tervetuloa joukkoon kirottuun.hatey kirjoitti:Olen kuolematon.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Millainen, kuinka paljon ja mistä? Minäkin tarvitsen...jjari kirjoitti:Pieni pöytähumidori
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Itse hankin omani muutama vuosi sitten sikaritalosta ja kovin tyytyväinen olen ollut. Omani taitaa olla Classic Silva 40:sta vastaava, eri pinnoitteella ja ehkä hieman isompi mutta muuten samanlainen. Sikaritalon asiakaspalvelu ja toiminta on ennenkaikkea kiitettävää, sieltä teenkin tilaukseni pääasiassaTauvo kirjoitti:Millainen, kuinka paljon ja mistä? Minäkin tarvitsen...jjari kirjoitti:Pieni pöytähumidori
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Komps. Eniten tykkään kyllä punapäistä.hatey kirjoitti:Tumma onkin parempaa.Kain kirjoitti:Minä kun luulin olevani ainoa tummien mussuttaja.
Töölön sikarikaupasta 55 euroa. Toi on noin 25x20x10 sentin kokoinen, kostutin ja analoginen kosteusmittari. Tummaksi petsattua puuta. Kosteusmittari näyttää sen verran heppoiselta kapistukselta että taidan hakea Clasilta elektronisen.Tauvo kirjoitti:Millainen, kuinka paljon ja mistä? Minäkin tarvitsen...jjari kirjoitti:Pieni pöytähumidori
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kannattaa kalibroida se mittari hetimiten. Sitten Beadseja pitämään kosteus tasaisena.jjari kirjoitti:Töölön sikarikaupasta 55 euroa. Toi on noin 25x20x10 sentin kokoinen, kostutin ja analoginen kosteusmittari. Tummaksi petsattua puuta. Kosteusmittari näyttää sen verran heppoiselta kapistukselta että taidan hakea Clasilta elektronisen.Tauvo kirjoitti:Millainen, kuinka paljon ja mistä? Minäkin tarvitsen...jjari kirjoitti:Pieni pöytähumidori
Tää oli kyl ihan susi kapistus. Kalibroin tietenkin mittarin heti, mutta takaosan ruuvista se osoitin kyllä liikkuu mutta singahtaa heti takaisin vanhaan lukemaan kun ruuvarin ottaa pois. Kaiken kukkuraksi mittarin tiiviste ei pysy piilossa millään kun sitä yrittää tunkea takaisin humidorin etuosassa olevaan aukkoon vaan tulee reunoista ulos. Tämä lähtee takaisin.tosikko kirjoitti:Kannattaa kalibroida se mittari hetimiten. Sitten Beadseja pitämään kosteus tasaisena.jjari kirjoitti:Töölön sikarikaupasta 55 euroa. Toi on noin 25x20x10 sentin kokoinen, kostutin ja analoginen kosteusmittari. Tummaksi petsattua puuta. Kosteusmittari näyttää sen verran heppoiselta kapistukselta että taidan hakea Clasilta elektronisen.Tauvo kirjoitti:Millainen, kuinka paljon ja mistä? Minäkin tarvitsen...jjari kirjoitti:Pieni pöytähumidori
Edullisia humidoreja on tuolla, osin samoja malleja mitä täällä Suomessakin myydään mutta eri hintaan: http://www.humidordiscount.com/
Viesti Kirjoittaja atomi »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kannatti ja BetterTouchToolin kanssa saat ihmeitä aikaiseksi.Thoth kirjoitti:Magic Trackpad. Nyt sitten mietin, osaanko käyttää sitä ja että kannattiko.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Voi onnea.darthmother kirjoitti:Ilmastointilaitteen korsuun.
Viesti Kirjoittaja Jim-Bone-Eye »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja hatey »