Juuri tullut huollosta rikkinäisen tilalle. Kauppaan mukaan minun vanha laturini.
Hinta 500 €.
Kauppa mieluiten käteisellä joko Tampereella tai Helsingissä (mieheni on viikot Helsingissä, voisin laittaa puhelimen hänen mukaansa.)
yhteys yksityisviestillä.
Tausta:
Ostin lukitsemattoman puhelimen Brittien Apple Storesta Borderlinxin kautta pian sen tultua markkinoille n. vuosi sitten. (Samalla, kun moni muukin täällä osti puhelimen.) Pystyn Apple Storen ja Borderlinxin asiakashistorian avulla osoittamaan tämän todeksi.
Kesäkuun alussa puhelin alkoi reistailla ja laitoin siitä viestiä tänne Homppuunkin: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... a#p1158424
Lähetin puhelimen mcaren huoltoon. Huolto viipyi ja viipyi ja lopulta uskoin postin kadottaneen puhelimeni ja menin ja ostin uuden iPhone4:n, mutta 16 GB:n mallin.
Kävi sitten niin, että huoltoon lähettämäni puhelin löytyi mcarelta ja he lähettivät minulle korvaavan puhelimen tilalle.
Minulla on esittää mcaren kanssa käyty kirjeenvaihto sekä korjauslähete, jossa lukee, että puhelin on korvattu uudella vastaavalla (sis. uuden puhelimen tiedot).
Päädyin myymään tämän, koska tuo 16 GB riittää käyttööni vallan mainiosti.
PS. Ostamalla tuet kissani Nöpön hampaiden hoitoa. Koko kauppasumma tullaan käyttämään lyhentämättömänä Tampereen Hakametsän eläinlääkäreiden palveluihin.