Millainen?KunkkuJ kirjoitti:Millainen se on? Se tietokonesika?adele kirjoitti:Olet ensimmäinen tietokonesiantuntija,...
Kuten sinä, mutta vaaleanpunainen.
Viesti Kirjoittaja adele »
Millainen?KunkkuJ kirjoitti:Millainen se on? Se tietokonesika?adele kirjoitti:Olet ensimmäinen tietokonesiantuntija,...
Viesti Kirjoittaja darkgnome »
Mä yritin täs päivityksen jälkeen Safarin käyttöä (yleensä suosin Chromea) ja ei kyllä kauaa ollu käytös ku se söi muistia 1.5GB ja päällä Tumblr + FacebookxVille kirjoitti:Onkos muuten normaalia että MacBook Airissa late'10 menee prossu tehosta 90% safarille kun scorollailee ylös-alas? Ja pistää koneen aika pahaasti lagaamaan. Toivottavasti Apple korjaa ongelman!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuo oli hävytön loukkaus! Jos et heti peru sanojasi, haastan sinut oikeuteen kunnian loukkauksesta ja vaadin korvausta amerikkalaisten lakimiesten taulukon mukaan.adele kirjoitti:Kuten sinä, mutta vaaleanpunainen.
Viesti Kirjoittaja Stuge »
Hienoa, että arvostat mielipiteitäni oikein asiantuntija -tasolle. Kiitos siitä. Ja kyllä, en näe mitään syytä olla siirtymättä heti. Paluu vanhaan hyvään vakaaseen ja toimivaan käy käden käänteessä jos pettymyksen karvaat kyyneleet rupeavat jossain kohtaa valumaan poskipäillä.adele kirjoitti: Olet ensimmäinen tietokonesiantuntija, joka mitä ilmeisimmin ei näe mitään syytä olla heti siirtymättä uuden käyttiksen ensimmäiseen versioon (jos olen ymmärtänyt oikein kirjoittamiasi "perusteluja").
Näin asiantuntijana en voi luottaa kaikkeen edes Hompussa lukemaani. Ja jopa täältä löytyy niitä, joilla ei ole ollut mitään ongelmia. Ja osa täälläkin esillä olevista ongelmistakin juontaa juurensa näppiksen ja penkin väliin. Jos et sitä itse ole huomannut, en voi auttaa.adele kirjoitti:Missä et ole ensimmäinen on siinä, että et joko ole lukenut tätä ketjua, tai mitään aikaisempia vastaavia ketjuja (joita riittää) tai sitten omaat vakavia lukemisen ymmärtämiseen liittyviä vaikeuksia, eli et ymmärrä mitä luet. Tuossa en voi auttaa.
Ja kuten sanoin, mitään fataalia ei ole kohdalleni osunut. Ja jos osuu, mitäpä tuota kyynelehtimään. Vanhaan voi aina palata, mikäli ei ole niin tomppeli, että on hävittänyt varmuuskopionsa. Applen tuotteita käytän juuri siksi, ettei tarvitse olla niitä ongelmia ratkomassa koko ajan, vaan voi käydä vaikkapa juuri ulkona.adele kirjoitti: Voin myös sanoa, että jos elämän suurimmat nautinnot muodostuvat itse ehdoin tahdoin aiheutettujen tietokoneongelmien ratkaisemisesta, niin kannattaisi ehkä pysähtyä miettimään hetkeksi ja lähteä vaikkapa ulos.
Mahdoton ajatus toteuttaa.KunkkuJ kirjoitti:Tuo oli hävytön loukkaus! Jos et heti peru sanojasi, haastan sinut oikeuteen kunnian loukkauksesta ja vaadin korvausta amerikkalaisten lakimiesten taulukon mukaan.adele kirjoitti:Kuten sinä, mutta vaaleanpunainen.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kiitosta vinkistä, tämähän toimii.Nks123 kirjoitti:Jees, toimii sittenkinmietaa kirjoitti:Täällä olikin jo sivuttu Buffalon Linkstationin / NASNavigatorin ongelmia.
Ainakin itse sain toimimaan suoraan Finderista; Siirry -> Yhdistä palvelimeen, ja sitten Palvelinosoite-kenttäänKoodi: Valitse kaikki
smb://user:pass@hs-dhgla5e
Täytyy vain vaihtaa ton @-merkin jälkeen oman buffalo-nassin tyyppi.
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Eiköhän tämä jo ole käsitelty. Adele nyt vois lähtee vaikka laulaan sitä Rolling in the deeppiä ja ootteleen haluamaansa päivitettyä Lionia.adele kirjoitti:Mahdoton ajatus toteuttaa.KunkkuJ kirjoitti:Tuo oli hävytön loukkaus! Jos et heti peru sanojasi, haastan sinut oikeuteen kunnian loukkauksesta ja vaadin korvausta amerikkalaisten lakimiesten taulukon mukaan.adele kirjoitti:Kuten sinä, mutta vaaleanpunainen.
Sinulla ei ole kunniaa, mitä voisin loukata.
Maine on, mutta se on eri asia.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinäkö minun kunniani arvioit?adele kirjoitti:Mahdoton ajatus toteuttaa.KunkkuJ kirjoitti:Tuo oli hävytön loukkaus! Jos et heti peru sanojasi, haastan sinut oikeuteen kunnian loukkauksesta ja vaadin korvausta amerikkalaisten lakimiesten taulukon mukaan.adele kirjoitti:Kuten sinä, mutta vaaleanpunainen.
Ai jaaha, sinä siis olet Adelen puolella ja haluat lopettaa asian käsittelyn, ettei hän joudu vastaamaan sanoistaan?jepsfrost kirjoitti:Eiköhän tämä jo ole käsitelty. Adele nyt vois lähtee vaikka laulaan sitä Rolling in the deeppiä ja ootteleen haluamaansa päivitettyä Lionia.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Olet aivan oikeassa.jepsfrost kirjoitti:Eiköhän tämä jo ole käsitelty. Adele nyt vois lähtee vaikka laulaan sitä Rolling in the deeppiä ja ootteleen haluamaansa päivitettyä Lionia.
Viesti Kirjoittaja kermit »
Kyllä minä olen ainakin korvauksen maksanut... Niin nythän on oikea aika päivittää OS X 10.5:een. Tietääkseni siihen ei enää korjauksia tehdä, joten se on kai sitten saatu vihdoin ja viimein valmiiksi.adele kirjoitti:Tulee kuitenkin muistaa, että alun perin tulin vain pyyteettömästi kannustamaan miinanpolkijoita heidän raskaassa työssään, josta ei makseta mitään korvausta. Ajattelin, että kontribuutioni otettaisiin ilolla vastaan. Jostain syystä osa miinanpolkijoista, syytä en tiedä, ei lainkaan tykkää kannustuksestani. Liekö totaalimasokisteja?
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Mä kenenkään puolella oo. Vois vaan lopettaa ton julkisen kinastelun ja jatkaa sitä vaikka yksityisviesteillä jos siihen on pakottava tarve kautta syy.KunkkuJ kirjoitti:Sinäkö minun kunniani arvioit?adele kirjoitti:Mahdoton ajatus toteuttaa.KunkkuJ kirjoitti:Tuo oli hävytön loukkaus! Jos et heti peru sanojasi, haastan sinut oikeuteen kunnian loukkauksesta ja vaadin korvausta amerikkalaisten lakimiesten taulukon mukaan.adele kirjoitti:Kuten sinä, mutta vaaleanpunainen.
Ai jaaha, sinä siis olet Adelen puolella ja haluat lopettaa asian käsittelyn, ettei hän joudu vastaamaan sanoistaan?jepsfrost kirjoitti:Eiköhän tämä jo ole käsitelty. Adele nyt vois lähtee vaikka laulaan sitä Rolling in the deeppiä ja ootteleen haluamaansa päivitettyä Lionia.
Viesti Kirjoittaja bloof »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
On.bloof kirjoitti:Onko Dashboardissa pystynyt aina sijoittamaan widgettejä useammalle näytölle vai tuliko tämä uutena?
Viesti Kirjoittaja bloof »
No katos. Kohta kolme vuotta käyttänyt iMacia kahdella näytöllä ja nyt jo keksin tämän. Kaikkea sitä oppii.kallekilponen kirjoitti:On.bloof kirjoitti:Onko Dashboardissa pystynyt aina sijoittamaan widgettejä useammalle näytölle vai tuliko tämä uutena?
Viesti Kirjoittaja camcam »
Viesti Kirjoittaja Intera »
Viesti Kirjoittaja Vmatti »
Viesti Kirjoittaja skeleb »
Viesti Kirjoittaja Shaingi »
Viesti Kirjoittaja miggo3 »
CTRL ja numeronäppäimet toimii edelleen. Vai mitä näppäinoikotietä tarkoitit?Shaingi kirjoitti:Eikö tässä saa noita spaces tiloja samanlaiseksi kuin edellisessä versiossa? Eli pystyi hyppimään tilasta toiseen näppäin oikoteillä. Nyt jos haluaa mennä ensimmäiseltä työpöydältä esim yhdeksänteen, joutuu selaamaan kaikki läpi
Viesti Kirjoittaja (Mac)Gyver »
Viesti Kirjoittaja Shaingi »
miggo3 kirjoitti:CTRL ja numeronäppäimet toimii edelleen. Vai mitä näppäinoikotietä tarkoitit?Shaingi kirjoitti:Eikö tässä saa noita spaces tiloja samanlaiseksi kuin edellisessä versiossa? Eli pystyi hyppimään tilasta toiseen näppäin oikoteillä. Nyt jos haluaa mennä ensimmäiseltä työpöydältä esim yhdeksänteen, joutuu selaamaan kaikki läpi
Ite hyppään tiloihin aina Mission Controllin kautta. Mielestäni se on kaikista nopein vaihtoehto, koska silloin hiirikättä ei tarvitse tuoda näppäimistölle.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja don pullen was great »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”