Nyt kyllä juksautit.Pomzzi kirjoitti:Turku on ainoa oikea kaupunki.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Nyt kyllä juksautit.Pomzzi kirjoitti:Turku on ainoa oikea kaupunki.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Turku vietäisiin pois jonnekin? Ei ikinä! Siinä tapauksessahan turkulaiset muuttaisivat evakkoina muualle Suomeen ja koko maa olisi pilalla.hatey kirjoitti: Jos siis Turun veisi pois, ihan muuanne, menisikö suola_sohjo_räntä_rapa_roiskuu_sateet mukana?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Kiss my Turku. Kenties pervoin mainoskampanja koskaan...iDock kirjoitti:Nojoo...arisel kirjoitti:Kausala.iDock kirjoitti:Anjalankoski? Utti? Elimäki? Valkeala?arisel kirjoitti:Mulla on kyllä tässä pelissä ässä hihassa, mutta antaas olla lyömättä pöytään vielä...
Edit: ei ole Inkeroinen, eikä Voikkaa...
Pomzzi: Mutta turusta olen kuullut sanonnan, että "turku on suomen per**enreikä"Paha itse sanoa, kun en ole kuin muutamia kertoja käynyt.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mutta on Turusta tullut Suomeen sentään kaikkea hyvääkin. Kuten kristinusko ja Bogart Co.hatey kirjoitti:^Kaikki suola_sohjo_räntä_rapa_roiskuu_sateet saapuvat Turusta. Aina - siis ihan aina, kun tulee röppösää, niin se tulee Suomeen Turusta (lounaasta). Jos siis Turun veisi pois, ihan muuanne, menisikö suola_sohjo_räntä_rapa_roiskuu_sateet mukana?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mutta silloinhan on tosi viileää, ei takuulla ole liian kuuma, kun vilvoittava räntäsade saapuu!hatey kirjoitti:^Kaikki suola_sohjo_räntä_rapa_roiskuu_sateet saapuvat Turusta. Aina - siis ihan aina, kun tulee röppösää, niin se tulee Suomeen Turusta (lounaasta). Jos siis Turun veisi pois, ihan muuanne, menisikö suola_sohjo_räntä_rapa_roiskuu_sateet mukana?
Ensimmäisen ymmärrän kohdallasi, mutta jälkimmäinen...?Maza kirjoitti:Mutta on Turusta tullut Suomeen sentään kaikkea hyvääkin. Kuten kristinusko ja Bogart Co.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Asuuhan siellä Anniel. Niin ja linnassa on ihan oikea linnanneito. Näin hänet livenä, kun olin töissä Hämeenlinnassa.Mailia kirjoitti:Hämeenlinnassa asuu yksi orava ja ei muuta?
No okei, siellä asuu sitten vahvistetusti Anniel ja orava.Mikael K. kirjoitti:Asuuhan siellä Anniel. Niin ja linnassa on ihan oikea linnanneito. Näin hänet livenä, kun olin töissä Hämeenlinnassa.Mailia kirjoitti:Hämeenlinnassa asuu yksi orava ja ei muuta?
Eihän Hattula ole Hämeenlinnassa. Sehän on lähes yhtä kaukana kuin Mäntsälä Lahdesta. Tai ei se ainakaan ole siellä päinkään kuin missä Mäntsälä sijaitsee. Taisi jäädä kahvit saamatta jos eksyit Mäntsälään.KunkkuJ kirjoitti:Äh, ensi lauantaina pitäisi mennä Hattulaan. Tarjoaisikohan Anni iltapäiväteet, jos poikkeaisin...
Lisäksi siellä asuu tai ainakin asui yksi linnanneito.Mailia kirjoitti:No okei, siellä asuu sitten vahvistetusti Anniel ja orava.Mikael K. kirjoitti: Asuuhan siellä Anniel. Niin ja linnassa on ihan oikea linnanneito. Näin hänet livenä, kun olin töissä Hämeenlinnassa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Herran pieksut Miksu, älä nyt usuta ihanan linnanneidon kimppuun ikäloppua mettäkulmalaismörköä, jotain tolkkua sentäs noihin vinkkeihinkin. Mee itte haeskelemaan sitä neitoa, ties vaikka!Mikael K. kirjoitti: Lisäksi siellä asuu tai ainakin asui yksi linnanneito.
Kunkulle tiedoksi. Kannattaa yrittää löytää se linna jos joku jalo ritari ei ole vielä vapauttanut soreaa linnanneitoa.
Ai. Minä kun luulin, että se sorea linnan neito on Anni. Olisikos sieltä mahdollista löytää vielä toinenkin yhtä nätti neito?Mikael K. kirjoitti:Kunkulle tiedoksi. Kannattaa yrittää löytää se linna jos joku jalo ritari ei ole vielä vapauttanut soreaa linnanneitoa.
Phah.. Et sie enää mitään neitoja tarvi, oot niin vanha, että se on sulta ohi jo.KunkkuJ kirjoitti:Ai. Minä kun luulin, että se sorea linnan neito on Anni. Olisikos sieltä mahdollista löytää vielä toinenkin yhtä nätti neito?Mikael K. kirjoitti:Kunkulle tiedoksi. Kannattaa yrittää löytää se linna jos joku jalo ritari ei ole vielä vapauttanut soreaa linnanneitoa.
Päinvastoin. Monet neidot kaipaa tällaista enemmän kuin vähän elämänkokemusta omaavaa herrasmiestä kaltaisesi leluilla leikkivän pojanklopin sijaan.hatey kirjoitti: Phah.. Et sie enää mitään neitoja tarvi, oot niin vanha, että se on sulta ohi jo.
amanita kirjoitti:Herran pieksut Miksu, älä nyt usuta ihanan linnanneidon kimppuun ikäloppua mettäkulmalaismörköä, jotain tolkkua sentäs noihin vinkkeihinkin. Mee itte haeskelemaan sitä neitoa, ties vaikka!Mikael K. kirjoitti: Lisäksi siellä asuu tai ainakin asui yksi linnanneito.
Kunkulle tiedoksi. Kannattaa yrittää löytää se linna jos joku jalo ritari ei ole vielä vapauttanut soreaa linnanneitoa.
No kun kyse on sellaisesta pienestä räkälästä, niin Anniel varmaan hoitaa sen linnanneidonkin hommat.Mikael K. kirjoitti:Lisäksi siellä asuu tai ainakin asui yksi linnanneito.Mailia kirjoitti:No okei, siellä asuu sitten vahvistetusti Anniel ja orava.Mikael K. kirjoitti: Asuuhan siellä Anniel. Niin ja linnassa on ihan oikea linnanneito. Näin hänet livenä, kun olin töissä Hämeenlinnassa.