L_A_G kirjoitti:Tyypilliseen tapaani en ole vielä päivittänyt konettani (enkä varmaan tulekkaan muutamaan kuukauteen), mutta minua kyrsii jo...
Syy tähän ärtymykseen on Applen neronleimaus uudelleenasennuslevyjen lopettamisesta ja sen sijaan Windowssista tuttuun ja umpisurkeaksi todettuun metodiin jossa piloille mennyt käyttöjärjestelmä palautetaan kovalevyltä lohkaistulla recovery-partitiolla niin että voidaan säästää muutama euro käyttöjärjestelmälevyn painamatta jättämisellä. Tässä tietenkin unohdetaan täysin ne jotka haluavat vaihtaa kovalevynsä kovalevyn hajotessa tai muuten vaan haluaa vaihtaa isompaan ja nopeampaan.
Carbon Copy Cloner (jota olen itsekkin käyttänyt) on tietenkin olemassa, mutta epäilen että mekaanisen kovalevyn tiedostorakenteen kloonaaminen SSD:lle tuskin tekee hyvää levyn elinikäodotukselle...
Tähän he ovat tietenkin päättäneet ruveta myymään 70e-hintaista asennustikkua, mutta itse teen kyllä mielummin omasta tikustani piraattikopion kunhan joku hankkii kyseisen tikun ja laittaa sen sisällön nettiin.
Sen tikun pystyy tekemään ihan itse siitä hommasta minkä lataat app storesta. http://mashable.com/2011/07/20/lion-cle ... -App-Store