Kah, juuri siksi joku on nähnyt kovasti vaivaa kirjoittaessaan ne käyttöohjeet.nina kirjoitti: Ai sivuttainko niitä käytetäänkin ? Miksi kaikki laitteet on tehty niin vaikeiksi, ettei ilman käyttöohjetta pärjää ?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kah, juuri siksi joku on nähnyt kovasti vaivaa kirjoittaessaan ne käyttöohjeet.nina kirjoitti: Ai sivuttainko niitä käytetäänkin ? Miksi kaikki laitteet on tehty niin vaikeiksi, ettei ilman käyttöohjetta pärjää ?
Viesti Kirjoittaja Erño »
arttula kirjoitti:Miksi turhaan? Sossusta saa rahaa G:hen ja T:hen ! 8)KunkkuJ kirjoitti:Mitä tuokin mahtaa olla, ei ymmärrä? Milloin sinäkin alkaisit tekemään jotain hyödyllistä elämässäsi?arttula kirjoitti:Uuden GT:n...
Olet ollut väärällä luukulla. Kehoitan tarkistamaan luukun, jolla käyt. Tuolta minun luukultani saa lahjakortteja Alkoon.Erño kirjoitti:arttula kirjoitti:Miksi turhaan? Sossusta saa rahaa G:hen ja T:hen ! 8)KunkkuJ kirjoitti:Mitä tuokin mahtaa olla, ei ymmärrä? Milloin sinäkin alkaisit tekemään jotain hyödyllistä elämässäsi?arttula kirjoitti:Uuden GT:n...
Ai? Minä en ole saanut rahaa edes ruokaan, saati vuokraan.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siinä meni viimeinenkin usko oikeudenmukaisuuteen tässä maassa.arttula kirjoitti: Tuolta minun luukultani saa lahjakortteja Alkoon.Bombay Safir rulez !
Enkö minä muka ole oikeuden arvoinen ??! Sinun pääsi näyttää mansikalta. Sellaisella ei pitäisi olla mitään oikeuksia.KunkkuJ kirjoitti:Siinä meni viimeinenkin usko oikeudenmukaisuuteen tässä maassa.arttula kirjoitti: Tuolta minun luukultani saa lahjakortteja Alkoon.Bombay Safir rulez !
![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ai jaa, että ulkonäönkö mukaan sitä oikeutta pitäisi saada?! Sinäkö olet mielestäsi niin komea, että yhteiskunnan kuuluu kustantaa viinatkin sinulle?arttula kirjoitti:Enkö minä muka ole oikeuden arvoinen ??! Sinun pääsi näyttää mansikalta. Sellaisella ei pitäisi olla mitään oikeuksia.
Olen ihminen. Pääni ei näytä mutanttimansikalta. Joten olen oikeutettu sosiaaliturvaan Suomessa. Piste.KunkkuJ kirjoitti:Ai jaa, että ulkonäönkö mukaan sitä oikeutta pitäisi saada?! Sinäkö olet mielestäsi niin komea, että yhteiskunnan kuuluu kustantaa viinatkin sinulle?arttula kirjoitti:Enkö minä muka ole oikeuden arvoinen ??! Sinun pääsi näyttää mansikalta. Sellaisella ei pitäisi olla mitään oikeuksia.No, ehkä kaikki täällä ei ole täysin oikeudenmukaista. Jos olisi, sinut olisi lähetetty jonnekin hiekka-aavikolle tarpomaan kohti horisonttia, niin että naamasi hohtaisi punaisena kuin tomaatti.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Unohda käyttöohjeet - saat arvokasta elämänkokemusta.arttula kirjoitti:Kah, juuri siksi joku on nähnyt kovasti vaivaa kirjoittaessaan ne käyttöohjeet.nina kirjoitti: Ai sivuttainko niitä käytetäänkin ? Miksi kaikki laitteet on tehty niin vaikeiksi, ettei ilman käyttöohjetta pärjää ?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aries »
No lentokone tietenkinhatey kirjoitti:^Mikä kone? Olitko pilotti, vai paketti?
Jaa'a. Nyt saatu lento oli synttärilahja, mutta mieli kieltämättä vähän tekisi... Probleema vain on, että pelkästään sen luvan saaminen maksaa päälle kymppitonnin. Siihen päälle sitten kone, polttoaine, jne. Ehkä sitten, kun olen iso ja rikashatey kirjoitti:^Meinaatko lentää pahvin? Kerholla vai kaupallisella?
hieno laji, suosittelen.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kerran valehtelija, aina valehtelija.hatey kirjoitti:Nukahdin.....
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
M.P.T kirjoitti:Tulin saunasta ja katsoin Bear Grylls jaksoja koneelta. Pitihän sitä siihen päälle käydä syömässä mustikoita. Niitä tuntuu olevan vielä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Erño »