Onhan se hienoa että Apple pystyy tarjoamaan läppäriään "edullisesti", mutta jos se tarkoittaa että osaan koneista arvotaan huonommat komponentit, jää Air minun osaltani ostamatta. Itse en suostu olemaan maksajana, jotta Apple saa tuotteensa saatavuuden toivomalleen tasolle.honpsu kirjoitti:Mikäpä siinä, mutta se tarkoittaisi suoraan 100-200e lisää koneen hintaan. Air on uusi mainstream entrylevel MacBook, ja silloin sen saatavuus _on_ oltava kohdillaan, ihan näin Applen lähtökohdista.jaans kirjoitti:Itse näkisin, että paras tilanne olisi se että Apple käyttäisi vain nopeampia massamuisteja, vaikka sitten toimitusaikojen tuplaantumisen uhalla. Mitä mieltä sinä olet?Mailia kirjoitti: Eli kaikki olisi hyvin, jos Apple käyttäisi vain hitaampia massamuisteja ja toimitusajat tuplaantuisivat?
Ei Apple turhaan ole ainoita valmistajia jotka kykenevät tämän koko ja teholuokan kannettavaa tarjoamaan tähän hintaan. Kauan on itketty että Apple on "kallis", mutta kun tällähetkellä muut valmistajat eivät edes pysty samaan hintaluokkaan kustannuksien karatessa.
http://www.appleinsider.com/articles/11 ... w_bom.html
Eikä siinä mitään, tuntuuhan tuo myyvän muutenkin joten Applea tuskin minun ostamattomuuteni häiritsee. Olen vaan aiemmin tottunut pitämään Applea laatumerkkinä joka ei tämänkaltaiseen toimintaan alennu, mutta näyttää siltä että on aika korjata käsitystäni.