wantsomeapple kirjoitti:Miksei ketään ole yhtä järkevä kuin minä? iPod touch kun viihdettä haluaa, ja valitsee kännykäksi jonkun halvan, aidon puhelimen.
Itse päädyin lähes tällaiseen ratkaisuun, mutta aivan vahingossa. Päätin ostaa iPod Touchin, koska iPhone on liian kallis itselleni ja nykyinen puhelimeni on minulle ihan tarpeeksi hyvä. Nyt olen kuitenkin huomannut, että kyllä se touch enemmän kädessä on kuin puhelin.
Ja sitten vielä, että mitään huonoa Apple tuotetta en tiedä, sillä iPod Touch on ainoa jonka omistan ja sekin on todella mahtava.
Noi viimesimmät (?) hiiret ennen mighty mousea (joka tarttis uuremman käyttiksen kun mikä minulla on). Hyviä käyttää mutta kahdesta murtunu kaapeli juuresta poikki nin että alko pätkiin ja lopulta meni kokonaan pimeeks. Kolmas toimii viälä. Vika voi tottakai olla käyttäjässäkin mutta tää on eka hiirityyppi jossa tulee raatoja näin nopeeseen tahtiin.
Edit: ja iTunes 10 on paskempi kun edellinen versio. Onneks en kerinny päivittää kaikille koneille tota.
Viimeksi muokannut horus, 16.7.2011 klo 20.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
horus kirjoitti:Noi viimesimmät (?) hiiret ennen mighty mousea (joka tarttis uuremman käyttiksen kun mikä minulla on). Hyviä käyttää mutta kahdesta murtunu kaapeli juuresta poikki nin että alko pätkiin ja lopulta meni kokonaan pimeeks. Kolmas toimii viälä. Vika voi tottakai olla käyttäjässäkin mutta tää on eka hiirityyppi jossa tulee raatoja näin nopeeseen tahtiin.
Yksinappiset?
4.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
wantsomeapple kirjoitti:Miksei ketään ole yhtä järkevä kuin minä? iPod touch kun viihdettä haluaa, ja valitsee kännykäksi jonkun halvan, aidon puhelimen.
En pidä järkevänä kantaa useampaa laitetta mukana kuin on tarpeen.
Käytän siis iPhonea työn tekemiseen, viihteeseen sekä puhelimena. Parhaillaan navigoin, kirjoitan tätä viesti ja kohta soittanen puhelun.
En pidä järkevänä kantaa useampaa laitetta mukana kuin on tarpeen.
Käytän siis iPhonea työn tekemiseen, viihteeseen sekä puhelimena. Parhaillaan navigoin, kirjoitan tätä viesti ja kohta soittanen puhelun.
Terveisiä periferiasta gprs-verkon varrelta.
Harrastin aikanaan itse samaa kahden eri laitteen periaatetta. Etuina mainittakoon myös se, ettei viihdekäyttö syö akkua muulta käytöltä. Jos siis leffaa katsoessa loppuu mehut kesken, voi silti käyttää puhelinta. Kaksi laitetta sitten lopulta kuitenkin rasitti taskuja liikaa, mutta ymmärrän kyllä täysin tuosta saatavat hyödyt.
Apple remote. En sille oikeasti mitään käyttöä ole keksinyt muuta kuin muutamia trailereita Front Rowsta katsonut ja nyt ilmeisesti Lionissa ei ole sitä laisinkaan.
menorca kirjoitti:Apple remote. En sille oikeasti mitään käyttöä ole keksinyt muuta kuin muutamia trailereita Front Rowsta katsonut ja nyt ilmeisesti Lionissa ei ole sitä laisinkaan.
Toimii hyvin esim. spotifyn kaukkarina.En voi ilman enään olla. :9
Kuulun siihen vähemmistöön, joka pitää Magic Mousesta. Mukavan litteä ja esim surffailuun ja ihan peruskäyttöön istuu minulle paremmin, kuin mikään aikaisemmista hiiristäni.
Kuitenkin saa päivittäin minut raivon partaalle, kun on niin nirso pattereiden suhteen. En ole vielä ehtinyt hankkimaan niitä sille suositeltuja akkuja ja ainakin Duracellin kanssa vähänkin nopeampi heilahdus tai pieni kolahdus kadottaa kontaktin patteripesässä niin, että yhteys katkeaa.
Taitaa olla ainoa normaaleilla paristoilla toimiva laitteeni, johon kelpaa vain tietyt akut. Varmaan taas Applen juoni saada väki ostamaan heidän logolla varustettuja akkuja ja latureita.
Saisivat tehdä siitä usb-portista ladattavan version.
Viimeksi muokannut Tauvo, 24.7.2011 klo 14.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tauvo kirjoitti:Kuulun siihen vähemmistöön, joka pitää Magic Mousesta. Mukavan litteä ja esim surffailuun ja ihan peruskäyttöön istuu minulle paremmin, kuin mikään aikaisemmista hiiristäni.
Kuitenkin saa päivittäin minut raivon partaalle, kun on niin nirso pattereiden suhteen. En ole vielä ehtinyt hankkimaan niitä sille suositeltuja akkuja ja ainakin Duracellin kanssa vähänkin nopeampi heilahdus tai pieni kolahdus kadottaa kontaktin patteripesässä niin, että yhteys katkeaa.
Taitaa olla ainoa normaaleilla paristoilla toimiva laitteeni, johon kelpaa vain tietyt akut. Varmaan taas Applen juoni saada väki ostamaan heidän logolla varustettuja akkuja ja latureita.
Suosittelen Sanyo Eneloop paristoja. Lataan niitä jollain Clas Ohlson laturilla ja hyvin toimii. Vuoden vanhassa koneessa vaihdettu näppäimistöön kerran ja hiireen kerran kahdessa kuussa noin suunnilleen. Kone on jatkuvasti käytössä, eli tunteja tulee päivässäkin todella paljon. Ei voi kun olla tyytyväinen.
horus kirjoitti:Noi viimesimmät (?) hiiret ennen mighty mousea (joka tarttis uuremman käyttiksen kun mikä minulla on). Hyviä käyttää mutta kahdesta murtunu kaapeli juuresta poikki nin että alko pätkiin ja lopulta meni kokonaan pimeeks. Kolmas toimii viälä. Vika voi tottakai olla käyttäjässäkin mutta tää on eka hiirityyppi jossa tulee raatoja näin nopeeseen tahtiin.
Yksinappiset?
4.jpg
Tuo hiiri.... EI saakutti. Oon käyttänyt tota seinäkoristeena ja kravattina mutta mitään muuta käyttöä en oo keksinyt. Kaikenlainen drag/drop-systeemi on tehty mahdottomaksi tuolla. Applen hiiret ovat kautta aikojen olleet heikkous... Tosin kaikenlainen kosketus-skene on aina ollut aikaansa edellä. Magic trackpad <3
Tauvo kirjoitti:Kuulun siihen vähemmistöön, joka pitää Magic Mousesta. Mukavan litteä ja esim surffailuun ja ihan peruskäyttöön istuu minulle paremmin, kuin mikään aikaisemmista hiiristäni.
Ilolla minäkin käytän maagista hiirtä. Hienosti draggaan ja droppaan sillä myös. Ostin myös juonekkasti markkinoidut Apple-logoiset akut ja hienosti pelaa.
Huonoin yksityiskohta on lie Mac Pro:n Bluetooth joka saa yhteyden juuri kolmen metrin päähän. Typerälle tuntui viritellä ensitöikseen USB-hökötys kalliin ja hienon koneen kylkeen saadakseni trackpadin toimimaan seinän takana.
valokalle kirjoitti:
Tuo hiiri.... EI saakutti. Oon käyttänyt tota seinäkoristeena ja kravattina mutta mitään muuta käyttöä en oo keksinyt. Kaikenlainen drag/drop-systeemi on tehty mahdottomaksi tuolla. Applen hiiret ovat kautta aikojen olleet heikkous... Tosin kaikenlainen kosketus-skene on aina ollut aikaansa edellä. Magic trackpad <3
Applen oma BlueTooth kuuloke mitä oli olemassa heti 3G tultua myyntiin kesällä 2008. Onneksi hävisi reilun viikon käytön jälkeen ja uutta ei saanut kun lopettivat heti niiden myynnin. Kestävin on tuo Air 1G. Puolet ruuveista on jo pudonnut ja joka kulma on oikaistu mutta ei suostu olemaan toimimatta. Ollut vaikka minkälaisessa solmussa mutta edelleen vaan futaa. Viilalla ja santapaperilla on vaan siistitty vanhaa sotaratsua. Lisään vielä että pudotessa ne ruuvit on vaan lentäneet irti mutta unibody pysyy vaan kasassa.
Viimeksi muokannut Justin Case, 6.8.2011 klo 16.36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tue Hesan kerjäläisiä. Osta heille junalippu Mikkeliin ihmettelemään Qi latausta Kalkutan lentoaseman lisäksi...
Tämä MacBookin DVD-asema on kyllä aika arsesta. Jos se ei tunnista levyä, eject-nappi ei toimi, ja ainoa keino saada se ulos on käynnistää kone uudestaan.
2G iLuurin mukana tulleet kuulottimet on kyllä aikas huonot. Korvissa tuntuvat huonoilta, kokeilin laittaa ne nenäänkin, niin suu auki olisin ollut kaijjutin, mutta huonot ne oli nenässäkin. Toisaalta, en minä niitä edes tarvitse mihinkään.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Pomzzi kirjoitti:Tämä MacBookin DVD-asema on kyllä aika arsesta. Jos se ei tunnista levyä, eject-nappi ei toimi, ja ainoa keino saada se ulos on käynnistää kone uudestaan.
Ääni tälle! Sama juttu on kaikkien Applen optisten asemien kanssa.
Kyllä minunkin mielestäni tuo on ihan huippu hiiri. Tuota jäin kyllä ihmettelemään, että olisi jotenkin nirso pattereiden suhteen? Kyllä omani on syönyt ihan kaikkia paristoja ja toiminut niiden kanssa täysin moitteettomasti. Kertaakaan ei ole yhteys katkennut ennen patterin virran loppumista. Mistä lie sitten johtuu, että sinulla on noiden pattereiden kanssa ongelmia ollut...