Putkeen?iDock kirjoitti:Hui hai. On tullut istuttua pari vuorokauttatuomaril kirjoitti:Olin tänää 6 tuntii autos melkei putkeen. 8) 8) 8) 8)![]()

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Putkeen?iDock kirjoitti:Hui hai. On tullut istuttua pari vuorokauttatuomaril kirjoitti:Olin tänää 6 tuntii autos melkei putkeen. 8) 8) 8) 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja iDock »
No melkein. Välillä tietty pysähdelty. Kun ei nää helsinkiläiset tiedä mitä on autossa istuminen. Neki menee nolosti lentokoneella lappiintuomaril kirjoitti:Putkeen?iDock kirjoitti:Hui hai. On tullut istuttua pari vuorokauttatuomaril kirjoitti:Olin tänää 6 tuntii autos melkei putkeen. 8) 8) 8) 8)![]()
No olen minäkin tavallaan "asunu" autossa kun ollaan oltu kiertelemässä Eurooppaa VOLVOLLAiDock kirjoitti:No melkein. Välillä tietty pysähdelty. Kun ei nää helsinkiläiset tiedä mitä on autossa istuminen. Neki menee nolosti lentokoneella lappiintuomaril kirjoitti:Putkeen?iDock kirjoitti:Hui hai. On tullut istuttua pari vuorokauttatuomaril kirjoitti:Olin tänää 6 tuntii autos melkei putkeen. 8) 8) 8) 8)![]()
Eivät jaksa autossa muka istua; etelän vetelät, sanon minä. (nimim. Oulun seudulla asunut)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Perustele.hatey kirjoitti:^ilmastoimattomassa autossa onkin sitten kivampaa...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tämä selvittikin pari asiaa!iDock kirjoitti: (nimim. Oulun seudulla asunut)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ouluhan on Itä-Suomea.iDock kirjoitti:No melkein. Välillä tietty pysähdelty. Kun ei nää helsinkiläiset tiedä mitä on autossa istuminen. Neki menee nolosti lentokoneella lappiintuomaril kirjoitti:Putkeen?iDock kirjoitti:Hui hai. On tullut istuttua pari vuorokauttatuomaril kirjoitti:Olin tänää 6 tuntii autos melkei putkeen. 8) 8) 8) 8)![]()
Eivät jaksa autossa muka istua; etelän vetelät, sanon minä. (nimim. Oulun seudulla asunut)
Siis... Hä?arisel kirjoitti:Tämä selvittikin pari asiaa!iDock kirjoitti: (nimim. Oulun seudulla asunut)![]()
![]()
t: nimim. "Lapin poika"
Melkein samalla pituuspiirillähän se on kuin helsinkikin.Tauvo kirjoitti:Ouluhan on Itä-Suomea.
Sinnepä pitäis parin kuukauden päästä mennä, ja sieltä Kemijärven kautta ehkä Nordkappiin tai Vadsø:n tai jonnekin, Jäämeren rannalle nyt kumminkin. Siis kesälomareissulle, loma alkaa 6 viikon ja 3 päivän päästä, jos en ole aiemmin sanonut..... 8)Tauvo kirjoitti: Ouluhan on Itä-Suomea.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä en käytä muita julkisia, kuin taksia ja lentokonetta. Enkä muuten mene Lappiin.iDock kirjoitti:--- Neki menee nolosti lentokoneella lappiin ---
Kannattais mennä, siellä on hienot maisemat.Maza kirjoitti:Enkä muuten mene Lappiin.iDock kirjoitti:--- Neki menee nolosti lentokoneella lappiin ---
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mitään muuta hienoa siellä ei sitten olekaan.tuomaril kirjoitti:Kannattais mennä, siellä on hienot maisemat.Maza kirjoitti:Enkä muuten mene Lappiin.iDock kirjoitti:--- Neki menee nolosti lentokoneella lappiin ---
Äläs nyt!redhat kirjoitti:Käväsin viimeviikolla lapissa. Onnistunut reissu, ei tarvinnu kertaakaan lotrata itikkamyrkkyä. Kannattaa mennä näin loppukesästä.
paholainen sai väistellä maantiellä useampaan otteeseen. Saisivat ampua pois mun puolesta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viittaan erään aiemman suosituhkon, nyttemmin jo unholaan painuneen ketjun aloitukseen ja keskustelutapaan siinä...iDock kirjoitti:Siis... Hä?arisel kirjoitti:Tämä selvittikin pari asiaa!iDock kirjoitti: (nimim. Oulun seudulla asunut)![]()
![]()
t: nimim. "Lapin poika"
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Tähän astisilla kokemuksilla (= eilisellä kuuntelullaiDock kirjoitti:Hyvä juttu, taitaa mennä hankintalistalle, olen kuullut niin paljon hyviä kokemuksia geneleceistä. Ja ovatpahan kotosuomalaisiakin 8) Tarviiko tuohon ostaa päälle jonkin tason subwooferia, vaikka 5040A:ta?
Viesti Kirjoittaja redhat »
Eipä pahemmin naurata kun kusevat ja paskantavat pihaan, jopa talon portaille. Syövät kaikki kukatkin.iDock kirjoitti:Äläs nyt!redhat kirjoitti:Käväsin viimeviikolla lapissa. Onnistunut reissu, ei tarvinnu kertaakaan lotrata itikkamyrkkyä. Kannattaa mennä näin loppukesästä.
paholainen sai väistellä maantiellä useampaan otteeseen. Saisivat ampua pois mun puolesta.Siellä ne helsinkiläiset niitä töllistelevät, ikään kuin eivät olisi ikinä niitä nähneetkään
)