![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja luubus »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kun päivität puhelimen jailbreak poistuu jälkiä jättämättä.luubus kirjoitti:Elikkä häviääkö iPhonesta jailbreakin kaikki tiedot kun päivitän iPhoneni? Tai jos se on nyt palautustilassa ja vien sen huoltoon niin näkyykö sielä että olen jailbreakannut sen?Kiitos vastauksista jo nyt!
Viesti Kirjoittaja luubus »
Viesti Kirjoittaja Tege »
Ei välttämättä. Riippuu siitä ajetaanko päivitys missä tilassa sisään, pelkkä restore ja päivitys tuota ei poista kokonaan mutta DFU-moodissa se puhdistaa koko puhelimen. Vaikka olisit ajanut pelkän restoren tai päivityksen siellä silti saataa jäädä kummittelemaan JB kamaa, jotka esim. skype näyttää viestillä, että ohjelmaa on suositeltavaa käyttää modaamattomassa puhelimessa.tuomaril kirjoitti:Kun päivität puhelimen jailbreak poistuu jälkiä jättämättä.luubus kirjoitti:Elikkä häviääkö iPhonesta jailbreakin kaikki tiedot kun päivitän iPhoneni? Tai jos se on nyt palautustilassa ja vien sen huoltoon niin näkyykö sielä että olen jailbreakannut sen?Kiitos vastauksista jo nyt!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä mulla ainakin on kaikki muutetut operaattorinimet ym. saman tapaset pikkujutut hävinny vaikka olen päivitellyt puhelinta ilman DFU-tilaa. Eikä se skypekään oo varotellu mittää.Tege kirjoitti:Ei välttämättä. Riippuu siitä ajetaanko päivitys missä tilassa sisään, pelkkä restore ja päivitys tuota ei poista kokonaan mutta DFU-moodissa se puhdistaa koko puhelimen. Vaikka olisit ajanut pelkän restoren tai päivityksen siellä silti saataa jäädä kummittelemaan JB kamaa, jotka esim. skype näyttää viestillä, että ohjelmaa on suositeltavaa käyttää modaamattomassa puhelimessa.tuomaril kirjoitti:Kun päivität puhelimen jailbreak poistuu jälkiä jättämättä.luubus kirjoitti:Elikkä häviääkö iPhonesta jailbreakin kaikki tiedot kun päivitän iPhoneni? Tai jos se on nyt palautustilassa ja vien sen huoltoon niin näkyykö sielä että olen jailbreakannut sen?Kiitos vastauksista jo nyt!
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”