![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Onneksi nyt on kourassa lentoliput Pariisiin loppukuuksi, niin pääsee edes sinne tekemään töitä, jo kolmannen kerran puolen vuoden sisään.

Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Taas se valehteli.hatey kirjoitti:Nukahdin....
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ja se valehteli taas.hatey kirjoitti:^Minä en valehtele koskaan, en edes osaa valehdella.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hhss!iDock kirjoitti:Ja se valehteli taas.hatey kirjoitti:^Minä en valehtele koskaan, en edes osaa valehdella.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Puhuu muunneltua totuuttaErño kirjoitti:Ei voi valehdella, jos ei tiedä mitä se tarkoittaa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tai kuten Maalaisliittolainen naispääministeri, puhuu niin totta kuin osaa.darthmother kirjoitti:Puhuu muunneltua totuuttaErño kirjoitti:Ei voi valehdella, jos ei tiedä mitä se tarkoittaa.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En mä sitä pelkää. Tuli aikas kova pamaus, tais osua johokin tähä lähelle.Kain kirjoitti:Kuka nyt ukkoa pelkää?
Säikäytä takas.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jos kuulit sen äänen, ei ole mitään hätää.tuomaril kirjoitti:En mä sitä pelkää. Tuli aikas kova pamaus, tais osua johokin tähä lähelle.Kain kirjoitti:Kuka nyt ukkoa pelkää?
Säikäytä takas.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Jeh. Vähän sama kuin luodeissa: niin kauan kun kuuluu laukauksia ei ole mitään hätääErño kirjoitti:Jos kuulit sen äänen, ei ole mitään hätää.tuomaril kirjoitti:En mä sitä pelkää. Tuli aikas kova pamaus, tais osua johokin tähä lähelle.Kain kirjoitti:Kuka nyt ukkoa pelkää?
Säikäytä takas.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Varmuuden vuoksi: Sukissa kuuluu olla 1 reikä - siitä pujotetaan jalkaterä sisään.hatey kirjoitti:notta ei menis OT:ksi, niin vaihdoin sukat, kun meni rikki.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Jos on 2 reikää tai enemmän, on vaara että henkilö valuu sukista ulos.Lare kirjoitti:Varmuuden vuoksi: Sukissa kuuluu olla 1 reikä - siitä pujotetaan jalkaterä sisään.hatey kirjoitti:notta ei menis OT:ksi, niin vaihdoin sukat, kun meni rikki.