Hä?Mailia kirjoitti:3G-yhteys antaa ladata 720 kb/s maksiminopeutena. Tuntuu ihan kuin paskoisi raakatimantteja, kerta eilen nopeus vaihteli 50-100 kb/s välillä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Pelottelitko kaikki Soneran asiakkaat siltä alueelta pois?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hä?Mailia kirjoitti:3G-yhteys antaa ladata 720 kb/s maksiminopeutena. Tuntuu ihan kuin paskoisi raakatimantteja, kerta eilen nopeus vaihteli 50-100 kb/s välillä.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Missäs on mokkuloilla noin hurjat latausnopeudet?Kain kirjoitti:Hä?Mailia kirjoitti:3G-yhteys antaa ladata 720 kb/s maksiminopeutena. Tuntuu ihan kuin paskoisi raakatimantteja, kerta eilen nopeus vaihteli 50-100 kb/s välillä.![]()
Pelottelitko kaikki Soneran asiakkaat siltä alueelta pois?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei varmaan ollut kovin ruuhkaista seitsemän-kahdeksan aikaan aamulla, niin ei ihme, että sain sillä nopeudella ladattua ohjelmani. Joskus olen vaaran huipulla mitannut 5 Mbits alas iPhonella, tosin ei ollut kannettavaa jolla mitata tosinopeus.iDock kirjoitti:Missäs on mokkuloilla noin hurjat latausnopeudet?Kain kirjoitti:Hä?Mailia kirjoitti:3G-yhteys antaa ladata 720 kb/s maksiminopeutena. Tuntuu ihan kuin paskoisi raakatimantteja, kerta eilen nopeus vaihteli 50-100 kb/s välillä.![]()
Pelottelitko kaikki Soneran asiakkaat siltä alueelta pois?Kouvolassa saunis tarjoaa maksimissaan 3M nimellisnopeuden 3G verkossaan.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mitenkäs tuo kuva on tuohon saatu taustalle? Itselläni ei näy mitään edes iGooglessa.Tauvo kirjoitti:Täähän on kiva ominaisuus. Jos olen unohtanut kirjautua Googlesta pois, näkyy se minulla tällaisena. Normaalitilanteessa normaalina.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Itsellähän loman alkuun on enää 7 päivää, 21 tuntias, 42 minuuttia ja 5 sekunttiahatey kirjoitti:Koululaisilla alkaa koulut ja minun kesäloma senkus lähenee.... 6 viikkoa 2 päivää ja 11 minuuttia.... jos en ole jo maininnut. 8)
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Hyvä juttu. Turhia juomia, etenkään lapset ei tee niillä yhtään mitään. Kerran olen maistanut ja totesin ettei ole minua vartenHieno kirjoitti:Vierotan itseäni energiajuomista. Jo kolmas päivä ilman! 8)
Ja ketomexistä![]()
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Minä juon niitä vaan maun takia. Mutta siksi vierotan koska luulen olevani jotenkin koukussa niihin..iDock kirjoitti:Hyvä juttu. Turhia juomia, etenkään lapset ei tee niillä yhtään mitään. Kerran olen maistanut ja totesin ettei ole minua vartenHieno kirjoitti:Vierotan itseäni energiajuomista. Jo kolmas päivä ilman! 8)
Ja ketomexistä![]()
Minusta energiajuomat on hyvänmakuisia, siis jos rajoittaa itsensä purkkiin tai kahteen. Tai no, ainakin se Hullukroko vai mikä olikaan.iDock kirjoitti:Hyvä juttu. Turhia juomia, etenkään lapset ei tee niillä yhtään mitään. Kerran olen maistanut ja totesin ettei ole minua vartenHieno kirjoitti:Vierotan itseäni energiajuomista. Jo kolmas päivä ilman! 8)
Ja ketomexistä![]()
Viesti Kirjoittaja Lappalainen »
Hieman kun raapasee kosanderia sekaan vielä.Mailia kirjoitti:Minusta energiajuomat on hyvänmakuisia, siis jos rajoittaa itsensä purkkiin tai kahteen. Tai no, ainakin se Hullukroko vai mikä olikaan.iDock kirjoitti:Hyvä juttu. Turhia juomia, etenkään lapset ei tee niillä yhtään mitään. Kerran olen maistanut ja totesin ettei ole minua vartenHieno kirjoitti:Vierotan itseäni energiajuomista. Jo kolmas päivä ilman! 8)
Ja ketomexistä![]()
Pyh, ei mitän tuollaista.Lappalainen kirjoitti:Hieman kun raapasee kosanderia sekaan vielä.Mailia kirjoitti:Minusta energiajuomat on hyvänmakuisia, siis jos rajoittaa itsensä purkkiin tai kahteen. Tai no, ainakin se Hullukroko vai mikä olikaan.iDock kirjoitti:Hyvä juttu. Turhia juomia, etenkään lapset ei tee niillä yhtään mitään. Kerran olen maistanut ja totesin ettei ole minua vartenHieno kirjoitti:Vierotan itseäni energiajuomista. Jo kolmas päivä ilman! 8)
Ja ketomexistä![]()
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja SimZilla »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tumma suklaa on pahaa!Erño kirjoitti:On se tumma suklaa vaan niin kertakaikkisen hyvää! Tällä kertaa Brunberg tarjoilee.
Tumma suklaa on parhautta.tuomaril kirjoitti:Tumma suklaa on pahaa!Erño kirjoitti:On se tumma suklaa vaan niin kertakaikkisen hyvää! Tällä kertaa Brunberg tarjoilee.![]()
Ja hehkutusta: Huomenna 6 tuntia autossa. 8) Tosi Volvo on huollossa joten matka joudutaan taittamaan Toyotalla.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Valkonen sulkaa on parhautta. 8)hatey kirjoitti:Tumma suklaa on parhautta.tuomaril kirjoitti:Tumma suklaa on pahaa!Erño kirjoitti:On se tumma suklaa vaan niin kertakaikkisen hyvää! Tällä kertaa Brunberg tarjoilee.![]()
Ja hehkutusta: Huomenna 6 tuntia autossa. 8) Tosi Volvo on huollossa joten matka joudutaan taittamaan Toyotalla.