Kiitsa, ei edes ole vaan toiselta vuorenrinteeltämluhtala kirjoitti:^ Hieno! Onko lentsikasta otettu?jjari kirjoitti:Taurus-vuoristoa

Viesti Kirjoittaja jjari »
Kiitsa, ei edes ole vaan toiselta vuorenrinteeltämluhtala kirjoitti:^ Hieno! Onko lentsikasta otettu?jjari kirjoitti:Taurus-vuoristoa
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Väitätkö että jaksoit stadilaisena kivuta vuorenrinnettä ylös?jjari kirjoitti:Kiitsa, ei edes ole vaan toiselta vuorenrinteeltämluhtala kirjoitti:^ Hieno! Onko lentsikasta otettu?jjari kirjoitti:Taurus-vuoristoa
Viesti Kirjoittaja jjari »
En tietenkään, palkkasin Pizza Enricon ajamaan mut sinne Land Roverillamluhtala kirjoitti:Väitätkö että jaksoit stadilaisena kivuta vuorenrinnettä ylös?jjari kirjoitti:Kiitsa, ei edes ole vaan toiselta vuorenrinteeltämluhtala kirjoitti:^ Hieno! Onko lentsikasta otettu?jjari kirjoitti:Taurus-vuoristoa
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tykkään räplätä juttuja. Luulin, että laitoin liian isona ja pienensin sitten turhaan sitä...KunkkuJ kirjoitti:^ Piilokuva?
Äh, pidä jo se kuva siinä, äläkä räplää sitä!
Minun "studio" on maan alla taloyhtiön häkkikellarissa. 8)KunkkuJ kirjoitti:^Onko tuo sinun studiosi? Valotko tosiaan unohtui päälle?
Jotain tuollaista olen oikeastaan olettanutkin.Tauvo kirjoitti: Minun "studio" on maan alla taloyhtiön häkkikellarissa. 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viesti Kirjoittaja SnowOne »
RYÖSTÄJÄ!lsippu kirjoitti:Kuinkas toimii FotoMagicolla luotu elokuva stillkuvista Google plussassa:
https://plus.google.com/114333063434508473493/videos
SnowOne kirjoitti:RYÖSTÄJÄ!lsippu kirjoitti:Kuinkas toimii FotoMagicolla luotu elokuva stillkuvista Google plussassa:
Olen pahoillani puolestasi.KunkkuJ kirjoitti:SnowOne kirjoitti:RYÖSTÄJÄ!lsippu kirjoitti:Kuinkas toimii FotoMagicolla luotu elokuva stillkuvista Google plussassa:
Anteeksi, ei ymmärrä?
Minulla on semmoinen vahva kutina, että sinä olet väärässä ja voit pelastaa itsesi pyytämällä anteeksi lausumaasi epäilyä...SnowOne kirjoitti:Minulla on sellainen outo kutina nivusissa, että silppu ei omista käyttämänsä biisin oikeuksia vaan luvattomasti levittää sitä. Olen hirviän pahoillani toki suunnattomasti jos olen erehtynyt.
Olen maksanut Teostomaksun näistä 4 kappaleesta (16 minuuttia), joka on nettiversiolle yllättävän halpa. Halpuus on tietysti suhteellista ja omatunnosta kiinni kun itse pitää arvioida onko esitys ns. pienimuotoinen ja onko kävijöitä alle 500kpl/kk. Alle 30 minuutin esityksen hinta on 4,25 euroa/kk.SnowOne kirjoitti:RYÖSTÄJÄ!lsippu kirjoitti:Kuinkas toimii FotoMagicolla luotu elokuva stillkuvista Google plussassa:
Täällä hompussa on, ainakin joidenkin jäsenien mielestä, erilainen oikeuskäytäntö kuin Suomessa yleisesti. Täällä olet syyllinen, kunnes toisin todistetaan.lsippu kirjoitti: Pitääkö aina ensiksi hutkia
Viesti Kirjoittaja iPSP »
16 minuutin esitystä en pitäisi pienimuotoisena ja 500 kävijän kuukausipyykin kuvittelisin helposti menevän sinulla rikki. Silloin hinta on vissiin noin 40 euroa kuukaudessa.lsippu kirjoitti:Olen maksanut Teostomaksun näistä 4 kappaleesta (16 minuuttia), joka on nettiversiolle yllättävän halpa. Halpuus on tietysti suhteellista ja omatunnosta kiinni kun itse pitää arvioida onko esitys ns. pienimuotoinen ja onko kävijöitä alle 500kpl/kk. Alle 30 minuutin esityksen hinta on 4,25 euroa/kk.SnowOne kirjoitti:RYÖSTÄJÄ!lsippu kirjoitti:Kuinkas toimii FotoMagicolla luotu elokuva stillkuvista Google plussassa:
http://www.teosto.fi/teosto/websivut.ns ... endocument
Pitääkö aina ensiksi hutkia
PS. Esitin nämä kuvat myös Finlandia-talolla vuoden luontokuvaillassa jossa Loiri lauloi nämä livenä yli 1000 ihmiselle. Silloiset tekijänoikeusmaksut maksoi Suomen Luonnonkuvaajat ry.
Etkö osaa lukea?
16 minuutin esitystä en pitäisi pienimuotoisena ja 500 kävijän kuukausipyykin kuvittelisin helposti menevän sinulla rikki. Silloin hinta on vissiin noin 40 euroa kuukaudessa.
Minähän esitin epäilyni ja olin osittain ilmeisesti oikeassakin. Arvioni vain on erilainen kuin sinun.
Mitä tulee kommentoinnin tyyliin niin KunkkuJ ei liene niitä kaikkein parhaita puhujia tässä asiassa.
Vai että osittain oikeassa? Oletko Teoston lakimies vai mikä, kun katsot voivasi tehdä omat johtopäätöksesi asioista, jotka toiset ovat hoitaneet ehtojen mukaan ja syytät heitä ryöstäjiksi? Tuollaisille väitteille pitäisi minusta esittää aika vahvat perusteet.SnowOne kirjoitti: Minähän esitin epäilyni ja olin osittain ilmeisesti oikeassakin. Arvioni vain on erilainen kuin sinun.
Huoh. Niin se menee hermo aikuiselta ilmeisesti ihan fiksulta ihmiseltäkin näppäimistön ääressä. Sääli sisänsä.lsippu kirjoitti:.Etkö osaa lukea?
16 minuutin esitystä en pitäisi pienimuotoisena ja 500 kävijän kuukausipyykin kuvittelisin helposti menevän sinulla rikki. Silloin hinta on vissiin noin 40 euroa kuukaudessa.
Minähän esitin epäilyni ja olin osittain ilmeisesti oikeassakin. Arvioni vain on erilainen kuin sinun.
Mitä tulee kommentoinnin tyyliin niin kuningas ei liene niitä kaikkein parhaita puhujia tässä asiassa.Alle 30 minuutin esitys on ainakin Teoston mukaan pienimuotoinen samoin se että esityksistä ei peritä maksua. Tähän asti olen maksanut 51 euroa/vuosi ja nyt kävijät ovat olleet tosi niukassa kun ajoin sivuni alas. Aktivoin ne kohta uudelleen (siksi halusin ensiksi testata miten ne muilla näkyvät) kunhan saan ne kokonaan siirrettyä RapidWeaverille. Aiemmin olin tehnyt ne iWebillä kunnes kuulin MobileMe-palvelun ja iWebin loppumisesta ensimmäiset huhut aloin rakentamaan niitä uuteen ympäristöön ja samalla lopetin vanhat sivuni.
PS. Menisit vaihteeksi YouTubeen vinkumaan Teosto-maksuista.