Sitten oon ehtottomasti sitä mieltä että opettelet syömään sieniäjjari kirjoitti:Mutta makuasiathan on ainoita joista kannattaa kiistellä

Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Sitten oon ehtottomasti sitä mieltä että opettelet syömään sieniäjjari kirjoitti:Mutta makuasiathan on ainoita joista kannattaa kiistellä
Viesti Kirjoittaja jjari »
Hyi pthyimluhtala kirjoitti:Sitten oon ehtottomasti sitä mieltä että opettelet syömään sieniäjjari kirjoitti:Mutta makuasiathan on ainoita joista kannattaa kiistellä
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Nyt ei Maza tiedä yhtään mistä puhutaanMaza kirjoitti:Proteiininappuloilla lihotettu ja pienessä ammeessa asunut kala ei vedä vertoja millekään luonnossa kasvaneelle kalalle. Se on semmoinen merten broileri.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Harvoin tulee vastaan ihmistä jolla niin sama ruokamaku! Tosin, kuminasta en pidä myöskään. Se on yksi syy ettei minusta tullut patarumpalia.mluhtala kirjoitti:Täytyy tunnustaa, että itsehän olen kaikkiruokainen maksakastiketta ja -laatikkoa lukuun ottamatta.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Puhun niistä lohista, joita perus-suomalaiset syövät. Niistä kasvatettuja on karkeasti 99.9 %, Suomessa tai Norjassa. Kuvan vonkale lasketaan juuri mainitsemiini luonnossa kasvaneisiin kaloihin.jjari kirjoitti:Nyt ei Maza tiedä yhtään mistä puhutaanMaza kirjoitti:Proteiininappuloilla lihotettu ja pienessä ammeessa asunut kala ei vedä vertoja millekään luonnossa kasvaneelle kalalle. Se on semmoinen merten broileri.Lohesta puhuttaessa puhun vain ja ainoastaan Atlantin valtamereen laskevista joista itse pyydetyistä vastanousseista kaloista. Kuten kuvan kala joka oli noin 20 minuutin kuluttua pyydystämisestä jo nuotiolla. Nam!
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pöh, maksalaatikko on todistetusti hyvää.mluhtala kirjoitti:Täytyy tunnustaa, että itsehän olen kaikkiruokainen maksakastiketta ja -laatikkoa lukuun ottamatta.
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Opintotuen kolahtaessa tilille italialais/turkkilaista?Aadee kirjoitti:Ensimmäinen ateriani ensimmäisenä iltana ensimmäisessä omassa asunnossani ensimmäisen muuttoni jälkeen sisälsi rypsiporsasta, halloum-juustoa pannulla sekä espanjalaistyylinen perunamunakas sekä andulicalaista siiderä tuopillinen. 8) Loppu opiskeluaika syödäänkin jotain ihan muuta.
Opintotuella ei syödä kuin alehjalliksesta tehtyä supermania. Sitäkin vain joka toinen päivä.Tauvo kirjoitti:Opintotuen kolahtaessa tilille italialais/turkkilaista?Aadee kirjoitti:Ensimmäinen ateriani ensimmäisenä iltana ensimmäisessä omassa asunnossani ensimmäisen muuttoni jälkeen sisälsi rypsiporsasta, halloum-juustoa pannulla sekä espanjalaistyylinen perunamunakas sekä andulicalaista siiderä tuopillinen. 8) Loppu opiskeluaika syödäänkin jotain ihan muuta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Perskules, kun olen näin hidas.hatey kirjoitti:^^ Minne kauas Porvoosta muutti hän?
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Tai ehkäpä nepalilaista jos onni suo.Tauvo kirjoitti:[
Opintotuen kolahtaessa tilille italialais/turkkilaista?
86 kilometriä itään päin Suomen toiseen takapuoli usean mielipiteensä antaneensa vastauksen perusteella.hatey kirjoitti:^^ Minne kauas Porvoosta muutti hän?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Suomessa on niin monta takapuoli, että ei ihme jos maa hukkuu paskaan.Aadee kirjoitti:86 kilometriä itään päin Suomen toiseen takapuoli usean mielipiteensä antaneensa vastauksen perusteella.
Khi khi... minäpä olen kerinnyt käydä Aadeen luona ostoksilla. Kävin incognito, pukeutuneena yhteen monista rooliasuistani, siis ikäänkuin naamioituneena.KunkkuJ kirjoitti:
Perskules, kun olen näin hidas.Tarkoitus oli käydä Aadeen luona suklaaostoksilla ja hyödyntää itsestään selvää homppualennusta. Nyt kai on ostettava täydellä hinnalla...
Kouvolaan!Aadee kirjoitti: 86 kilometriä itään päin Suomen toiseen takapuoli usean mielipiteensä antaneensa vastauksen perusteella.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei mulla ole bulimiaa.Macco kirjoitti:Suomessa on niin monta takapuoli, että ei ihme jos maa hukkuu paskaan.Aadee kirjoitti:86 kilometriä itään päin Suomen toiseen takapuoli usean mielipiteensä antaneensa vastauksen perusteella.
Josta tuleekin mieleeni, että onkohan tämä sopivaa puhetta ruoka-ketjuun. Toisaalta, täällä vieraillaan yleensä syömisen jälkeen. Kuten eräässä toisessakin paikassa (vinkki: siellon pönttö).