Veritaudista (aika hyvin sen olen täällä selittänytkinHieno kirjoitti:Hah! 8)iDock kirjoitti:Kuinka tämä voi olla mahdollista?Itselläni tulee verta nenästä parhaimmillaan kolme kertaa päivässä.
Mistä johtuu?

Viesti Kirjoittaja iDock »
Veritaudista (aika hyvin sen olen täällä selittänytkinHieno kirjoitti:Hah! 8)iDock kirjoitti:Kuinka tämä voi olla mahdollista?Itselläni tulee verta nenästä parhaimmillaan kolme kertaa päivässä.
Mistä johtuu?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Eikös nämä nenäverenvuotokeskustelut kuuluisi tuonne Vuodatustopiciin ??Kain kirjoitti:^^ Jaa, mulla oli verisuoni auennut nenukista, se sit jouduttiin polttamaan kiinni. Kipeetä teki.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Et mitenkään. Ainakaan koko sille "yhteisölle" joka itseään Anonymoukseksi kutsuu. Siinä kun on se ydinporukka, jolla homma aloitettiin, ja sitten ne muut, jotka väittää olevan samaa jengiä, ja sitten kaikki muut jotka myös väittää olevansa Anonymous-porukkaa.M.P.T kirjoitti:Kuinka voisi laittaa postia esim tuolle Anonymous porukalle?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mitä, eikö se toimi, että kirjoittaa terminalissa "mail *@*.us"?Macco kirjoitti:M.P.T kirjoitti: Eli voisit yhtä hyvin kysyä, miten voisit laittaa postia amerikan mantereilla eläville...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
M.P.T kirjoitti:Kuinka voisi laittaa postia esim tuolle Anonymous porukalle? Tuskin minun purkautuminen asiaan mitään vaikuttaa, mutta olisi ainakin yritetty ja pyydetty. Mitään vahinkoa he eivät minulle ole tehneet, mutta silti tahtoisin heille sen kolumnin kirjoittaa.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Nyt äkkiä Yrjö Åks paikalle, herramunjee. huomenna tahi ylihuomenna tulee muuten pyllynreikäisestä ruskea pökälehatey kirjoitti:Mitenkähän paljon tätä kofeiinisuklaata voi syödä, ennenkuin verisuonet räjähtää? On niin hyvää, että söin jo toisen purkillisen.
Eihän sitä tiedä ennen empiirisiä kokeita.hatey kirjoitti:Mitenkähän paljon tätä kofeiinisuklaata voi syödä, ennenkuin verisuonet räjähtää? On niin hyvää, että söin jo toisen purkillisen.
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Hephep, nuo on ärsyttäviä!ompputetteri kirjoitti:Hepmercury kirjoitti:Hep. Mulla värisee kans housuissa tosi usein.Thoth kirjoitti:Kuinka moni muu muuten saa välillä haamuvibroja housuissaan? Siis sellaisia tapauksia, että tuntuu kuin joku ehkä soittaisi, mutta kun tarkistaa puhelimen, niin ei siellä kukaan soitakaan.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Eeeeeei, pitää olla Steve-sedän hyväksymä 8) Ja mullakaan ei oo tullu ikinä verta nenästä, vaikka sitä olen joskus kaivannutkin.hatey kirjoitti:^Eikös siihen riitä mikä tahansa tarrakiinnitteinen kumitöppönen, joita saa markettien rautaosastoilta?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kyllä tuo hyvin pitkälti vaikuttaisi olevan neulalaakeri, eikä kuulalaakeri. Tosin on niin pieni kuva, että mittasuhteista on huono arvioida ja vastauksenhan jo saitkin.Marbo kirjoitti:Mistä hemmetistä saan mahollisimman halvalla yhen laakerin? Luultavasti kuulalaakeri kyseessä?
Joku tällänen siis hakusessa:
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Miten olis vaaleen punainen?amanita kirjoitti:Fiksulle 7-vuotiaalle pikkuneidille pitäisi ostaa ensikamera, olisiko hyviä vinkkejä? Hintahaarukka pyörii noin sadan euron tiimoilla.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
hatey kirjoitti:Mitenkähän paljon tätä kofeiinisuklaata voi syödä, ennenkuin verisuonet räjähtää? On niin hyvää, että söin jo toisen purkillisen.
Itse ostaisin ehkä Canon 5D Mark II:n.amanita kirjoitti:Fiksulle 7-vuotiaalle pikkuneidille pitäisi ostaa ensikamera, olisiko hyviä vinkkejä? Hintahaarukka pyörii noin sadan euron tiimoilla.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Menee rajalaan ja esittelee asiansa, jotta seittemänvuotiaalle kameeraa. Olisiko teillä vaikka Canon 5D Mark II -mallia?Macco kirjoitti:Itse ostaisin ehkä Canon 5D Mark II:n.amanita kirjoitti:Fiksulle 7-vuotiaalle pikkuneidille pitäisi ostaa ensikamera, olisiko hyviä vinkkejä? Hintahaarukka pyörii noin sadan euron tiimoilla.
En tosin seitsemänvuotiaalle. Maksaakin liikaa.
Pokkareista puheen ollen älä missään nimessä osta mitään Canonia tai Nikonia. Ovat pokkaritesteissä aina hännillä ja minkälaisen kuvan he siitä myöhemmin saavatkaan, että on ostettu joku paska kamera. Muistaakseni Samsung voitti viimeisimmän testin (TM), eli parasta ja hinnassakaan ei ole merkkilisää, toki jo 7-vuotiaat ovat nykyisin hyvinkin merkkitietoisia ja kaveritieto on heillä sitä parhautta merkeissä.amanita kirjoitti:Fiksulle 7-vuotiaalle pikkuneidille pitäisi ostaa ensikamera, olisiko hyviä vinkkejä? Hintahaarukka pyörii noin sadan euron tiimoilla.
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Satasella ei mielestäni saa mitään pokkaria jota inhimillisesti voisi käyttää.Salamijakk kirjoitti:Pokkareista puheen ollen älä missään nimessä osta mitään Canonia tai Nikonia. Ovat pokkaritesteissä aina hännillä ja minkälaisen kuvan he siitä myöhemmin saavatkaan, että on ostettu joku paska kamera. Muistaakseni Samsung voitti viimeisimmän testin (TM), eli parasta ja hinnassakaan ei ole merkkilisää, toki jo 7-vuotiaat ovat nykyisin hyvinkin merkkitietoisia ja kaveritieto on heillä sitä parhautta merkeissä.amanita kirjoitti:Fiksulle 7-vuotiaalle pikkuneidille pitäisi ostaa ensikamera, olisiko hyviä vinkkejä? Hintahaarukka pyörii noin sadan euron tiimoilla.
Mutta jos uskallat ottaa riskin kameran hyvyyden ja merkin välillä menettämättä suosiotasi, niin rohkeasti vaan toteamaan tämä fakta, että Canon ja Nikon ovat pokkareissa surkeita kaikissa testeissä. Tietysti värikin on otettava huomioon.
Ama vaan leikkii köyhää ja keksi tämän hinnan.Pomzzi kirjoitti:Satasella ei mielestäni saa mitään pokkaria jota inhimillisesti voisi käyttää.Salamijakk kirjoitti:Pokkareista puheen ollen älä missään nimessä osta mitään Canonia tai Nikonia. Ovat pokkaritesteissä aina hännillä ja minkälaisen kuvan he siitä myöhemmin saavatkaan, että on ostettu joku paska kamera. Muistaakseni Samsung voitti viimeisimmän testin (TM), eli parasta ja hinnassakaan ei ole merkkilisää, toki jo 7-vuotiaat ovat nykyisin hyvinkin merkkitietoisia ja kaveritieto on heillä sitä parhautta merkeissä.amanita kirjoitti:Fiksulle 7-vuotiaalle pikkuneidille pitäisi ostaa ensikamera, olisiko hyviä vinkkejä? Hintahaarukka pyörii noin sadan euron tiimoilla.
Mutta jos uskallat ottaa riskin kameran hyvyyden ja merkin välillä menettämättä suosiotasi, niin rohkeasti vaan toteamaan tämä fakta, että Canon ja Nikon ovat pokkareissa surkeita kaikissa testeissä. Tietysti värikin on otettava huomioon.