Ei sitä näköjään voi tietää koska se iskee ja missä...
Mikä iskee? Missä iskee? Nyt en ymmärrä??
Kehotan palaamaan aiheeseen.
Tykkääminen ja sympatiseeraus on kivaa, ihanaakin. Foorumi tiedostaa jo nykyisen lukemansa perusteella hyrinät kahden jäsenen välillä. Jatkot kernaasti yv:llä, joka tapauksessa ainakin offarissa.
Viimeksi muokannut amanita, 13.8.2011 klo 15.38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Uusi kone majaillu reilun viikon pöydällä.. vähän suttuinen kuva, katotaan jos ottais parempaa joskus. iMac 27", vierellä työkone näyttöineen. Hieman ahdistaa pitää kahta konetta pöydällä, mut ei töissä pärjää mäkillä.. iMac menossa vaihtoon, kuollut pikseli ruudun ylälaidassa, vaihdokki jo postissa
Johdot sain kätevästi piilotettua pöydän alle ikeasta hommatuilla johtokouruilla.. helpottaa siivoamista aikas paljonkin.
* täytyy viel kehua Palm Pre 2:sta. Latausteline aivan mahtava, ei tarvi pelleillä piuhoilla. Hommasin viel pari touchstonea lisää, toinen makkarissa, toinen työautossa
Viimeksi muokannut korsbe, 13.8.2011 klo 21.41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
hatey kirjoitti:^Toimiiko noi pattereilla,kun ei on sähköjohtoja
Etkö sinä reppana mitään tekniikasta tiedä Ne toimii Steven pyhällä hengellä. Kuten sinun läppärikin. Tosin raporttisi aiheesta kertovat, että Steven pyhä henki ei enää kovinkaan kovasti koneeseesi kohdistu.
Onpa muuten (iPhonea ja hiirtä lukuunottamatta) täsmälleen samanlainen setuppi kuin minulla. Pöytäkin on samaa mallia. Tosin minulla se on afrikkalaista täyspuuta. Painaa miljoona kiloa.
Viimeksi muokannut Macco, 13.8.2011 klo 21.35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Macco kirjoitti:Onpa muuten (iPhonea ja hiirtä lukuunottamatta) täsmälleen samanlainen setuppi kuin minulla. Pöytäkin on samaa mallia. Tosin minulla se on afrikkalaista täyspuuta. Painaa miljoona kiloa.
Tuo on vain suomalaista mäntypuuta. Painoa vain n. tuhat kiloa.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
hatey kirjoitti:^^ Mullakin ne on piilossa keskellä lattiaa.
Kiitos tämän aamun nauruhetkistä
Hieno tuo "miinoitettu" nauha laturikasan alla.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com