Nyt on hermo kireällä!
Puhelimeni ei toimi, ja olen TÄYSIN neuvoton! Liittymäni siis siirtyi tänään Soneralta Saunalahdelle. Harmi vaan, ettei Saunalahti nyt toimi iPhonessani. Olen käynyt kahdesti Elisan liikkeessä. Ensimmäisellä kerralla kaveri sanoi, että lyöt vaan kiinni iTunesiin, niin alkaa toimimaan. Ei toiminut. Seuraavalla kerralla vaihdettiin SIM toiseen, mutta sama toistui. "SIM-kortin virhe" lukee esimerkiksi, kun yrittää käyttää laitetta lentokonetilassa ja palauttaa sieltä. Tai "Virheellinen SIM-kortti" lukee aloitusnäytön yäreunassa. Ja tätä samaa SIMiä on siis koitettu Elisan liikkeessä toisessa iPhonessa, missä se toimi.
Saunalahti ei siis (kuulemma) enää voi auttaa, koska liittymä on käytössä ja toimii. Soitin Soneralle, missä (nuiva) nainen vakuutti, että lukitus on purettu, eli "sen pitää nyt toimia", minkä jälkeen alkoi tivata syitä liittymän vaihdolle.
Siis ihan oikeasti!? Nyt ei iPhone toimi, eivätkä operaattorit voi auttaa!? Mitä ihmettä tässä nyt pitää tehdä!? Tilanne ahdistaa lievästikin ilmaistuna rajusti. Turhauttaa ehkä jopa vielä enemmän. iPhonen boottausta olen tehnyt monesti, kytkenyt kiinni iTunesiin tämän tästä, mutta lopputulos aina sama. Tästä ei nyt vaan tule enää mitään! ...muuta kuin itku...