Koulussa oli kivaa.... njaa tietysti riippuu koulusta....Noksu kirjoitti:Miten sitten koulussa keljuttaa vaikka siellä opettajien mielestä on ''Hyvää ruokaa''Kain kirjoitti:Hyvä ruoka, parempi mieli.![]()
(Eikä ollut tällä kertaa Äitien tekemää.)?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Koulussa oli kivaa.... njaa tietysti riippuu koulusta....Noksu kirjoitti:Miten sitten koulussa keljuttaa vaikka siellä opettajien mielestä on ''Hyvää ruokaa''Kain kirjoitti:Hyvä ruoka, parempi mieli.![]()
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Onhan se lentokoulu yms. kivaa mistä itse jo tykkää mutta kun kouluissa opettajat takapuoli lapsille kun ei osata kertotaulua.hatey kirjoitti:Eikö koulussa ole kivaa? Kyllä silloin oli, kun minä olin lentokoulussa. Se oli ihan mielenkiintoista ja kivaa.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Matematiikkahan on kivaa. Takapuolivatko äidinkielen opettajatkin sinulle?Noksu kirjoitti:Onhan se lentokoulu yms. kivaa mistä itse jo tykkää mutta kun kouluissa opettajat takapuoli lapsille kun ei osata kertotaulua.hatey kirjoitti:Eikö koulussa ole kivaa? Kyllä silloin oli, kun minä olin lentokoulussa. Se oli ihan mielenkiintoista ja kivaa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Katohhan päivämäärää tarkemmin, jolloin minä postasin tuon viestin.Noksu kirjoitti:Miten sitten koulussa keljuttaa vaikka siellä opettajien mielestä on ''Hyvää ruokaa''Kain kirjoitti:Hyvä ruoka, parempi mieli.![]()
24.7.2011 klo 22.10
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kouluruoka on arsesta. Hiilarimassaa, joka palaa puolessa tunnissa pieruksi. Ei saa edes kunnon paskaa aikaan.Noksu kirjoitti:Miten sitten koulussa keljuttaa vaikka siellä opettajien mielestä on ''Hyvää ruokaa''Kain kirjoitti:Hyvä ruoka, parempi mieli.![]()
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Tillilihaa ei ole ollut kouluissa vuosiin.hatey kirjoitti:^pah..hapatusta, tillilihassa on paljon vitamiineja.
Mitä?Pomzzi kirjoitti:Tillilihaa ei ole ollut kouluissa vuosiin.hatey kirjoitti:^pah..hapatusta, tillilihassa on paljon vitamiineja.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Etkö sitten nähnyt?Hieno kirjoitti:Näen kunnolla! 8)
Viesti Kirjoittaja Hieno »
En.. Oli niitä silmätippojaiDock kirjoitti:Etkö sitten nähnyt?Hieno kirjoitti:Näen kunnolla! 8)
JaaHieno kirjoitti:En.. Oli niitä silmätippojaiDock kirjoitti:Etkö sitten nähnyt?Hieno kirjoitti:Näen kunnolla! 8)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mulla on sellainen kumilankakeppi, jäykin mahdollinen. Toinen on Loviisassa, että voi sielläkin availla paikkoja. On kyllä ainakin minut pelastanut perikadolta. Laitan kyllä verhot aina kiinni, kun alan jumppaamaan sillä. Luonnollisesti avaan ne heti jumpan jälkeen, jotta pinkeät jumpasta sykkivät lihakseni näkyisivät naapuritaloon.hatey kirjoitti:^Semmonen keppijumppa on hyvää olkapäille ja lavoille jos ovat jumissa. Se keppijumppa pitää vaan tehdä salaa pimeässä, on se yhtä dorkan oloista kuin sauvakävely....
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Minun vaimoke tekee tuota ruokaa enkä sitä haukkuisi vaikka ei tekiskään. Pitää aina muistaa paljonko se päivän ateria saa maksaa x pää. Ei sillä rahalla ihmeitä tee millään.Erño kirjoitti:Kouluruoka on arsesta. Hiilarimassaa, joka palaa puolessa tunnissa pieruksi. Ei saa edes kunnon paskaa aikaan.Noksu kirjoitti:Miten sitten koulussa keljuttaa vaikka siellä opettajien mielestä on ''Hyvää ruokaa''Kain kirjoitti:Hyvä ruoka, parempi mieli.![]()
+opettajat valehtelee.
Kyllä noilla verorahoilla pitäisi parempaa ruokaa saada.iDock kirjoitti:Kouluruoka on mielestäni todella heikon laatuistaJoskus on kyllä poikkeuksia, mutta pääosin kouluruoka (etenkin vajaasti keitetyt perunat) saa välillä melkein oksentamaan. Toki onhan se hyvä asia, että saamme suomessa nauttia ilmaisesta kouluruoasta.