carrbon kirjoitti:Tuolta se näyttää tällä hetkellä. Isompaa jakaria odotellessa että pääsee tuosta keskiöstä (ja kampisetistä & ketjurattaasta) eroon, jolloinka runko olisi valmis maalaukseen. Sitten vaan osia hankkimaan, hyvästi rakkaat €€€:ni
Hmmmmm... Ethän kuitenkaan ole löytänyt sitä lukitsemattomana jostain, kun niin pitää naamioida? (Toisaalta jos olisit löytänyt, tuskin täällä näyttelisit)
carrbon kirjoitti:Tuolta se näyttää tällä hetkellä. Isompaa jakaria odotellessa että pääsee tuosta keskiöstä (ja kampisetistä & ketjurattaasta) eroon, jolloinka runko olisi valmis maalaukseen. Sitten vaan osia hankkimaan, hyvästi rakkaat €€€:ni
Hmmmmm... Ethän kuitenkaan ole löytänyt sitä lukitsemattomana jostain, kun niin pitää naamioida? (Toisaalta jos olisit löytänyt, tuskin täällä näyttelisit)
Ehen, tuo on joskus 7-8 vuotta sitten itse ostettu, maannut vain lähes käyttämättömänä varastossa tähän asti
Onks kellään kokemuksia Cycloc-seinätelineestä? PBK:ssa on nuo tänään TdF-alessa, ja 10% lisäkoodin kans hinnaksi jää 49 euroa ja risat. Vois olla valkoisena kiva tossa keittiön seinällä.
mercury kirjoitti:Onks kellään kokemuksia Cycloc-seinätelineestä? PBK:ssa on nuo tänään TdF-alessa, ja 10% lisäkoodin kans hinnaksi jää 49 euroa ja risat. Vois olla valkoisena kiva tossa keittiön seinällä.
Näppärän näköinen! Mitäköhän mieltä hallitus olisi..
mercury kirjoitti:Onks kellään kokemuksia Cycloc-seinätelineestä? PBK:ssa on nuo tänään TdF-alessa, ja 10% lisäkoodin kans hinnaksi jää 49 euroa ja risat. Vois olla valkoisena kiva tossa keittiön seinällä.
applerules! kirjoitti:Entä jos pyörä on Y-runkoinen? Tai jos rungon putket on soikean muotoiset?
Tuohon menee ohkaiset, paksut ja soikeat yhtälailla. Y-runko voi olla ongelma jos siitä ei löydy 25 cm välimatkalla sopivia kontaktipaikkoja ylä- ja alapuolelta, ja sen verran edestä että painopiste jää taakse. Tuon saa kyllä asennettua hiukan vinoon kulmaan, se ei ole ongelma.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juu kyllä Brooksit ovat satuloiden aatelia, vaativat vain hieman sisäänajoa; sellaisen 50.000 km kun ensin ajelee, niin normaali-ihmisellä ainakin ahteri alkaa olla muotoutunut Brooksin aatelisiin muotoihin, eikä satulan vaihtaminen tule enää mieleenkään. Siinä sisäänajovaiheessa tarvitaan runsaasti talkkia ja hanurirasvaa!
Mikael K. kirjoitti:
Eikös mopot kuulu toiseen ketjuun?
Mikäs se toinen ketju sitten olisi? Varsinaista moto-ketjua ei tietääkseni vielä ole...
ps. eikä toi mikään mopo ole
Ai. Minä olen aina ajatellut, että 350Nm vääntöä on mopon ja kevyt kulkineen raja. Isommat lukemat sitten ihan erikseen, mutta sellaisiin en raaski edes koskea.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
jomppeli kirjoitti:Kaikki on mopoja jotka ei polta kumia 80-90 vauhdista kaasu pohjaan periaattella. Eli ei mitään kytkin jekkuja nyt vaan voimaa oikeasti.
Polta kumia? Kyllä taas on yksi murkkuikäinen filosofoimassa...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
iPSP kirjoitti:... olisikohan muuten oikeasti järkevää perustaa moto-ketju, kun tältäkin foorumilta tuntuu monta motoristia löytyvän..?
Ei kannata. Motoristit tuntuvat kuolevan siihen tahtiin nykyään, ettei niille mitään uutta kannata enää alkaa perustaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
jomppeli kirjoitti:Kaikki on mopoja jotka ei polta kumia 80-90 vauhdista kaasu pohjaan periaattella. Eli ei mitään kytkin jekkuja nyt vaan voimaa oikeasti.
Polta kumia? Kyllä taas on yksi murkkuikäinen filosofoimassa...
Pakko tänne väliin oli heittää jotain Ei nyt vain sattunut muuta mieleen.