Että toiset voisivat tehdä sitä itselleen tärkeintä asiaa - eli ryypätä.Erño kirjoitti:Miksi kaikki selväpäiset ja muita paremmat ihmiset tyrkätään aina kuskiksi?Minä alan känkkäränkäksi, enkä lähde enää mihinkään 01:n jälkeen.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Että toiset voisivat tehdä sitä itselleen tärkeintä asiaa - eli ryypätä.Erño kirjoitti:Miksi kaikki selväpäiset ja muita paremmat ihmiset tyrkätään aina kuskiksi?Minä alan känkkäränkäksi, enkä lähde enää mihinkään 01:n jälkeen.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Oletko varma ? Koita nyt kuitenkin sitä pierua...Kain kirjoitti:^ Ei ole tällä kertaa siitä kyse.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Niin arvelin, kiva.Kain kirjoitti:^ Auttoi.
Ai se pieru vai ? Sanoinhan...hatey kirjoitti:Niin arvelin, kiva.Kain kirjoitti:^ Auttoi.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minusta tuo nuoli viittaa edelliseen viestiin, eli ryyppäämiseen...arttula kirjoitti:Ai se pieru vai ? Sanoinhan...hatey kirjoitti:Niin arvelin, kiva.Kain kirjoitti:^ Auttoi.
Olen jo yrittänyt. Toivokkakkaa pukkaa.arttula kirjoitti:Oletko varma ? Koita nyt kuitenkin sitä pierua...Kain kirjoitti:^ Ei ole tällä kertaa siitä kyse.
Ai jaa... Mutta on varmaan ryypätessään vahingossa pieraissut.Macco kirjoitti:Minusta tuo nuoli viittaa edelliseen viestiin, eli ryyppäämiseen...arttula kirjoitti: Ai se pieru vai ? Sanoinhan...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Itse en lähde enää kuskiksi, koska siitä ei hyvää seuraa. Minuakin ärsyttää se, että absolutisti muka aina voisi lähteä kuskiksi. Absolutismia ei edes ymmärretä ja se alkaa ärsyttämään. Aina pitää selittää, että miksi. Se on muka outoa ja ulkomailla aletaan jo epäilemään Suomalaisuuttani kun kerron olevani abso. Kieltäydyn juhlatilaisuudessakin alkoholipitoisista juomista ja siinä joku sitten loukkaantuu periaatteelleni.arisel kirjoitti:Että toiset voisivat tehdä sitä itselleen tärkeintä asiaa - eli ryypätä.Erño kirjoitti:Miksi kaikki selväpäiset ja muita paremmat ihmiset tyrkätään aina kuskiksi?Minä alan känkkäränkäksi, enkä lähde enää mihinkään 01:n jälkeen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuo ryyppääminen onkin juu tosi fiksua. Ja sitten pahoitetaan mieli, kun toinen ei lähde ryyppäämään. Ja pahoitetaan mieli kun ei juoda tarjottua drinkkiä yms.M.P.T kirjoitti:Itse en lähde enää kuskiksi, koska siitä ei hyvää seuraa. Minuakin ärsyttää se, että absolutisti muka aina voisi lähteä kuskiksi. Absolutismia ei edes ymmärretä ja se alkaa ärsyttämään. Aina pitää selittää, että miksi. Se on muka outoa ja ulkomailla aletaan jo epäilemään Suomalaisuuttani kun kerron olevani abso. Kieltäydyn juhlatilaisuudessakin alkoholipitoisista juomista ja siinä joku sitten loukkaantuu periaatteelleni.arisel kirjoitti:Että toiset voisivat tehdä sitä itselleen tärkeintä asiaa - eli ryypätä.Erño kirjoitti:Miksi kaikki selväpäiset ja muita paremmat ihmiset tyrkätään aina kuskiksi?Minä alan känkkäränkäksi, enkä lähde enää mihinkään 01:n jälkeen.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Erño »