Onko Office AppStoressa?
-
Onko Office AppStoressa?
Viesti Kirjoittaja Damstas »
Syy: Otsikon hienosäätöä kuvaavammaksi
-
Re: Onko Office AppStoressa?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
En tiedä Officesta, mutta useat ohjelmat voi ladata trialiana netistä ja ostaessa sähköpostissa saa sarjanumeron, joten asennuslevyjä ei nykyään enää välttämättä tarvita.atheos kirjoitti:Ei ole. Joka tapauksessa se lisenssikoodi on se olennainen asia joten pelkka lataaminen ei auta. Se koodi on oltava tallella ja siellähän se on paketissa asennuslevyjen kanssa.
-
Arttula, kuten varmaan huomaat laitteistani, niin minulla ei ole Maccia, joten en pääse Mac App Storeen.arttula kirjoitti:Sieltä itse etsimällä se selviäisi varmaan nopeiten. Ja joo, jos sen kerran on maksanut, sen voi ladata uudestaan - kuten kaikki AppStoren ohjelmat.
Kiitos vastauksista. Voiko lisensoinnin siis siirtää jollain tavalla, vai onko se kertakäyttöinen?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sorry, en huomannut. Tosin tuosta sigustasi selviää vain puhelimesi malli, ei tietokoneesi...Damstas kirjoitti:Arttula, kuten varmaan huomaat laitteistani, niin minulla ei ole Maccia, joten en pääse Mac App Storeen.arttula kirjoitti:Sieltä itse etsimällä se selviäisi varmaan nopeiten. Ja joo, jos sen kerran on maksanut, sen voi ladata uudestaan - kuten kaikki AppStoren ohjelmat.
Kiitos vastauksista. Voiko lisensoinnin siis siirtää jollain tavalla, vai onko se kertakäyttöinen?
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
heh, olis kiva kuulla miksi sitten esitit tuon alkuperäisen kysymyksesi, ethän vain suunnittele Macin ostoa?Damstas kirjoitti:Arttula, kuten varmaan huomaat laitteistani, niin minulla ei ole Maccia, joten en pääse Mac App Storeen.arttula kirjoitti:Sieltä itse etsimällä se selviäisi varmaan nopeiten. Ja joo, jos sen kerran on maksanut, sen voi ladata uudestaan - kuten kaikki AppStoren ohjelmat.
-
Juuri siksi.MacFinn kirjoitti:heh, olis kiva kuulla miksi sitten esitit tuon alkuperäisen kysymyksesi, ethän vain suunnittele Macin ostoa?Damstas kirjoitti:Arttula, kuten varmaan huomaat laitteistani, niin minulla ei ole Maccia, joten en pääse Mac App Storeen.arttula kirjoitti:Sieltä itse etsimällä se selviäisi varmaan nopeiten. Ja joo, jos sen kerran on maksanut, sen voi ladata uudestaan - kuten kaikki AppStoren ohjelmat.
-
Juuri siksi.heh, olis kiva kuulla miksi sitten esitit tuon alkuperäisen kysymyksesi, ethän vain suunnittele Macin ostoa?
Silloin, jos en kirjoita sitä, en todennäköisesti omista sitä. :p Maccia meinaan.Sorry, en huomannut. Tosin tuosta sigustasi selviää vain puhelimesi malli, ei tietokoneesi...
Tietokoneeni on joku HP:n pakettikone.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Luuletko minun allekirjoitukseni kertovan, etten omista Macia, vaan ilmapallon?Damstas kirjoitti:Silloin, jos en kirjoita sitä, en todennäköisesti omista sitä. :p Maccia meinaan.Sorry, en huomannut. Tosin tuosta sigustasi selviää vain puhelimesi malli, ei tietokoneesi...
Tietokoneeni on joku HP:n pakettikone.
Minulla on kolme Macia, symbolisia ilmapallojakin, vaan ei yhtään konkreettista.
Eivät kaikki kerro allekirjoituksessaan konekannastaan, siksipä viestiä kirjoittaessaan kannattaa tuoda kaikki kysymykseen oleellisesti liittyvä esille turhien tarkentavien kysymysten välttämiseksi.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
-
Jos olen kerran kirjoittanut jo puhelimeni siihen, niin miksi en kirjoittaisi tietokonettakin? Sinä olet lähtenyt ilmeisesti sille linjalla, että et kirjoita mitään siihen, mutta minäpä kirjoitan ja luulisi silloin myös huomaavan, että minulla ei ole Maccia.Eivät kaikki kerro allekirjoituksessaan konekannastaan, siksipä viestiä kirjoittaessaan kannattaa tuoda kaikki kysymykseen oleellisesti liittyvä esille turhien tarkentavien kysymysten välttämiseksi.
Kiitos kermitille linkistä.
Ihmettelen tätä tyyliä, että aina täytyy kysyä, että mikset katso itse?
Eikö tule mieleen, että ei vaikkapa ole kyseistä tuotetta?
Voi myös uhrata 1-2 minuuttia tähänkin asiaan.
Itse olen uhrannut monia virallisilla Applen Foorumeilla, enkä ole paljon kysellyt ylimääräsiä.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Todella hyvä kysymys, miksi tosiaan et kirjoittanut sitä tietokonettakin siihen?Damstas kirjoitti:Jos olen kerran kirjoittanut jo puhelimeni siihen, niin miksi en kirjoittaisi tietokonettakin? Sinä olet lähtenyt ilmeisesti sille linjalla, että et kirjoita mitään siihen, mutta minäpä kirjoitan ja luulisi silloin myös huomaavan, että minulla ei ole Maccia.Eivät kaikki kerro allekirjoituksessaan konekannastaan, siksipä viestiä kirjoittaessaan kannattaa tuoda kaikki kysymykseen oleellisesti liittyvä esille turhien tarkentavien kysymysten välttämiseksi.
Kiitos kermitille linkistä.
Ihmettelen tätä tyyliä, että aina täytyy kysyä, että mikset katso itse?
Eikö tule mieleen, että ei vaikkapa ole kyseistä tuotetta?
Voi myös uhrata 1-2 minuuttia tähänkin asiaan.
Itse olen uhrannut monia virallisilla Applen Foorumeilla, enkä ole paljon kysellyt ylimääräsiä.
-
Jos puhut mulle, niin selaisit vähän noita viestejä taaksepäin.Todella hyvä kysymys, miksi tosiaan et kirjoittanut sitä tietokonettakin siihen?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Etkö pidä Windows-konettasi tietokoneena?Damstas kirjoitti:Jos puhut mulle, niin selaisit vähän noita viestejä taaksepäin.Todella hyvä kysymys, miksi tosiaan et kirjoittanut sitä tietokonettakin siihen?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Bluebeetle »
Neitsyitä..?Damstas kirjoitti: Itse olen uhrannut monia virallisilla Applen Foorumeilla, enkä ole paljon kysellyt ylimääräsiä.
MacBook Pro
iPad2
-
Lol.Bluebeetle kirjoitti:Neitsyitä..?Damstas kirjoitti: Itse olen uhrannut monia virallisilla Applen Foorumeilla, enkä ole paljon kysellyt ylimääräsiä.

Tämä on käsittääkseni Apple foorumi, eikä mikään Microsoft, Windows foorumi?Etkö pidä Windows-konettasi tietokoneena?
Kerron täällä Apple tuotteeni, mutta miksi mainitsisin Windows pohjaisesta koneestani?
Asian voi selvittää kyselemettä turhia kysymyksiä.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka