Masto katkennut ja moottori sammunut.amanita kirjoitti:Näin mastotonta skärgårdskryssare-tyyppistä purjevenettä melottavan.
Siis merihätä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Masto katkennut ja moottori sammunut.amanita kirjoitti:Näin mastotonta skärgårdskryssare-tyyppistä purjevenettä melottavan.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Uskoisin, että paattia oltiin kuljettamassa telakalle pikku perämoottorin voimin, mutta se oli sittemmin tehnyt lakon. Tuo perämoottori oli nimittäin sitloodassa, ja tyypit meloivat lähes tyynessä sitä paattiaan. Tosin yleensä tuollaisessa kuljetuksessa on masto mukana, jos ei enää paikoillaan, niin sitten pitkittäin paatin päällä.ptkmit kirjoitti:Masto katkennut ja moottori sammunut.amanita kirjoitti:Näin mastotonta skärgårdskryssare-tyyppistä purjevenettä melottavan.
Siis merihätä.
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Jotain kovaa onnea sinä on.amanita kirjoitti:Uskoisin, että paattia oltiin kuljettamassa telakalle pikku perämoottorin voimin, mutta se oli sittemmin tehnyt lakon. Tuo perämoottori oli nimittäin sitloodassa, ja tyypit meloivat lähes tyynessä sitä paattiaan. Tosin yleensä tuollaisessa kuljetuksessa on masto mukana, jos ei enää paikoillaan, niin sitten pitkittäin paatin päällä.ptkmit kirjoitti:Masto katkennut ja moottori sammunut.amanita kirjoitti:Näin mastotonta skärgårdskryssare-tyyppistä purjevenettä melottavan.
Siis merihätä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kävelitkö onnesi ohi? Voitettu juoksu voi olla hävitty suhde.Jamac kirjoitti:Ohitin lenkkipolulla kaks tyttöä!Se eka oli oikein sorttinen.. siis sporttinen ja meni eka mun ohi, sitte ylämäessä se hyyty ja mä tassuttelin menemään sen ohittes.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei tainnut olla juoksuaika molemmilla.Lare kirjoitti:Kävelitkö onnesi ohi? Voitettu juoksu voi olla hävitty suhde.Jamac kirjoitti:Ohitin lenkkipolulla kaks tyttöä!Se eka oli oikein sorttinen.. siis sporttinen ja meni eka mun ohi, sitte ylämäessä se hyyty ja mä tassuttelin menemään sen ohittes.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jamalla taitaa olla juoksuaika.Lare kirjoitti:Kävelitkö onnesi ohi? Voitettu juoksu voi olla hävitty suhde.Jamac kirjoitti:Ohitin lenkkipolulla kaks tyttöä!Se eka oli oikein sorttinen.. siis sporttinen ja meni eka mun ohi, sitte ylämäessä se hyyty ja mä tassuttelin menemään sen ohittes.
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Laiskoille käy noin. Töissä palelee. Keskimäärin siis sopivaa.Tauvo kirjoitti:Ei olekaan ennen käynyt niin, että hiki virtaa ihan suorina puroina syödessä.
Viesti Kirjoittaja Vihtori06 »
Muistan kerran yhden tapauksen, kun työkaveri pilkkoi chiliä paljain käsin ja meni sen jälkeen vessaan. Kyllä alkoi hetken kuluttua jalkoväli kuumottamaan ikävästiTauvo kirjoitti:Söin hitaasti pihviaterian aikana yhden viipaloidun, tuoreen Naga Morich-chilin. Respektiä sille, joka niitä veti kolme kerrallaan ja yhteensä kolmisenkymmentä. Onneksi polte ei ole kovin pitkä, mutta kivasti se kasvaa, kun syö pienissä erissä ja muistaa ottaa ruokajuomana olutta.
Ei olekaan ennen käynyt niin, että hiki virtaa ihan suorina puroina syödessä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Minä juoksin!!!Lare kirjoitti:Kävelitkö onnesi ohi? Voitettu juoksu voi olla hävitty suhde.Jamac kirjoitti:Ohitin lenkkipolulla kaks tyttöä!Se eka oli oikein sorttinen.. siis sporttinen ja meni eka mun ohi, sitte ylämäessä se hyyty ja mä tassuttelin menemään sen ohittes.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minulle kävi vähän samoin, kun aikanaan HOAS:in kämpässä kämppiksinä oli bangladeshilainen pariskunta. Maistoin heidän chiliään ja sen jälkeen erehdyin menemään vessaan pesemättä käsiäni. Auuiiaaoo...Vihtori06 kirjoitti:Muistan kerran yhden tapauksen, kun työkaveri pilkkoi chiliä paljain käsin ja meni sen jälkeen vessaan. Kyllä alkoi hetken kuluttua jalkoväli kuumottamaan ikävästiTauvo kirjoitti:Söin hitaasti pihviaterian aikana yhden viipaloidun, tuoreen Naga Morich-chilin. Respektiä sille, joka niitä veti kolme kerrallaan ja yhteensä kolmisenkymmentä. Onneksi polte ei ole kovin pitkä, mutta kivasti se kasvaa, kun syö pienissä erissä ja muistaa ottaa ruokajuomana olutta.
Ei olekaan ennen käynyt niin, että hiki virtaa ihan suorina puroina syödessä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Maistuiko hyvälle?Pomzzi kirjoitti:Haukkasin homeista leipää.
Never again.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Höh. Ennen vanhaan raaputettiin vain paksuin home pois ja syötiin leipä hyvällä ruokahalulla. Se oli silloin, kun ihmiset vielä olivat terveitä ja tyytyväisiä elämäänsä.Pomzzi kirjoitti:Haukkasin homeista leipää.
Never again.
Toiset joa syövät vasitella homeista juustoa....Pomzzi kirjoitti:Haukkasin homeista leipää.
Never again.
Ja keskivertoelinikä oli viisikymmentä vuotta?KunkkuJ kirjoitti:Höh. Ennen vanhaan raaputettiin vain paksuin home pois ja syötiin leipä hyvällä ruokahalulla. Se oli silloin, kun ihmiset vielä olivat terveitä ja tyytyväisiä elämäänsä.Pomzzi kirjoitti:Haukkasin homeista leipää.
Never again.
Niin, enenwanhaan ihmiset elivät pidempään.Pomzzi kirjoitti:Ja keskivertoelinikä oli viisikymmentä vuotta?KunkkuJ kirjoitti:Höh. Ennen vanhaan raaputettiin vain paksuin home pois ja syötiin leipä hyvällä ruokahalulla. Se oli silloin, kun ihmiset vielä olivat terveitä ja tyytyväisiä elämäänsä.Pomzzi kirjoitti:Haukkasin homeista leipää.
Never again.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eiköhän se ollut enemmän kuin nykyisellä pullamössösukupolvella tulee olemaan.Pomzzi kirjoitti: Ja keskivertoelinikä oli viisikymmentä vuotta?
Viisikymmentä on kyllä vähän yläkanttiin sille sukupolvelle...KunkkuJ kirjoitti:Eiköhän se ollut enemmän kuin nykyisellä pullamössösukupolvella tulee olemaan.Pomzzi kirjoitti: Ja keskivertoelinikä oli viisikymmentä vuotta?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Raamatun mukaan jopa satoja vuosia.hatey kirjoitti:Niin, enenwanhaan ihmiset elivät pidempään.Pomzzi kirjoitti:Ja keskivertoelinikä oli viisikymmentä vuotta?KunkkuJ kirjoitti:Höh. Ennen vanhaan raaputettiin vain paksuin home pois ja syötiin leipä hyvällä ruokahalulla. Se oli silloin, kun ihmiset vielä olivat terveitä ja tyytyväisiä elämäänsä.Pomzzi kirjoitti:Haukkasin homeista leipää.
Never again.