Kun sille tuntuu tarpeeksi hyvältä?Aadee kirjoitti:Ihmettelen milloin se nukkumatti mahtaa tulla.
En tuulettanut lakanoita, vaan asuntoa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kun sille tuntuu tarpeeksi hyvältä?Aadee kirjoitti:Ihmettelen milloin se nukkumatti mahtaa tulla.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minäkö?Kain kirjoitti:
Senkin rivo™
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Siirry hyvä mies nykyaikaan.arttula kirjoitti:Paperitöitä. Minä vihaan paperitöitä !
Kyllä minä siirtyisin, mutta tämä firma, jossa olen töissä, on näiden asioiden suhteen lähempänä keskiaikaa, kuin nykypäivää.Kain kirjoitti:Siirry hyvä mies nykyaikaan.arttula kirjoitti:Paperitöitä. Minä vihaan paperitöitä !
On siellä kiviä, mutta evoluutio ei luumäkeläisten kohdalla ole edennyt vielä sille asteelle, että niille olisi kehittynyt tarttumaotteeseen kykenevä käsi.hatey kirjoitti:^Ei luumäellä ole vielä keksitty kiviäkään.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tä? Ei nyt nukuta, vaan istutaan koneen ääressä. Öisin kietoudun lakanaan. Sitten on lämmin nukkua.
Kaiketi täältä.M.P.T kirjoitti:^Mistä niitä peittelijöitä löytyy? Olisi paikka tarjolla heti. Itse vahdin astiapesukonetta nyt. Kukahan sen tyhjentäisi? Täyttäminen on helpompaa kuin tyhjentäminen *huokaus*
Erñollahan on se avokkipeittelijä, jonka kanssa Erño käy rannalla ja kynttiläillallisilla.